Mollerup mod Challenge Aarhus


Mollerup
 Share

Recommended Posts

Onsdag 16-01-2008 1. dag med nyt program.

½ time cross level 5.

Progrtam A

post-10700-1200553654_thumb.jpg

Underkrop

1. Ryg 3 * 12 + en 20 kg vægt.

2. squat 12 gentagelser med 60 kg + hvad slæden vejer 12 G 80 kg og 12 G 100kg, nu har jeg røde mærker på skulderen :blink:

3. Lår 3 * 12 70 kg.

½ time cross første 15 level 5 så 4.

Overkrop

1. 2*12 tror det var 50 kg.

2. vinge 12 G 10 G 8 G med 60 kg.

3. vinge 3 * 12 80 kg.

4 Biceps 3 * 12 14 kg.

5. Biceps 50 kg tror jeg.

6 Biceps 2 * 12 20 kg.

7. underårmmaskine 2 * 20 100 kg

Var sku lidt træt til sidst og lidt ont i ryggen, det kommer til at mærkes i morgen :devil:

½ time sofacykel level 10 træt.

Min kamarat er i Bahrain og min arbejdes kolega skal til Newzeeland om 14 dage, det er ikke fair :mad: Jeg vil også ud og rejse.

Nå nu vil jeg lave noget kalkungryde.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Fredag 18-01-2008 Weekend jubii.

½ time cross level 4 uden problemer.

Underkrop uden problemer men squat(jeg regner med at stangen vejer 20 kg) var tung 12 * 130 kg 12 * 160 8 * 200 fuck den var tung og jeg kan mærke det i ryggen lige nu.

½ time cross uden problemer.

Overkrop uden problemer.

½ sofacykel uden problemer.

Så skal der soves længe i morgen, dvs til kl. 9.30 :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 20-01-2008 Vejedag :laugh:

Det startet ikke så godt i dag, var lidt langsom om at tage over i centeret, men det var meget heldigt, for da jeg kom der over kl. 10.30 stor der

15-20 og venter på at døren skulle blive åbnet, han kom først 10.45 :devil: det var nogle der hade ventet i 1 time.

31 min. 15 sek. cross level 4 når man står og snakker køre man over tiden :tongue:

underkrop squat opvarming 12 * 140 kg også 3 set :laugh: 12 * 160 kg, 12 * 180 kg og 8 * 200 kg, jeg blev nød til at sætte mig og puste mellem hver set, de andre 2 øvelser uden problemer.

½ time cross level uden problemer, de sidste 10 min snakker jeg med den sødeste pige i centeret, så går det lidt lettet :w00t:

overkrop lidt træt, glæder min til træningsfri i morgen.

½ time sofacykel meget trær de sidste 5 min.

Vægt 111,7 KG tabt 2,8 kg på en uge, 14,8 kg siden jul, 21,3 kg siden 7-03-2006 og 36.3 kg siden 2002 :happy: nu sker der noget igen :biggrin:

Jeg har 10 dage til at tabe 1,8 kg for at nå mit første mål, det skulle kunne lade sig gøre.

Nu vil jeg ud og have en kebap, den første i år, øv det blev kun til en kyling/bacon sandwich.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Vægt 111,7 KG tabt 2,8 kg på en uge og 14,8 kg siden jul, nu sker der noget igen.

Jeg har 10 dage til at tabe 1,8 kg for at nå mit første mål, det skulle kunne lade sig gøre.

Tillykke med det flotte vaegttab, det skal nok lade sig gore at komme under de 110 inden d. 1.2.... Rigtig godt gaaet :superman:

Link to comment
Share on other sites

Målebånd.

Mave 125.5(127)CM

Bryst 125(124)CM

Røv 111(111)CM

Talje 107(108)CM nu vare det ikke længe før jeg skal have et nyt bælte:)

Lår 68(84)CM jeg tror jeg vente målebåndet forkert sidste gang :4thumbup:

Overarm 38(39)CM hov, det var ikke meningen den skulle blive mindre.

Underarm 32,5(32)CM

Læg 42(44)CM

Jeg mister både kilo og cm nice.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 22-01-2008 :bigsmile: Super træningsdag.

½ time cross level 4 meget frisk efter en ½ time, kunne godt have forsat.

Underkrop ingen problem, slet ikke træt.

½ time cross level 5 let maskine, slet ikke træt, jeg plejer at være træt når jeg kommer op fra kælderen :4thumbup:

Overkrop ingen problem.

½ time sofacykel ingen problem.

Nu vil jeg have noget at spise :smile:

Jeg prøvet lige og lave nogle armbøjninger, kunne lave 12 uden problemer, før kunne jeg ikke lave 5, men damm hvor har jeg meget løs hud på maven :mad:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 23-01-2008 god trænings dag

½ time cross level 5 uden problemer.

underkrop man får ondt i røven af 200 kg squat.

½ time cross level 4 uden problemer ikke træt efter 1½ time.

overkrop uden problemer.

Sofacykel level 10 uden problemer, jeg bliver snart nød til at sætte level op tl level 11 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 24-01-2008

Cross 6 min test, virket ikke, 6 min test men fik første ændret level efter 2 min, den jeg hade god kondi, jeg prøver igen i morgen så skal jeg op på fremragende, bagefter 18 min cross level 4.

underkrop uden problemer.

½ time cross level 4 uden problemer ikke så træt efter 1½ time.

overkrop uden problemer.

Sofacykel ½ time level 10 uden problemer,

Link to comment
Share on other sites

Fredag 25-01-2008 Det bliver godt og sove længe i morgen, helt til kl. 9.30.

3 Cross var optaget og den sidste i stykker :devil: så det blev til 19 min på løbebånd, cross 6 min test kun god form, 5 min cross level 5.

underkrop lidt øm efter 205 kg squat PR.

½ time cross level 4 uden problemer ikke særlig træt efter 1½ time.

overkrop uden problemer.

½ time Sofacykel level 10 lidt øm i laggene til sidst.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 26-01-2008.

Startet med øv lørdags træning er det værste, men skulle bare i gang, men der er lidt kort mellem træning fredags eftermiddag og lørdag morgen.

½ time cross level 4, ret træt i starten, men gik over efter 10 min.

underkrop lidt træt holdte lidt flere pauser.

1 time PR cross level, regnet med jeg skulle have den ½ time som jeg plejer, men jeg følte mig frisk, så jeg forsatte jeg slutter med puls 155 og over 150 skrit pr min jeg plejer at ligge på 140 efter en ½ time PR

Nu vil jeg gå op i Århus by og handle lidt.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 27-01-2008 Vejedag.

½ time cross level 4 lidt træt.

underkrop squat 12 * 1410 kg, 12 * 160 kg, 12 * 180 og 4 * 210 kg :cry:

½ time cross level træt.

Overkrop normal lidt træt.

½ time Sofacykel level 10 noget træt til sidst.

Vægt 111 KG tabt 0,7 kg på en uge :unhappy: , 15,5 kg siden jul, 22 kg siden 7-03-2006 og 37 kg siden 2002.

Nu skal jeg tabe 1 kg på 5 dage for at nå mit mål, jeg regnet ellers med at have nået i dag :mad:

Det bliver godt med en trænings fri dag i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes simpelthen, at du gør det så godt, så der er ingen grund til blive nedslået hvis du ikke helt præcist når det. 15,5 kilo siden jul, det er jo helt vildt flot. Så frem med :bigsmile: . Godt gået.

Mange tak :smile: for de opmunterne ord, man ved det jo godt, men 0,8 kg var jo hvad jeg tabte om dagen i starten, men jeg er gået fra XXXL/XXL til XL i T-shirt, så der et sket noget :bigsmile: Jeg skal nok til at vende mig til at vægttabet kommer til at ligge på ½ til 1 kg om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Trænings humør.

Mandag Træningsfri, har det mærkligt restløs når jeg ikke træner, men det er brug for en fridag.

Tirsdag Den bedste træningsdag, masser af energi, har det som jeg kunne forsætte et par timer efter de 3 timers træning :4thumbup:

Onsdag Den anden bedste trænings dag, stadig meget energi, stort set ikke træt efter træning.

Torsdag Den værste trænings dag, skal bare overståes, venter på weekend.

Fredag Den tredje bedste trænings dag, tidlig fri fra arbejde og tidlig over og træne, hvis jeg skal vente alt for længe på en P plads :devil:

Lørdag Den femte bedste trænings dag, kan sove længe til kl. 9.30 :smile: men, det lidt for kort tid siden jeg har trænet sidst.

Søndag Den 4. bedste trænings dag, Sove længe :bigsmile: og ikke lige så træt som lørdag, men har brug for en hvile dag.

Gælder mig ikke til tirsdag, de er begyndt at reparer gulv/loft i centeret, dvs. at centeret er blivet ca. 20% mindre og det er ikke stort i forvejen, for dårligt at gulver ikke kan holde til folk har smidt vægte ned på det i 49 år :bigsmile:

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Mandag 28-01-2008 træningsfri dag

Mave 122,5(125.5)(127)CM

Bryst 122,5(125()124)CM

Røv 110(111()111)CM

Talje 106(107()108)CM

Lår 66(68) CM

Overarm 38(38)(39)CM hov, det var ikke meningen den skulle blive mindre.

Underarm 31(32,5)(32)CM Damm min underarm bliver også mindre, men jeg begynder at kunne se blodåre.

Læg 42(42)(44)CM

Samlet tab 11 CM på en uge, ikke dårligt, når jeg kun har tabt 800G.

Jeg kunne ikke lade være med at lave nogle armbøjninger og nu har jeg krampe i lysken, så kan jeg lærer at lave noget på min træningsfri dag :wub:

Link to comment
Share on other sites

Tænkte på - træner du egentlig underkrop og overkrop hver dag?! Og hvad består det nærmere af. Altså kroppen har jo også brug for lidt restitution :wink:

Men ellers keep up the spirit :4thumbup:

Jeg træner Underkrop og overkrop hver dag, men på et 2 spilt program, jeg overvejer at skifte til 3 eller 4 split, restitution det er om mandagen

post-10700-1201637842_thumb.jpg

post-10700-1201637852_thumb.jpg

Men ellers keep up the spirit :4thumbup:

Mange tak, lige nu er det gør ondt :devil: i lysken hver gang jeg rejser mig fra sofaen, men jeg kunne stort set ikke mærkes til træning, så jeg må bare træne noget mere :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 27-01-2008 Vejedag.

½ time cross level 4 lidt træt.

underkrop squat 12 * 1410 kg, 12 * 160 kg, 12 * 180 og 4 * 210 kg :cry:

½ time cross level træt.

Overkrop normal lidt træt.

½ time Sofacykel level 10 noget træt til sidst.

Vægt 111 KG tabt 0,7 kg på en uge :unhappy: , 15,5 kg siden jul, 22 kg siden 7-03-2006 og 37 kg siden 2002.

Nu skal jeg tabe 1 kg på 5 dage for at nå mit mål, jeg regnet ellers med at have nået i dag :mad:

Det bliver godt med en trænings fri dag i morgen.

Jeg kan se, at du har tabt de 15,5kg siden 17/12 altså på 43dage med et ugentligt vægttab på 2,5kg, hvilket er uhørt højt, så at klage over manglende resultater giver slet ikke nogen mening.

Som jeg skrev tidligere, så var det ekstremt ambitiøst at ville nå 110kg 1. februar, og det vil jeg gerne gentage, og derfor kan du godt være stolt af, hvad du har nået i stedet for at blive sur over, at du kun næsten har nået et utopisk mål.

Du kan lige så godt vænne dig til, at du ikke kan holde dit nuværende niveau for vægttabet og sætte dine ambitioner bagefter, for ellers opnår du kun at skuffe dig selv og køre sur i en ellers yderste effektiv slankekur.

Ellers kan jeg give dig en lille udfordring: find en anden Mol'er, som har opnået et lige så godt vægttab som dig. Så vil du nok bemærke, at dit seneste vægttab, som du er utilfreds med er bedre end noget nogen anden Mol'ler har opnået.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se, at du har tabt de 15,5kg siden 17/12 altså på 43dage med et ugentligt vægttab på 2,5kg, hvilket er uhørt højt, så at klage over manglende resultater giver slet ikke nogen mening.

Som jeg skrev tidligere, så var det ekstremt ambitiøst at ville nå 110kg 1. februar, og det vil jeg gerne gentage, og derfor kan du godt være stolt af, hvad du har nået i stedet for at blive sur over, at du kun næsten har nået et utopisk mål.

Du kan lige så godt vænne dig til, at du ikke kan holde dit nuværende niveau for vægttabet og sætte dine ambitioner bagefter, for ellers opnår du kun at skuffe dig selv og køre sur i en ellers yderste effektiv slankekur.

Man er vel Dansker, så skal der jo brokkes lidt :bigsmile: men som jeg skrev øverst på siden så regner jeg med vægt tabet vil ligge på ½ -1 kg om ugen, et ½ kg om ugen vil lige passe med 100 kg til sommer :smile: .

Ellers kan jeg give dig en lille udfordring: find en anden Mol'er, som har opnået et lige så godt vægttab som dig. Så vil du nok bemærke, at dit seneste vægttab, som du er utilfreds med er bedre end noget nogen anden Mol'ler har opnået.

Man skal vel ikke være tilfreds det samme som andre, rekorder er til for at slåes :4thumbup: , lige nu er jeg den som trænes mest i mit center :bigsmile: .

Jeg snakket lige med min mor, min max vægt var ikke 148 kg som jeg trode, men 164.8 kg,, så jeg har tabt 53,8 kg siden min max vægt, men det er også over 10 år.

Jeg er blevet afhænig af træning, så selv om jeg ikke når mine mål, bliver jeg ved, selv om jeg hade regner med jeg kunne tabe 1,8 kg på 10 dage, når jeg nu tabte 2,8 kg på en uge og jeg er nu tilfreds med det jeg har tabt indtil nu.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 30-01-2008 varmt og fugtig i centeret da de har slukket for alt udluftning.

½ time Cross level 4 slutpuls 140.

Underkrop program A Squat det blev kun til 3 set af 8 med 140 kg da det gjore ondt i lysken :nonono:

½ time Cross level 4 slutpuls 140.

Overkrop Programm A normal program bortset fra øvelse 6 Vinge der blev det kun til 3 set af 8 G 80 kg da den gjore ondt i lysken.

Jeg håber at de har tændt udluftningen i morgen.

Edit jeg er ikke engang træt, så jeg må træne for lidt :laugh:

Nu skal der ses House.S04E10 i HD og spise ris med rød peper, tomat og hakker oksekød

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 31-01-2008

½ time cross level 5 let maskine slut puls 145, skridt over 150 pr. min 2KM :blink:

Underkrop Program B

½ time cross level 4 svær maskine, slut puls 140 1,9 KM.

Overkrop Program B.

½ time Sofacykel level 10.

Mad og drikke på en dag.

Mogenmad 2 stk. knækbrød med Cheasy 13% ost + 33 cl Pepsi light.

Kl. 9.30 en rugbrød uden pålæg + 33 cl Pepsi light.

Middag 2 rubrød med markral i tomat 33 cl Pepsi light..

Kl. 14 en lille appelsin.

Aftensmad Kyling/Bacon sandwitch 234G + 1 L saft og 66 cl Pepsi light.

Edited by Mollerup
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share