Reductil


Chris Mikkelsen
 Share

Recommended Posts

Hej Chris

Jeg prøvede Reducil for en del år siden - lige da Letigen blev trukket tilbage fra markedet. Jeg fik "udleveret" 10 m/g Reducil og de var virkningsløse. Jeg kunne overhovedet ikke mærke nogen appetitdæmpende effekt eller noget boost af mit stofskifte. Jeg fik ikke 15 m/g dosis herefter, da 1 måneds forbrug af 10 m/g kostede omkring 700 kr.

Så vidt jeg erindrer, er der ikke ephedrin i Reducil, da de netop kom frem på det tidspunkt, hvor man "rasede" over Letigen og ephedrin indholdet heri.

Link to comment
Share on other sites

reductil er ellers ret kraftige sager, undrer mig du ikke er blevet påvirket af dem ... rigtig mange beskriver ting som søvnløshed kvalme og øget svedtendens ved indtag ... de hæmmer optaget af noradrenalin og serotonin i de postsynaptiske nerver (de nerver der skal modtage) og øger stofskiftet moderat ... jeg vil mene de er en del mere grumme end efedrin men det kommer selvfølgelig an på pt. anamnese. og mængden af efedrin indtaget

Link to comment
Share on other sites

reductil er ellers ret kraftige sager, undrer mig du ikke er blevet påvirket af dem ... rigtig mange beskriver ting som søvnløshed kvalme og øget svedtendens ved indtag ... de hæmmer optaget af noradrenalin og serotonin i de postsynaptiske nerver (de nerver der skal modtage) og øger stofskiftet moderat ... jeg vil mene de er en del mere grumme end efedrin men det kommer selvfølgelig an på pt. anamnese. og mængden af efedrin indtaget

Kan måske have noget at gøre med, at jeg havde indtaget Letigen i en længere periode. Det hjalp virkelig godt på et vægttab (om lægen burde have udskrevet dem til mig er en hel anden sag, som jeg ikke vil komme ind på)

I hvert fald gav Reducil ikke nogen virkning for mig. Jeg havde ikke en BMI på over 30, men snarer omkring de 27. Om det havde noget at sige, ved jeg ikke. Det fik også kun 1 måned at "virke på", da det som sagt er en rimelig dyr "kur".

Det der har givet den største virkning - især vedvarende - har været kostomlægning og motion (pt. 18 kg). Som vi jo alle ved, hjælper det ikke, hvis man vender tilbage til de dårlige vaner efter en "kur". Det har desværre taget mig et stykke over 10 år at nå til den opfattelse :4slap:

Kibo

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Billigere slankepille:

Linket på Netdoktor fortæller udmærket om Reductil. Hvad Netdoktor egentlig ikke fortæller, er at Reductil faktisk virker, og det er det, der bliver spurgt om her. Reductil giver faktisk et vægttab, hvis man kombinerer det med at spise bedre og lave noget motion. Midlet forstærker og fastholder simpelthen vægttabet. Slankepillerne er som regel temmelig pebrede i pris, men jeg ser i Ugeskrift for Læger fra uge 13, 2007, at prisen nu er sat ned til det halve. Det betyder, at der ikke længere et noget økonomisk argument for ikke at bruge midlet over en længere periode, så det får tid til at vise sin virkning. NB. midlet er receptpligtigt, så du skal til lægen for at få det.

Link to comment
Share on other sites

Hej Chris

Jeg prøvede Reducil for en del år siden - lige da Letigen blev trukket tilbage fra markedet. Jeg fik "udleveret" 10 m/g Reducil og de var virkningsløse. Jeg kunne overhovedet ikke mærke nogen appetitdæmpende effekt eller noget boost af mit stofskifte. Jeg fik ikke 15 m/g dosis herefter, da 1 måneds forbrug af 10 m/g kostede omkring 700 kr.

Så vidt jeg erindrer, er der ikke ephedrin i Reducil, da de netop kom frem på det tidspunkt, hvor man "rasede" over Letigen og ephedrin indholdet heri.

Med hensyn til prisen på de 700 kr., som du ømmer dig over, er der gode nyheder. Reductil er fra den 26.marts 2007 blevet sat ned til det halve i pris. Udgiften har åbenbart fået dig til at stoppe med Reductil, før det har vist sin virkning, for det er en kendsgerning, at Reductil har en appetitdæmpende virkning. Og nej: der er ikke efedrin i Reductil, det virker på en helt anden måde, men er altså effektivt, hvis man også træner og lægger sin kost om. Og med en sænkning af prisen til det halve, er det realistisk med en længere behandling.

Link to comment
Share on other sites

Reductil giver faktisk et vægttab, hvis man kombinerer det med at spise bedre og lave noget motion.

Haha, det gør slankeplastre jo også :laugh:

Jeg får lyst til at smide dette citat ind fra Netdoktor:

"Reductil bør kun gives til patienter, som ikke har haft tilstrækkelig effekt af at være under et passende tilrettelagt vægtreducerende program uden medikamentel behandling. Det vil sige patienter, som har svært ved at opnå eller opretholde et vægttab på >5% i løbet af 3 måneder. "

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Reductil er farligt og ulovligt at købe online. Enhver websted, der sælger det er en russisk fidus. Xenical er et receptpligtigt fedt tab medicin, der er sikrere og fungerer godt. Du kan købe det her uden forudgående recept, hvis du godkendes af deres nem online konsultation formular  https://dk.treated.com/vaegttab/xenical#clik

 

Edited by Jayso
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share