Birgittes træning


bls
 Share

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak skal I have. Jeg synes naturligvis, at han er den dejligste dreng i verden, selv om han ikke er meget for at sove og sagtens kan spise i et par timer i træk kun afbrudt af små powernaps á max 5 min varighed ;)

Vi var nede og handle idag. Det blev til en gåtur på 1½ time samt ½ times indkøb.

Lige nu er jeg temmelig øm i balderne, så jeg frygter en ordentlig omgang DOMS i morgen

:(

Hvis I vil se flere billeder kan I kigge på Billeder af David under photoalbum

Edited by bls
Link to comment
Share on other sites

:lol: Det er af ren ekstase over at det endelig var overstået og min lille dreng ude uden nogen større problemer.

Det siges jo at være en hel fantaskisk oplevelse at føde, komme i kontakt med sin kvindelighed og alt det der, men jeg synes nu ikke, at det var specielt behageligt, og her er jeg klar over at jeg slap BILLIGT i forhold til mange, så jeg er ikke bleg for at indrømme at lattergas er en rigtig god ide.

I dag har vi igen trasket ned til centeret, ialt en gåtur på 1 1/4 time, i et roligt tempo, mest fordi solen bagte ned, og jeg er nødt til at have lukkede sko på, da mine sandaler ikke har stødabsoberende såler.

Det gik meget bedre i dag, det var først det sidste kvarter at mit bækken brokkede sig, og ikke i nær så høj grad som sidst. :)

Link to comment
Share on other sites

I søndags en gåtur på ½ time, hvor jeg prøvede at forcere tempoet lidt, men det syntes mine hofter ikke rigtigt om :(

I går ½ times gang frem og tilbage i stuen/køkkenet med en overtræt David, der bare ikke ville sove og var for fyldt til at kunne spise mere.

I dag knap 1 times gåtur, denne gang til Netto i Måløv. Uha, jeg lever et spændende liv p.t. :lol:

Edited by bls
Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for det.... øhhhh.... mmmm.... charmerende billede :lol:

I går var jeg på endnu en udflugt til Netto. Denne gang var jeg kun 23 min om at gå derned, til gengæld var jeg en ½ time om at gå hjem, men det var også mere op ad bakke og med læs på.

Link to comment
Share on other sites

I dag lykkedes det endeligt at komme ud af huset.....

Mandag sov David det meste af dagen, så der ville jeg ikke spilde god sovetid på bare at vandre rundt. Tirsdag var der optræk til ondt i halsen m.m. så der sov vi begge, men IDAG gik vi ned til stationen (20 min) og tog toget ind til Ballerup centeret. På hjemturen måtte vi desværre tage bussen, da der var sket en personpåkørsel og toget ikke kørte. Til gengæld fik David sig en tår mælk i bussen, og der blev lige rykket ved en af mine grænser (offentlig brystblotning), men det var det eller lade ham hyle de 20 min hjem, og det nænnede jeg ikke, hverken overfor ham eller over for de andre passagerer.

Link to comment
Share on other sites

Der er nu blevet lagt flere billeder af det lille vidunder ud på vores hjemmeside, så I kan se hvor stor han er blevet.

Flere billeder af David

Ved sidste vejning (torsdag) vejede han 5300 g, hvilket jo er flot. Hvad der er knap så flot er at min vægt ikke går ned. :( Jeg er vist lidt for glad for sodavand og kiks, når jeg ikke når at få frokost og morgenmad mellem amning og underholdning. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var ved læge i går, fordi jeg siden lørdag eftermiddag har haft en smerte i venstre side af maven en 2-3 fingerbredder under ribbenene. Heldigvis kunne lægen ikke mærke noget unormalt, så hun mente der var tale om en fibersprængning <_< . Det er i hvert fald blevet bedre i dag, og jeg regner med at vi skal ud og trille senere.

Link to comment
Share on other sites

Fredag: 40 min gå-tur til Netto. Jeg pressede mig selv på vej derned, og havde planlagt at tage det roligt på vej hjem, men p.g.a. en stor sort truende sky ændrede jeg mening, da jeg nåede dertil. Det var en god tur og jeg havde ikke spor ondt i bækkenet bagefter :w00t: :4thumbup: :firebounce:

I dag, mandag, har jeg været til 8 ugers undersøgelse og har nu fået grønt lys til at gå i gang med at træne igen, bare jeg ikke lægger for hårdt ud. Det giver helt sig selv, det vil være en katastrofe at få DOMS, for David tager ikke hensyn til om mor er træt, når han vil gynges på armen en halv times tid eller mere :dry:

Jeg har også fået lov til at svømme igen :bigsmile: , men det bliver først næste weekend igen, for der er barnedåb næste weekend. :4mewantfood:

Anyway, jeg gik/småløb ned til lægen (22 min), da der lige kom noget i vejen på vej ud af døren) og gik hjem bagefter på 30 min.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Tak Tulle :smile:

Jeg har været ude at gå min 45 min hver dag i det nye år. Jeg har også indført en ny diciplin. Incline bænkpres med baby, til stor glæde for David, han synes det er alletiders at blive løftet op og ned, og det syrer allerede ved 10 rep, men guldklumpen har også rndet de 8,5 kg.

Derudover laver jeg øvelser for bækkenet, der stadig er lidt løst :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Så er jeg endlig kommet igang med at træne rigtigt igen.

Den søde lugt af svedige menneskekroppe og støv, kort sagt, jeg er begyndt i Trimshop igen :bigsmile:

Jeg lagde stille ud 2x15 i alle øvelser

Træk til bryst 20 kg

Træk til mave 15 kg

Rygrulle-ting 35 kg

Leg extension 10 Kg

Leg-curl 20 kg

inderlår 20 kg

Yderlår 20 kg

Pull-over 6 kg

Triceps bag nakke 6 kg

bicepscurl supersetted med skulderløft 2x3 kg

15 min romaskine, 100 kcal, ca. 28 spm

mavebøjninger/rygudstræk både lige og skrå

Ialt 50 min.

Jeg holdt kun ½ min pause mellem sættene og lavde relativt hurtige reps.

Planen er at jeg ska derop lørdage og tirsdage sammen med en fra mødregruppen, som desværre meldte afbud i dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share