Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Vægt 91,8 -> 90,6. Fedt% 14,7 -> 14,4. Kcal 3540. Søvn 8½ time.

Romaskine: 5 min

Backsquat: 10x20, 5x60, 5x60, 5x80, 5x97½, 5x97½, 5x97½, 5x97½, 5x97½

Frontsquat: 3x20, 3x60, 3x80, 1x90, 1x95, 1x97½ (PR), 1x97½, 1x97½, 1x100 (PR)

Lægstativ BW+40kg: 40, 40, 40

Lårcurl: 10x30, 10x50, 8x80, 8x80, 8x80

Kropshævninger i ringe: 9, 9, 9

Bicep curl: 8x22, 8x22, 8x22

ss

Bænkpres: 10x20, 8x60, 7x85, 7x85, 8x85

Military: 8x35, 8x35, 8x35

Triceps pushdown: 8x35, 8x35, 7x35

Mavemaskine: 8x77½, 8x77½, 8x77½

Lændemaskine: 8x70, 8x70, 8x70

Sidebøj i hypersstativ @ 8kg: 8, 8, 8

Planken @ 10kg: 45sek, 45sek, 45sek

Crosstrainer: 5 min

Link to comment
Share on other sites

:surrender:

Een styrketræning mere med mit nuværende program. Kun for at runde de pæne 100kg i skvatten, ligesom jeg tager en omvej hjem, hvis klubtræningen lander lige under 100km. Joh, et lille barns tanker i en aldrende krop :blush:

Da jeg kom hjem fra fødselsdag i går ved midnatstid, lå der en SMS på arbejstelefonen, om jeg ville møde 10:53 i stedet for kl. 6. Ja tak!

Alligevel var jeg helt off. Slidt og mørbanket. Øm i pecs, maven og selv i lats, som ellers aldrig klynker. Det er på tide med et nyt program og lettere belastning. Jeg havde ellers frådet nutellalagkage, skyr og bøffer, så jeg igen satte ny PR i morgenvægt på 92,1kg. Og sovet.

Stængerne har før været mere ømme men de første 500 meter, fik jeg ikke pendlergeden over 25 i timen - de var helt lukkede. Markant bedre på hjemturen, trods benene nu er ved at være derhenne, at jeg ikke bare lige f. eks. sætter mig ned.

Gæt hvem der kunne have tudet, mens han har siddet "på pinden" i høj sol og pæne plusgrader hele dagen?

Link to comment
Share on other sites

Vægt 92,1 -> 91,9 :annoyed: Fedt% 14,8 -> 14,7. Kcal 3080. Søvn 9 timer

Jeg havde sat vækkeuret, så jeg kunne nå en fornuftig cykeltur inden arbejde. Men jeg var så træt, at snooze ikke blev overvejet; vækkeuret blev bare slået fra.

Da jeg vågnede anden gang, skulle det gå stærkt med en bid morgenmad, et bad, en tur i Lidl og gøre rygsækken klar til pendlerturen.

Og så "varme op" på sommerlågen. 22 minutter ned ad Bilka-kysten og retur, var hvad det kunne blive til. Det var desværre ikke kun forleden, at vejrtrækningen var skidt. Efter min Vallensbækspurt (som i øvrigt var historisk elendig - morgentræning sucks), skulle der flere km, et astmaanfald og tre røde lyskryds til, før jeg havde kontrol over vejrtrækningen igen. Resten af cyklingen indvirkede det heldigvis ikke på.

Om jeg cykler til arbejde i morgen afhænger af....jeg skal møde 8:30 og mit cykelkluns er til vask nu. Det skal nå at tørre. Og hvis vejene er plaskvåde, så dropper jeg det. 8:30 er tørreskabet nemlig optaget af dem der mødt tidligt og så skal jeg have våde løse ben, sko osv på, på hjemturen og det magter jeg ikke.

Meget ot.

I et af de lyskryds hvor jeg holdt for rødt på Bilka-kysten, gik der en dame over fodgængerfeltet foran mig. Atletisk fedtprocent og med lår der var større end mine. På en mand er det ikke noget specielt men på en kvinde i nærheden af 40erne, så det ret heftigt ud. Gennem trøjen så overkroppen ikke ud til at være noget særligt. Jeg var ved at flække på langs af nysgerrighed, for at høre hvad dælen hun dyrkede af sport.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

I et af de lyskryds hvor jeg holdt for rødt på Bilka-kysten, gik der en dame over fodgængerfeltet foran mig. Atletisk fedtprocent og med lår der var større end mine. På en mand er det ikke noget specielt men på en kvinde i nærheden af 40erne, så det ret heftigt ud. Gennem trøjen så overkroppen ikke ud til at være noget særligt. Jeg var ved at flække på langs af nysgerrighed, for at høre hvad dælen hun dyrkede af sport.

800 meter løb? :bigsmile:

post-52761-0-25611900-1379228600_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Måske - men meget større lårbasser end dem på billedet. I Holland havde jeg fluks gættet på skøjteløber.

Nå..., vejene var OK tørre i morges men det var cykelkludene ikke, så det blev en nul-dag i dag. Det er nu nok også meget godt; for tredje dag i træk er kroppen udskidt æblegrød. Jeg skulle nok have taget en hviledag efter styrketræningen.

Vægt 91,9 -> 91,2. Fedt% 14,7 -> 14,4. Kcal 3850. Søvn 6½ time.

Kosten har været elendig i dag og umulig at tælle. Nu skal jeg bare slappe af - gerne falde i søvn foran TVet.

Dagens ot:

I dag ramte jeg verdens heldigste due - eller også havde den et ekstra liv i banken at trække på.

Jeg ramte den, med toget altså, mellem Langgade og Peter Bangs Vej med lidt over 50 i timen. Det gav det sædvanlige bump foran. Lidt efter kunne jeg høre noget der rumlede under gulvet og tænkte at den nok var fanget af sandingrør, bremseklods eller lignede og var ved at blive nulret til mos. Efter 2-3 sekunder var der ro på og så tænkte jeg ikke videre over det. Udover at jeg aldrig før har nulret fugle. Kun en hest, et par Bambier og ræve. Og en mands hofte, men det var ikke med forreste vogn, så det kunne jeg ikke høre.

Kort efter jeg har sat toget på Husum, 5-6 stationer senere, er der noget klaprer lidt metallisk under gulvet og et øjeblik efter, flyver der en due ud fra under toget. Det heldige asen er blevet fanget af et eller andet i undervognen som den har hængt fast i, har sundet oven på slaget og så kunnet komme fri igen - alt sammen uden at brække vingerne. Og været snedig nok til først at flyve når vi holdt stille.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægt 91,2 -> 90,9. Fedt% 14,4 -> 14,3. Kcal :blush: Søvn 10½ time :wub:

Der var vikartræner til banecykling her til aften. Det blev MEGET anderledes end de sædvanlige 3x30 omgange.

Allerede i opvarmningen gik vi direkte over til at tage omgang fra blå streg. Først som par og dernæst alene - en af hver.

Standartinterval på 25 omgange - jeg fik kolde fødder og droppede af, efter min sidste føring og kørte kun de 21. Var btw. på hold 6 af 6.

I dette interval står lejerne i forhjulet af, eller får givet sig så meget at de skal spændes efter. Det lyder som bremser der hænger blidt - lyden er der kun ved lav fart og lige efter man har holdt stille. Derfor gik jeg glip at det næste interval, da jeg i første omgang bare kunne høre noget, jeg troede der slæbte på og forlod selvfølgelog banen asap.

Linieløbet på 20 omgange var uden min deltagelse. De andre var enige om at der ikke kunne ske noget ved at fortsætte, så....:

Standartinterval på 16 omgange.

Linieløb på 20 omgange

500 meter på tid (hvis det kan være det, når det er uden tidstagning) med flyvende start fra blå linie.

Afrulning - 40 omgange.

Trods jeg synes det er røvsygt at køre linieløb, så var det en dejlig varierende træning, som formodentlig kan mærkes i stængerne i morgen.

Selvom luftvejene er pressede med den høje kadence, så er den høj nok til at det i sig selv sætter benene på prøve. De er i hvert fald trætte på en anderledes måde, end efter landevejscykling.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægt 90,9 -> 91,0. Fedt% 14,3 -> 14,4. Kcal 4020. Søvn 7½ time.

Banecykling med hyggeholdet.

Opvarmning

3 x 24 omgange

"Afrulning" - blev lidt for intensivt til det.

Rigtig afrulning - er ikke på pulskurven, da vores tid egentlig var løbet ud og jeg havde slukket cykelcomputeren. Da det næste hold ikke var på banen, kørte vi 10-12km med 36-38 i timen som bonus.

Som forventet var benene ikke meget værd, så jeg kørte med pensionisterne og tog det som en semi-rulledag. Pulskurven er kun med fordi vi var sååå dygtige til at køre progressivt i de 3 intervaller. Og fordi jeg undtagelsesvis skriver fra PC´en :wink:

http://connect.garmin.com/activity/377187698

Lejerne i forhjulet larmede endnu mere i dag, så jeg kommer nok til at spendere et eller andet. Vil se om jeg kan finde noget med lukkede ringe der er til at betale.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Trækker du egentlig din gode landevejsform med ind på banen, eller er det så anderledes at køre på bane, at man i virkeligheden er lidt "tung i røven" af meget landevejstræning og først skal op i den rette banekadence?

Ved ikke, om spørgsmålet giver mening. Der er i hvert fald stor forskel på at løbe på landevej og så komme ind på atletikbanen, hvor der er mere kontant afregning ...

Link to comment
Share on other sites

Trækker du egentlig din gode landevejsform med ind på banen, eller er det så anderledes at køre på bane, at man i virkeligheden er lidt "tung i røven" af meget landevejstræning og først skal op i den rette banekadence?

Ved ikke, om spørgsmålet giver mening. Der er i hvert fald stor forskel på at løbe på landevej og så komme ind på atletikbanen, hvor der er mere kontant afregning ...

Egentlig et meget godt spørgsmål. Det er vel lidt ligesom landevej kontra hjemmetræner. På banen er der jo ikke nogen steder hvor man lige kan frihjule 2 sekunder, og så køre lidt igen.

Link to comment
Share on other sites

I hvert fald har jeg her i begyndelsen af sæsonen store kvaler med at vride stængerne hurtigt nok rundt. Det klynker flere af de andre nu også over.

Men nej. Jeg kunne køre fra 2 af de 30-31 andre i går og det er jo ikke prangende. Så det med at være tung i røven passer ret fint.

Bliver det ikke bedre, så smider jeg min fuskergearing fra sidste år på igen (90,4 med 48-14). Til træning må vi køre med max gear 90, hvilket i praksis er 89,7 med 51-15. Jeg kunne selfølgelig også bare købe en 51-klinge.

I første omgang skal jeg udfordre min noya over at bruge luftvejene, som jeg ikke kan slippe udenom at udfordre, når jeg ikke bare kan geare op som på landevejen. Så bliver i 50-15 og gear 87,9 og ser hvad der sker.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Ja, men det går de meget op i.

Nå, men jeg har nu bestilt en 51-klinge alligevel. Jeg sad alligevel og snoldede i går, da jeg skulle købe nye hjul til banecyklen. Jeg var fornuftig og købte nogle billige nogen til lukkede ringe, men altså ikke noget fancy kulfiber-noget. Så kommer jeg nok til at få Steen Hammel til at lodde egerne sammen, for at øge stivheden.

Vægt og fedtprocent uændret fra i går på 4450 kcal. Var uhæmmet sulten hele tiden, gik sulten i seng og vågnede også et par gange med hul i maven - dog uden at spise noget. Fandens til mas med det :dry:

Men jeg er da fuldstændigt frisk i benene, så nu håber jeg ikke at Hvidovretræningen regner væk i aften.

Link to comment
Share on other sites

VådovreCKs klubhus.....

Det har stået ned i stænger i flere timer og det støvregner stadigvæk.....

Jeg ser ingen at træne med.....

Et øjeblik senere kommer træneren. Vi venter lige et par minutter og ser om der kommer flere.

Den anden træner kommer og udbryder fluks "Jeg vidste Gregers var her, det er kun derfor jeg er kommet". Det var kun første gang, jeg fik skylden for at de ikke lå hjemme i varmen på sofaen.....

I regnvejr kører vi altid til Amager, da vi så ikke er langt væk hjemmefra. I dag gav det ingen mening, da regnen stadig hang over lorteøen, mens der var lidt klatter at blå himmel mod vest.

På Col de la Kalveboderne kan træner2 ikke længere køre med sin siver på baghjulet. Da vi efter slangeskift skal køre, er hans forhjul også fladt. Lidt drama med en dobbeltpunktering.

Vi er blevet OFF og der er dømt tril.....

Ude på diget får træner2 en siver mere.....

Til sidst er han nødt til at skifte slange.....

Da vi skal til at køre er hans forhjul fladt. Kunne han ikke bare sige at han ikke gad træne :tongue:

Vi er kolde, lidt våde, kolde og er ved at løbe tør for slanger. Og vi fryser lidt.....

Kører direkte hjem....

30,6km på 2timer 2min.

Nu tager jeg i FW. Jeg skal bruge et squatrack i 35-40 minutter, så har ikke alt for meget tid til at vente på at der bliver et ledigt. Jeg er mentalt indstillet på, at skulle blive træt i stængerne, så gider kun træne ben. Kan jeg ikke komme til at squatte, så tager jeg hjem igen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det gik. Lige. Ikke fordi jeg skulle vente, men fordi jeg er tæt på at ramme loftet og havde behov for lange pauser. Den ene single på 100kg i frontsquatten sidste gang, var ellers ikke SÅ fæl igen. Men 3 af slagsen var ved at slå gammesmølf af pinden. Hvis jeg må råbe rigtigt meget højt, er der formodentlig også til 2½ kg mere, men så er det slut - i hvert fald hvis jeg backsquatter forinden. Det er OK, men jeg havde faktisk håbet på mere, så lidt skuffet er jeg nu alligevel.

Romaskine: 5 min

Backsquat: 10x20, 5x60, 5x60, 5x80, 5x90, 5x100, 5x100, 5x100, 5x100, 5x100

Frontsquat: 5x20, 3x60, 3x80, 1x90, 1x95, 1x100, 1x100, 1x100, 6x60

Lægstativ @40kg: 40, 40, 40, noget langsommere i dag end ellers, så gryntede gævt i de sidste 5-8 reps i andet sæt og endnu flere i det sidste, hvor det yderste af håndklædet blev rullet og brugt som bidepind.

Helt stegt. Jeg kunne ikke gå lige og var ved at falde over ingenting. Men sidste øvelse er ikke så slem, så den tog jeg med alligevel.

Lårcurl: 10x30, 10x50, 8x80, 8x80, 8x80

Det var det. Nu må jeg finde på et nyt program med nye øvelser. Jeg lægger ud med en hviledag i morgen.

Pendlercykling fredag & lørdag og hvis skroget holdet, står den på fællescykling fra søndag til onsdag.

Huhuuu, jeg er ristet i understellet. Godt jeg ikke skal op klokken 4 men først ved 7-tiden.

Link to comment
Share on other sites

Den kom - DOMSen.

Jeg kunne ikke helt holde mig i ro i går, da jeg var big time rastløs. Fik brugt ribben lidt, lavet lidt strækkere, planke og en wallsit.

Vægt 90,1 -> 90,5. Fedt% 14,0 -> 14,1. Kcal 3180kcal. Søvn 7 timer.

Fåkking forbandede andensorterings-pisselunger.

I løbet af i går, begynde lortet af hyle og hvæse og har gjort det siden. Så jeg var ret spændt/bekymret over, hvordan pendlercyklingen ville gå i dag.

Det var nu ikke så galt. Lige en pind eller måske to langsommere end normen, men kunne stadig køre forceret på stigningen op til Valby, bare med lidt sugerørsagtigt vejrtrækning.

Skal til lægen på næste mandag - ikke at det kommer til at gøre nogen forskel :dry:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Dammit jeg er træt.

Endelig har jeg fridag på en søndag, så ville ud og køre med Hvidovre. Det burde være muligt, for jeg gav den gas på pendlerturen i går og kørte fint, omend det var lidt hårdt at hive vejret indad.

Vi var kun 4 med mig. En H40 (af den slags der ender på øverste trin på podiet), ham ultramotionisten der skal køre MTB og motions-klubmesteren (som heldigvis havde været på druk i fredags og var off). Og lille fede mig.

115km op over Tyren og omkring Hillerød, Karlebo. En masse lorteknolde som jeg ellers ville elske. Men ikke i dag. Der var slet ikke noget punch i stængerne, så måtte tygge mig op af alle bakkerne. Til sidst måtte filmen knække. Jeg har ALDRIG kørt så langsomt op ad Åsebakken som i dag. Ditto Geels. Om jeg bare har været off eller stængerne har kørt på lavt iltniveau, aner jeg ikke. Sidst jeg har været så færdig i benene som nu, var da jeg var på Hallandsåsen med ACR og havde glemt min dunke med energipulver og kørte på to små lånte dunke.

Det værste var nu alligevel de flade intervaller med 30-60sek føringer og især når man tog over efter H40.

Jeg har været hjemme i en lille time og siddet med benene oppe. Trods 100% inaktivitet, gør benene alligevel ondt endnu.

Gad vide om banecyklingen i morgen, lige er faldet på gulvet?

Men fedt nok at være helt off og så alligevel at H40-gutten mener jeg skal i D næste år. Og tabe mig :dry:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægt 90,6 -> 90,7. Fedt% 14,2 = 14,2. Kcal 5460. Søvn 9½ time.

Lolsovs, jeg var træt i går - til enhver tid, kunne jeg have lagt mig og sovet. Var i stedet omkring mor og carbe op på kage.

(Og skyr). Det virkede OK, for da jeg vågnede i morges, føltes skinkerne ganske klar.

Det blev derfor til banecykling.

Opvarmning, og det bliver vist fast rutine fremover, med at tage omgange fra blå streg og så direkte videre i en klassisk 25 omgange. Så er det held hvem man sidder med om man bliver ristet eller ej. Konceptet er, at det ikke er meningen. Men da jeg igen i dag var den dårligst kørende, så kan det jo let blive en udfordring ligegodt.

25 omgange. Eller 22½ da jeg blev sat af. Benene havde det sådan set fint, men de ville alligevel ikke levere wattene da der blev rykket. Føltes meget underligt og fortsatte btw. resten af tiden.

Lang pause. Da de hurtige hold var ved at lade gassen gå af efter deres tur og de lå oppe på blå streg, sprang den enes ring, som blev flået af i eksplosionen. Han fik sig en pæn røvtur og undgik med nød og næppe at blive klippet af ham der lå bagved. Svinsk heldigt at det skete med 35 i timen og ikke +50. Men han fik hakket banen, så den skulle slibes og hullerne lappes og det tager jo lidt tid.

20 omgange. At slå ud efter føringer i det modsatte sving, så fugemassen kunne tørre.

Linieløb på 20 omgange. En eller anden tosse stak næsten fra start og det tog helt pusten fra de gamle benern, som kvitterede med mælkesyre i rå mængder. Jeg kom til føring efter en var stukket af og så lå det lidt i kortene at jeg skulle trække feltet i gang og fik næsten også kørt ham ind, men så var benene også færdige og jeg hang bare med rundt resten af vejen.

Rul inden et linieløb mere, som jeg sprang over.

http://connect.garmin.com/activity/380380016

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægt 90,6 -> 90,3. Fedt% 14,0 -> 14,1. Kcal 3590. Søvn 6 timer.

Dagens morgenvagt passede fint med at nå til HvidovreCKs motionstræning uden stress og jag.

Vi var 7 der kørte lige over 65km med 3 intervaller.

Først et pænt langt stykke rulleskift.

Derefter jagt-enkeltstart på ca. 3km. Benene var livlige og jeg lagde for hårdt ud - det er jo aldrig sjovt. Hvis ikke jeg havde en licensmand på snavset cykel med knirkekæde, som jeg VILLE overhale, havde jeg givet op. Luften ville gerne ud, men krafthelvede hvor indhaleringerne tog længere tid end jeg havde brug for. Så det var jævnt kvælningsagtigt og yderst ufedt.

Et stykke rulleskift der endte i bakkespurt på ADA-bakken. Den anden licensmand rykkede sig fri, og jeg gik med og lagde mig på siden af ham (næsten, for var ½ meter bagud) og der lå vi side-by-side 300 meter til toppen. Da den ikke var afgjort, fortsatte vi 150-200 meter mere, men jeg fik kun hentet 20-30 cm. mere og lettede gassen.

Efter et bad gik turen videre til FW:

Første træning i nyt program. Alt udover russian twist var 100% hygge, men det får progression lavet om på.

Benpres: 3 x 12 x 60

Leg extensions: 3 x 12 x 25

Lårcurl: 3 x 12 x 25

Lægstativ: 3 x 12 x 0 = bw

Skrå bænkpres: 3 x 12 x 12

Rows: 3 x 12 x 12

Laterals: 3 x 12 x 4

Fransk pres, DB: 3 x 12 x 4

Scott curl: 3 x 12 x 12½

Hypers: 3 x 8

Russian twist: 3 x 8

I morgen tager jeg en nuldag og lader pendlergeden stå. Stængerne har haltet bagud siden søndagsturen, så nu må de godt lige komme rigtigt til hægterne.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægt 90,3 -> 89,2 :wub: Fedt% 14,1 -> 13,7. Kcal 3940. Søvn 9½ time

Dejlig sløv formiddag - jeg skal først på arbejde 14:17.

Man kan godt se på cykeltøjs-vaskebøtten, at det er blevet køligt og der nu er ærmer på trøjerne osv. Hele sommeren har jeg måttet vaske når den har været halvfuld, men nu er der lille top på.

Må hellere vaske.

Og have fat i værkstedet. Det er ved at være tid at få vintersutter på bilen. Den skal også undervognbehandles, inden alle andre går i vinterpanik og får samme ide, hvis det ikke er for sent med det.

Hovedet ville ud på en cykeltur i solen - benene er glade for ikke at skulle noget.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det er egentlig en smule drama hver morgen. Sekundet efter jeg er væltet ud af sengen, ser jeg mig selv i spejlet på skabsdøren :freaked:

Nå, men lige til morgen lignede det et seriøst indhug i vægten. Det blev det ikke til men fedtprocenten var nu hoppet pænt ned, så det passede nu alligevel sammen.

Vægt 89,2 -> 88,9. Fedt% 13,7 -> 13,4. Kcal 2720. Søvn 7½ time.

Aktivitetsmæssigt lagde jeg ud med en hyggetur på cyklen. Jeg holdt mig under 90% af maxpuls og så fungerer skroget ganske fint. Dog var jeg igen i dag off i stængerne på bakkerne. Eller. Det føltes som om jeg trådte en pæn sveske, det var bare ikke drev i den. Kan "regnvejrsdæk" mon virkelig gøre så meget???

http://connect.garmin.com/activity/382040553

Så i FW:

Benpres: 3 x 12 x 90
Leg extensions: 3 x 12 x 30
Lårcurl: 3 x 12 x 30
Lægstativ: 3 x 12 x bw+20
Skrå bænkpres: 3 x 12 x 14
Rows: 3 x 12 x 14
Laterals: 3 x 12 x 4
Fransk pres, DB: 3 x 12 x 5
Scott curl: 3 x 12 x 15
Hypers: 3 x 9
Russian twist: 3 x 8

Jeg har rigtigt gerne villet sove til middag men har ikke rigtigt været træt til det. Det bliver jeg, for skal møde kl. 20:57 og køre fuldemandstog indtil i morgen tidligt :puke: Jeg HADER nattervagter, såfremt nogen skulle være i tvivl. Også derfor jeg har trænet både cardio og styrke i dag. I morgen tåger jeg rundt og ikke rørt en negl.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var hjemme lidt i fem i morges og kunne påbegynde min lille sommerferie.

Vægt 88,9 -> 89,5. Fedt% 13,4 ->13,5. Kcal 4390. Søvn 5 timer.
Der skulle mere end kaffe til i formiddags - jeg nærer STOR respekt for de mennesker som ofte arbejder om natten. Jeg er ikke god til at være mig, bagefter.

Vejret var dog for godt til at blive inde. Så jeg skiftede dækkene på cyklen tilbage til godtvejrsdæk og fik også afkortet kæde 3 og sat den på. Ville dækvalget hjælpe på antrittet? Jeg ville til Amager og skyde en spurt af nede under landingsbanen. Kunne jeg ikke komme over 60, ville jeg tage en uges tid på lavblus for at få ladet benene op igen.

Allerede over Col de la Kalveboderne føltes det godt og i sidemodvinden henover Fælleden, var det endnu bedre. Så jeg var tændt da jeg nærmede mig bunden af tunnelen og fyrede op. Vi (cyklen og jeg) skød op som en raket i løbetid, indtil jeg opdagede at der var en civilcyklist længere fremme og så det var alt for farligt at fortsætte. Gad ikke køre den om, for fornemmelsen var helt rigtig. Dejligt, efter et par ture hvor min force ikke har villet virke.

Så håber jeg bare at stængerne også er klar i morgen "tidligt".

39km i høj sol

http://connect.garmin.com/activity/382467314

- undtaget 3-4 minutter hvor jeg lige fik samlet lidt blå himmel op.

post-1580-0-27226800-1380387215_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg nu skulle savne mit arbejde, så kan jeg lige kigge på denne lille lokomotivførerquiz:

Dit tog holder stille ved perronen i Birkerød. Det er ved at være afgangstid, men må du forlade stationen?

(2 af lysene er til toget og resten er støj fra gadelamper og lyskryds)

post-1580-0-56580500-1380388826_thumb.jp

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share