Ibzor's Log


IbZor
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg træner stadig, men generelt er jeg ret træt og lidt demotiveret så jeg holder bare træningen lidt vedlige ved en lav volume og middelintensitet.
Jeg starter et træningsforløb op hos min fysioterapeut inden længe, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til.

Jeg har dog fået løbet og det logger jeg:

5.3 km

38min.

Gns. Puls: 144

Fokus ligger på at bygge en grundform op ved at ligge på en puls zone omkring 65%.

Link to comment
Share on other sites

Kørt et af Bertels programmer.

Er det bare at spørge ham, eller er det i forbindelse med noget personlig træning?

Nu skal jeg til at starte med et forløb, men kunne jeg evt. kører efterfølgende.

Dagens træning

Dead hang pull ups

45sek x 30kg

45sek x 30kg

Squats

5 x 20

5 x 50

5 x 60

1 x 70

4 x 80

4 x 80

Jeg kan endelig mærke at jeg begynder at være frisk igen, så det føltes ret let. Jeg holder dog stadig intensiteten middel og volumen lav.

Bænkpres

5 x 20

5 x 50

5 x 60

4 x 75

4 x 75

6 x 60

Rumænsk DL

6 x 60

6 x 85

6 x 85

6 x 85

TUT: 2121

Chest supported rows

10 x 40

10 x 40

10 x 40

DB curls

10 x 10

10 x 10

10 x 10

Triceps push down

12 x 40

12 x 40

16 x 40

DB flyes

45sek x 13.5

Link to comment
Share on other sites

Er det bare at spørge ham, eller er det i forbindelse med noget personlig træning?

Han har vist lavet nogle standard programmer der fungerer ganske fint. Vi taler bænk 3 gange om ugen, 6x6 og noget support oveni.

Jeg har kørt et program med ganske stor succes, udover at jeg ikke kan holde til at bænke 3 gange ugenligt.

Link to comment
Share on other sites

Han har vist lavet nogle standard programmer der fungerer ganske fint. Vi taler bænk 3 gange om ugen, 6x6 og noget support oveni.

Jeg har kørt et program med ganske stor succes, udover at jeg ikke kan holde til at bænke 3 gange ugenligt.

Nice, det vil jeg kigge nærmere på. Jeg har dog lige startet med at få personlig træning, så når det er afsluttet kunne det være fedt at prøve af.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg træner stadig, er elendig til at få logget. Så her er lidt løb.

Onsdag

ca. 4.5km

27min

dagens løb

5.2 km

32,15

MOL's ruteopmåler siger ca. 9,6km/t og 6.15 kilometertid. Jeg køber dog snart et ur så jeg kan måle det mere nøjagtigt.

Helt vildt lækkert vejr idag, var lidt øm i benene fra sidste styrkepas men ellers et roligt løb.

Edited by IbZor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share