Watts


Watts
 Share

Recommended Posts

:D  LOL  

Roningen sejler sin egen sø for tiden. MOL har givet mig indtrykket af at kombinere cardio med styrketræning ikke er let. Derfor vil jeg hellere køre et godt stykke tid med styrke og så gå over til cardio igen. Kommer næsten til at lyde som 'bulk' og 'rip'. Har store visioner om min roning, men nu hedder det styrke og ikke mindst funktionel styrke. Må vist også hellere rette min vægt på første side (75), da jeg er røget over 80. Det er jo hvad der sker når man træner 4-5 gange om ugen i et lille stykke tid og spiser 700gr kalkun om dagen.

Er meget imponeret (skræmt) over hvor meget ens krop kan ændre sig på to måneder...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej, helst ikke på maven det hele ;)

Men tager du mindre end ½-1 kg på i måneden, så spiser du helt sikkert for lidt, hvis man går udfra du vil være større. Jeg vil vædde med du enten spiser for lidt eller for rent. Man bliver ikke stor af tun, æggehvider og ris. Kan du ikke smække en standard diæt dag op i din log. Så skal jeg nok se på det, og vurdere om du vitterligt spiser nok :)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Watts: Hvis du får ondt i skulderen af military, skulle du så ikke prøve med mindre vægt? A la, hvad du sagde til mig?

Lad være med at kombinere frygt og vægttræning.

Og armene! Hvorfor træner du dem så supertungt?

Link to comment
Share on other sites

Har været på 'overlevelses-tur' siden torsdag og er nu tilbage med en øm højre albue, da jeg lige skulle spænde biceps. DOH...  Håber at den ikke er alt for lang tid om at komme sig. Håber at jeg kan lave squat og andet godt på trods af skaden.

Blackice -> Jeg er 185. Er vist typen som gainer temmelig let. Mit madprogram er kort og godt. SPIS lige så meget som du kan. Ikke de store overvejelser omkring hvad jeg spiser, som Stalin engang har sagt "Kvantitet er en kvalitet i sig selv"... :)

Xjyden -> Tager kun Military press til hage højde, så gør det ikke ondt.  Armene...   Hvorfor jeg træner dem så tungt?  - træner dem ikke tungere end resten af kroppen, så vidt jeg ved.

Link to comment
Share on other sites

Goodmornings

Var nede og træne lidt hamstrings igår. Sidst trænede jeg den i Smith-stativ, men det fik jeg at vide ikke var en god idé, da bevælgelsen ikke er lineær. Derfor opfandt jeg et squat-stativ, bestående af et stativ hvor frivægtene stod på. Kanon kælder, de har sgu det hele, bare lige man tænker sig om.

Goodmornings: 10x32kg - 10x32kg - 10x32kg - 10x32kg

Kan sgu godt mærke den i baglåret idag...

Link to comment
Share on other sites

Hjemme igen efter påskeferie på Skagen. Er imidlertid blevet syg igen igen. Synes fandme det er utroligt. Spiser godt, træner godt, restituerer godt, sover godt, %stress...

Er imidlertid røget op på 82kg i påskeferien. Slutter bulkningen nu og cutter med noget cardio de næste på uger.  

Xjyden -> MAX-OT programmet foreskriver 4-6 gentagelser, så det er derfra jeg har det. Men MAX-OT siger jo så meget...

Link to comment
Share on other sites

Trods forkølelse og og havnearbejder stemme kunne jeg ikke lade være med at holde mig fra træning igår aftes. Fy fy skamme...   Skulle bare lige ned og ro en smule, men det greb om sig og hurtigt lå jeg under stangen på bænken. Sørgede dog for ikke at presse mig særligt.

Concept2 ro-ergometer

Maveøvelser

Bænkpres

V-Closegrip-pulldown

Link to comment
Share on other sites

Dato: 9/4 - 02

Center: Kollegikælderen

Muskelgrupper: Bryst, skulder, triceps

Træningspartner: Rasmus, Martin, Rune

Øvelse:Bænkpres

Øvelse:Incline Dumbbell press

Øvelse:Incline benchpress

Øvelse: Seated military press

Øvelse:Dumbbell side laterals

Øvelse:Lying tricep press

Øvelse:Tricep cable press downs

Link to comment
Share on other sites

Dato: 12/4 - 02

Center: Kollegikælderen

Muskelgrupper: Bryst, skulder, triceps

Træningspartner: Alene

Øvelse:Bænkpres

Øvelse:Incline Dumbbell press

Øvelse:Incline benchpress

Øvelse:Dumbbell side laterals

Øvelse:Lying tricep press

Øvelse:Tricep cable press downs (Ikke flere kg på maskinen! - satte min vandflaske ovenpå, bare for at spille smart over for nogle step-kraner.. :D)

Link to comment
Share on other sites

Dato: 14/3 - 02

Center: Kollegiekælderen

Muskelgrupper: Biceps og øvre ryg

Opvarmning: Cable Pulle down 12,10,6,3,1 40-65kg

Træningspartner: Alene

Øvelse:Cable pull downs

Øvelse:Close Grip Pull downs

Øvelse:Bent over rows

Øvelse:Alternate Dumbbell curls

Øvelse:Ez-bar curls

Øvelse:Barbell Wrist Curls

Øvelse:Dumbell Wrist Curls

Link to comment
Share on other sites

Dato: 15/4 - 02

Center: Roskilde Universitets Sektion for Idræt og Sport (RUSIS)

Muskelgrupper: Bryst, skulder, triceps

Træningspartner: Alene

Øvelse:Bænkpres

Øvelse:Incline Dumbbell press

Øvelse:Incline benchpress

Øvelse:Lying tricep press

Øvelse:Tricep cable press downs

Link to comment
Share on other sites

Supersonic -> Jeg er temmelig ny indenfor styrketræning og derfor er mit foreløbige mål at lære øvelserne og min kropos reaktion på dem at kende. Dette kombineres med at få en hvis "grund-form", for at undgå skader. I takt med at jeg føler mig mere 'fit' i øvelserne, vil jeg intensivere træningen med henblik på at løfte tungt. I den forbindelse har jeg kørt efter MAX-OT's tre-dags split program, som grundtræning, men regner som sagt med at køre mere tungt på hen ad vejen.

De bedste

watts

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 24/4 - 02

DB bænkpres

Bænkpres

Incline bænkpres

Kommentar: Har ikke bænket i 10 dage, da jeg fik ondt i albue og skulder efter at have lægget arm med min træningsmakker i sidste uge. Tog det stille og roligt og mærkede ikke noget til det, så det er jo fedt.

Torsdag: d. 25/4 - 02

Farmerwalk: 2 fostacier Carlsberg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke løbet længere ture end lidt sprint ned til stationen når jeg var for sent.  Igår løb jeg en lille tur og bemærkede at jeg min løbestil er noget forandret i forhold til et par måneder siden. Tror det skyldes min bentræning har påvirket det. Det er ikke de samme ben som jeg løber med og det har kroppens motoriske færdigheder lidt svært få stimuleret ordentligt. Det føles som om at jeg løber mere på hælen end på forfoden og så føltes det naturligt at sprinte afsted.

Jeg spiller badminton en gang om ugen og det troede jeg egentlig var nok, men tror hellere jeg må igang med nogle løbeture.

Har i oplevet noget lignende?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share