protein = uren hud..


jonesee
 Share

Recommended Posts

Du får ikke bumser af proteinpulver.

Hvis du i fremtiden har kostrelaterede spørgsmål kan du med fordel poste dem i tråden "kost og kosttilskud". På den måde kan andre mennesker, der tror at de får bumser af proteinpulver gå ind og se at det gør de ikke. På samme måde som man heri maksimal muskelvækst forummet kan læse tidligere tråde og dermed ikke behøver stille de samme spørgsmål igen og igen.

Link to comment
Share on other sites

Okay det var godt nok noget af en melding Quantanamo.

Du ved jo ikke hvordan han reagerer på det?

Da jeg indtog proteinpulver fik jeg bumser. Fandt dog ud af det var fordi det var et mælkeprodukt.

Okay så man kan godt få bumser af det.. Så lærte du også noget Quantanamo! Du behøver ikke svare på noget hvis du ikke har viden om emnet.

Men er det en bivirkning som altid vil komme, eller????

Link to comment
Share on other sites

Okay så man kan godt få bumser af det.. Så lærte du også noget Quantanamo! Du behøver ikke svare på noget hvis du ikke har viden om emnet.

Tøv en kende, afhængigt af hvordan/hvad du træner kan der være stor sandsynlighed for at det er den øgede mængde af testosteron der er synderen.

Jeg skyder på at du er i dine teenage år, hvilke selvfølgelig også spiller ind.

Hvis du eventuelt vil prøve med et alternativt protein tilskud kan du jo æde en dåse tun i stedet for shaken.

Link to comment
Share on other sites

Tøv en kende, afhængigt af hvordan/hvad du træner kan der være stor sandsynlighed for at det er den øgede mængde af testosteron der er synderen.

Jeg skyder på at du er i dine teenage år, hvilke selvfølgelig også spiller ind.

Hvis du eventuelt vil prøve med et alternativt protein tilskud kan du jo æde en dåse tun i stedet for shaken.

Men vil det være lige s optimalt???

Link to comment
Share on other sites

Okay det var godt nok noget af en melding Quantanamo.

Du ved jo ikke hvordan han reagerer på det?

Ja beklager. :surrender: Jeg var lige kontant nok. Jeg mente naturligvis at man ikke får bumser af proteiner. Desværre lod jeg mig rive med af en let irritation over trådstarterens mange spørgsmål på meget kort tid i maksimal muskelvækst.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Hvis du tror problemet er laktoseintolerance, er rent Whey Isolat nok vejen frem. Der er næsten ingenting i (<1g/100g). Det er normalt denne form for tilskud laktoseintolerante bliver henvist til.

En ulempe ved det er, at det som regel koster mellem 150-200% af Whey koncentrat. Til gengæld er det op til 15% mere koncentreret (95g prot/100g pulver), og så kan du højst sandsynligt tåle det, hvilket jo også er en meget god årsag til at købe det :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Oka.. Har lige set i tv at de er ligeså godt at spise noget.. F.eks. frugt, altså som erstatning for protein shakes.. Kan dette passe???

Man skal ikke tro på alt i fjernsynet. Der er ikke ret meget protein i frugt, så at erstatte en kilde for protein (shakes) med frugt lyder åndsvagt.

Det bedste råd jeg kan give dig er over en længere periode at følge med her på forumet. Det er en god informationskilde, og du finder hurtigt ud af at ALLE de spørgsmål du har som nybegynder er blevet besvaret 100 gange. Samtidig er der også 100 andre spørgsmål som er blevet besvaret som du sikkert slet ikke havde tænkt over. Så bare læs løs, det er meget hurtigere end at spørge og vente på svar fra andre.

Hvis folk kan se man ikke har brugt noget tid på at sætte sig ind i tingene, bare en smule, så er der en tendens til at folk heller ikke gider bruge tid på at svare ordentligt.

Held og lykke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share