Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg laver lidt gok træning for tiden, pga små skavanker, og lidt motivations bøvl (one leads to another)

BVK i dag

Decline benchpres

1 x 20 x 20

1 x 15 x 50

1 x 12 x 80

1 x 8 x 110

1 x 8 x 120

1 x 8 x 125

1 x 8 x 130

1 x 3 x 125

Rimelig ok serie

Sumo dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

Mixed grip her efter

1 x 5 x 140

1 x 5 x 170

1 x 5 x 190 - Rep pr

1 x 3 x 200

Bælte her fra

1 x 3 x 212,5 -Rep pr

Konventionel dødløft

1 x 4,75 x 217,5 - Mistede grebet ved lockout af rep 5. 5 reps på 217,5 havde været rep PR også

Ud over det gokkede jeg rundt med push pres, og db push pres, men det ville ikke rigtigt i dag.

Link to comment
Share on other sites

Træning igår blev udskudt, pga det der "socialt samvær". Det er normalt ikke noget for mig, men jeg gjorte en undtagelse.

Dette samvær, indebar som så ofte en der siger "hvaaa kan du løfte de vægte der"....super

Jeg gik i skuret i dag. Absolut ikke imponerende indsats

Bænkpres med pause

1 x 12 x 60

1 x 5 x 100

1 x 5 x 110

1 x 5 x 120

1 x 4 x 120

4 x 5 x 112,5

Jeg prøver at forstå hvorfor min presse styrke svinger så kraftigt som den gør. Min bedste 5`er med pause er noget ala 135. Det her er noget ala 10% under det.

Front squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 60

5 x 5 x 80

Link to comment
Share on other sites

Selv med dit WSB-orienterede er en stor del af det jo på gefühl.

Jeg tror ikke du ville kunne holde 531 ud.

Sheiko er mere dig - masser af knald på kanderne.

Jeg har bare ikke specielt gode erfaringer med sheiko. Det tager sindsygt lang tid.

Hmm men måske.

Link to comment
Share on other sites

Det ville jeg synes jeg gjorde, hvis jeg var dig, men alt er et spørgsmål om definitioner :)

Teknisk set er mit nuværende biceps problem det eneste rigtige længevarende problem jeg har haft de sidste 5år. Jeg har haft lidt tilbagevendende problemer med skulderen , men ikke noget der forhindrer mig i at træne. Ligeledes har jeg et SI led der ind i mellem låser, men det bliver løst på en enkelt behandling hos Kauf.

Taget i betragtning af hvordan jeg behandler kroppen, og hvor længe jeg har gjort det, synes jeg det er småting.

Jeg er desværre rigtig dårlig til at finde et niveau selv. Jeg går desværre tit i "kvantitets fælden" .

Link to comment
Share on other sites

Så dit bøvl med din lat ryger slet ikke ind under skader.

Hvis ovenstående er dit synderegister, så nej, så er det ikke meget ift hvad du byder dit bevægeapparat :)

Lat delen er umiddelbart bare muskel spændinger qua skæv vridning i mit træk afledt af bicepsen. Det har ikke givet mig problemer siden. Selvfølgelig er det da et problem, regner det bare ikke som en skade.

Omvendt kan du sige at om det er en eller fem skader er mindre relevant hvis den ene jeg har sætter en stor dæmper for min indsats

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share