31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Måske lidt umuligt spørgsmål, men hvor længe blev de ved med at døje med stramme quads? Slap de af med det, kun delvist eller skum-ruller de for evigt? ELler?

Ikke så længe de implimenterede lidt stræk, anderledes opvarming og massage.

Link to comment
Share on other sites

T - Tak for input! Jeg prøver at få foamrollet minimum en gang om ugen, men jeg kunne måske godt planlægge det lidt bedre i forbindelse med træning af underkroppen. Min træning har bare været sådan halvsløj i efterhånden ret lang tid, og så går sådan nogle ting lidt i glemmebogen. Stram op!

Kropsbygning af benene!

tumblr_m6m2vbJ6zz1r4nutxo1_500.jpg

Opvarmning

Cykel, Gang, Lunges, stræk

Airfucks

12x60 kg

12x60 kg

10x100 kg

10x100 kg

10x100 kg

Benpres

20x40 kg

20x40 kg

12x80 kg

12x80 kg

10x100 kg

10x100 kg

8x120 kg

8x120 kg

Gode, langsomme excentriske

Leg Curl

12x65

12x65

12x65

12x65

Leg Extension

12x60

12x60

12x60

12x60

Læg i Benpres

12x90+12xBW

12x90+12xBW

12x90+12xBW

12x90+12xBW

12x90+12xBW

12x90+12xBW

Hjem og spise havregryn med kakaomælk, kylling, grøntsager, skyr og chokolademüsli. Voks, ben!

Kom tilbage til mig - jeg elsker (næsten) kun jer..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej fwiends :smile:

I troede lige, at jeg var væk, hva?

Den årlige barmesse i Berlin, BCB, løb af stablen tirsdag/onsdag og vi var hele holdet fra Barking afsted. Den ene af mine chefer skulle holde foredrag om Mezcal, og så havde vi arrangeret fest på en lokal bar. Det var første gang jeg var i Berlin, så jeg anede intet om de forskellige nabolag og deres særpræg. De andre gutter var heldigvis gode guider og fik vist nogle lidt mere spændende sider af byen end de sædvanlige turistspots.

Vi boede i Kreuzberg i nogle lejligheder, der var drevet af folk, der var sådan lidt på rebound efter narkodomme og den dur. Meget politisk korrekt og helt perfekt til hvad vi skulle bruge det til. Vi ankom mandag eftermiddag hvor jeg brugte en del tid hos 14oz og ellers bare chillede rundt. Om aftenen forberedte vi stedet hvor vi skulle holde festen og fik en lang undervisning omkring de Mezcals vi skulle sælge. Master distilleren fra Los Danzantes var sammen med os det meste af tiden, og det var næsten som at gå rundt med en stor Mezcalmanual under armen. Han vidste alt om de forskellige mærker og Oaxaca generelt. Typen man bare havde lyst til at sidde og snakke med i timevis :smile:

Så ud og spise tapas og hilse lidt på nattelivet. Branchefolk overalt.. idoter

Tirsdag brugte vi det meste af dagen på selve messen. En masse booze og en masse store PR budgetter. Hyggeligt.. Til sidst lavede vi et par drinks til min chefs foredrag og sørgede for at det hele spillede. Direkte fra messen og ud til baren, der er en speak easy i ordets bogstaveligste forstand. En besat lejlighed uden indgang, der ikke eksisterer på papir og ligger på 4. sal. Tæt på ingen udsmykning, cementvægge, latinsk housemusik og intet andet end øl og det vildeste udvalg af Mezcal jeg nogensinde har set. En virkelig dejlig aften hvor vi aldrig fik rigtig travlt, og mest af alt endte i en personalefest.

Onsdag var mere chill og slendren rundt i tøj- og vinylforretninger før vi mødtes til spisning på Chicago Williams. Gode prots og god stemning :smile: Vi nåede også lige forbi en cocktailbar jeg har glemt navnet på, før et par stykker af os ville videre ud og høre lidt elektronisk. Et par af de steder vi havde udset os var desværre lukkede, men vi endte på Watergate og det var sehr gut. Alt i alt var det en rigtig fin tur, der ikke stak helt af og lagde mig totalt i ruiner

Træningen i dag var ok.. kroppen var noget stiv i det, men fik kørt en omgang FB igennem. I gang igen igen igen..

Link to comment
Share on other sites

Når man bruger something-like termen, så er der vel aldrig langt fra 1,3 dimethylamylamine til efedrin til amf til meth-amf.

(admitted: læste ikke mere end første paragraf)

Link to comment
Share on other sites

Det er selvfølgelig lidt nederen at de gemmer ingredienser under "proprietary blend" men ellers er min holdning den samme. Nu bliver Craze jo sikkert snart udgivet i en ny version, der ikke virker og så er det jo ikke noget jeg behøver at tænke over mere.

Godt at der bliver passet på mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Når man bruger something-like termen, så er der vel aldrig langt fra 1,3 dimethylamylamine til efedrin til amf til meth-amf.

(admitted: læste ikke mere end første paragraf)

Det er der nok, men i artiklen står der de regner med det er stærkere end efedrin. Det er bestemt ikke noget jeg personligt ville indtage på fast basis. Generelt forstår jeg bare ikke man vil indtage ting med ingredienser, man ikke aner (research chemicals) om er skadelige.

Det er selvfølgelig lidt nederen at de gemmer ingredienser under "proprietary blend" men ellers er min holdning den samme. Nu bliver Craze jo sikkert snart udgivet i en ny version, der ikke virker og så er det jo ikke noget jeg behøver at tænke over mere.

Godt at der bliver passet på mig :smile:

"Ikke virker" - haha. Du har et andet forhold til druuugs end jeg og det er også fair nok, men jeg ville stadig ikke turde at indtage research chemicals på fast basis.

Link to comment
Share on other sites

Det er der nok, men i artiklen står der de regner med det er stærkere end efedrin. Det er bestemt ikke noget jeg personligt ville indtage på fast basis. Generelt forstår jeg bare ikke man vil indtage ting med ingredienser, man ikke aner (research chemicals) om er skadelige.

"Ikke virker" - haha. Du har et andet forhold til druuugs end jeg og det er også fair nok, men jeg ville stadig ikke turde at indtage research chemicals på fast basis.

Jeg indtager konstant ting jeg VED er skadelige.. Der er ofte et trade-off forbundet med de handlinger vi træffer, og i tilfældet "2 scoop Craze tre gange om ugen" vover jeg pelsen - nøjagtig som jeg gør, når jeg ryger en joint, drikker en cocktail eller spiser en muffin.

Anyways, tak for linket. Det er godt at holde sig opdateret :smile:

Dagens Træning

tumblr_mr2w2qVX6f1scodamo1_500.jpg

Foamroll

10 min

Cykel

10 min

En masse elastikarbejde

Hypers

15

15

15

15x10 kg

12x20 kg

Leg Curl

20x35

15x50

15x50

12x60

12x60

Hip Thrust

20

20

10x40 kg

10x40 kg

Abs

4 sæt af lidt forskelligt

A1 Cable Curl

10x20

10x20

10x20

10x20

A2 Push Down

10x30

10x32

10x32

10x32

Link to comment
Share on other sites

tumblr_muev8rGWuA1su7jkxo1_500.jpg

Efter to timers badminton i går, har min krop i dag fortalt mig, at den karriere nok er ved at lakke mod enden.

I dag er min eneste fridag denne uge, og den er hovedsageligt blevet brugt på at slappe af, læse og kigge på ting jeg kan foretage mig i Argentina - jeg har nemlig bestemt mig for at tage februar fri, og flyve til Buenos Aires i mit eget selskab. Jeg vil meget gerne til Bolivia også, men det er lidt besværligt rent logistisk. Måske jeg bare ender med at bruge alt tiden i Argentina.. jeg tror der er nok at se og opleve :smile:

Jeg ville gerne hve kørt noget pres til overkroppen i dag, men det ville mit ene håndled ikke være med til. I stedet tog jeg 40 min blandet cardio, elastikarbejde til knæ/skuldre og og god omgang til læggene. I morgen regner jeg med at klemme en træning ind inden arbejde.

Det er gode tider, venner. Jeg har så meget at glæde mig til og over! :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Træning

Cykel

10 min

Gang

10 min

C2

1000 m

+ en masse dynamisk stræk til underkroppen

Leg Curl

15x50

15x50

8x60

8x60

8x60

HS Leg Press

20x40 kg

20x40 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

10x80 kg

Det føltes.. ok

Cable Row

12x40

12x40

10x50

10x50

10x50

Ikke helt på toppen i dag. Hvis mit håndled har det godt i morgen, så kører jeg nok lidt pres. Ellers snupper jeg et par dage væk fra centeret

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

De par dage væk fra centeret blev til omkring 14. Mit knæ begyndte at gøre temmelig ondt, så jeg tænkte, at jeg ville forsøge mig med vores gamle familielæges råd til alt: 14 dages pause.

I dag fik jeg cyklet, kørt nogle pres over hovedet, lidt til guns foruden en masse langsomme eksentriske til benene. Startede og sluttede med foamroller og LaCrosse bold. Jeg håber det går godt, men egentlig har jeg ingen idé.

Bortset fra, at jeg har måtte parkere min træning på vågeblus på ubestemt tid, så går alting ganske godt. I går købte jeg billet til en måneds ferie i Argentina, i dag var jeg på Umami for at høre Stanislav Vadrna fortælle om service og smage på en masse Nikka whisky, og på torsdag skal jeg ud og købe nyt kluns for mine opsparede tips.

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke bare give overkroppen lidt ekstra når det er knæet du har ondt i?

Min krop er generelt slatten.

Hvis mit knæ forhindrer mig i at varme ordentlig op (kredsløbsmaskiner, dynamisk mobilitet) så er smerten i lænden der lynhurtigt igen. Det helt store mål er at blive totalt smertefri og derefter at kunne opretholde en træning, der ikke fremkalder nye skader.

Lige pt overvejer jeg yoga, men det kommer helt sikkert til at overbelaste mit håndled :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning!

tumblr_mv5g06vJL21r9z7fco1_500.jpg

Yeah! I dag har været en dejlig dag :smile:

I går faldt jeg i søvn ved 23 tiden og vågnede ikke før kl. 10.30 i dag - skønt! Jeg elsker at sove til jeg vågner om mandagen

På med mine nye han kjøbenhavn jeans ( :heartpump:) og ud på arbejde hvor jeg fik lavet lidt bestillinger og snakket med mine chefer om weekenden og forskellige småting. Derefter ned i St. Kongengade hvor restaurant Voce var vært for en smagning på Sacred Gin - en af de bedste seminarer jeg har været til i lang tid. Vi fik lov til at smage de forskellige individuelle destillater fra produktionen - enebær, pink grape, iris, kardemomme, koriander og lakrids. Til sidst kunne vi så blande dem efter smag til en personlig gin. Super spændende og meget lærerigt.

Hjem og dunke en espresso og afsted til centeret. For første gang i månedsvis føltes min krop ikke som om, at den var ved at falde fra hinanden. Mine led føltes mere solide og bare.. ja, bedre. Jeg har ændret nogle ting i min kost, men det er jo selvfølgelig usikkert hvorvidt det har noget at sige. Anyways.. det er virkelig lækkert. Jeg sidder og smiler bare ved at tænke på det :smile:

Fik kørt min opvamning, leg curls, BW squats, chest press, rows og cable curls. Fint nok.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

State of the body!

Kort sagt, så går det bedre og bedre. Der er stadig mindre gode dage hvor underkroppen knirker mere end hvad godt er, men jeg tror, at det værste er ovre for denne gang. Det føles sådan :smile: Hvorfor er nok en blanding af flere ting jeg har ændret i min kost og træning.

I kosten har jeg skruet op for fedtet fra fiskeolie, laks og avokado, drikker frisk ingefær og grøn te dagligt og så har jeg skruet voldsomt ned for mælkeprodukter. Spiser måske en enkelt liter yoghurt om ugen, hvor jeg før i tiden drak 1,5-2 liter mælk + 0,5 liter yoghurt om dagen. Af supps er jeg godt igang med en bøtte Animal Flex og store doser d-vitamin.

Hvad træningen angår, så lader specielt tre ting til at hjælpe. Laaaaaangsomme eksentriske benpres, boso ball og LaCrosse bold på Vastus Medialis/Lateralis. Dette er selvfølgelig foruden alt det andet shit jeg laver.. foamroll, mobility, elastikarbejde, yada yada.

Det er ikke unicorns and rainbows, men jeg begynder stille og roligt at få en følelse af kontrol over min krop igen. Det er svært at forklare til folk, der aldrig har været skadet, men det er sådan en lurende, konstant følelse af at jeg går i stykker, hvis der sker et eller andet uventet. Sådan lidt som en mørnet elastik. Det er fucking stress!

Planen fremadrettet er at komme i centeret tre gange om ugen, og holde de gode vaner. Volumen og intensitet må komme med tiden.

Træningen i dag var rigtig fin faktisk :smile:

Cykel

10 min

Mobitity, foamroll, LaCrosse bold, elastikker

15 min

Hypers

10

10x10 kg

10x10 kg

10x10 kg

10x10 kg

Benpres

10x40 kg

10x40 kg

8x50 kg

8x50 kg

Balance på boso bold

4x30 sek

Dragon Flags/Leg Lift

12

12

8

OH DB Pres

10x22 kg

10x22 kg

8x26 kg

8x26 kg

8x26 kg

Push Down

10x7

10x7

10x7

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

hatha_yoga.jpg

Hej friends :smile:

I dag var jeg for første gang til en yogatime i FitnessWorld. Hatha Intro. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle forvente, men det var egentlig helt ok. Mange af de stræk/åndedrætsøvelser vi lavede er helt sikkert noget, der er godt for min ryg. Det kunne nok godt tænkes, at det er noget jeg fortsætter med - eneste fyr på holdet i øvrigt lol.

Hvad sker der ellers? Jeg har lavet et lille mixtape, som i kan lytte til når i sidder og chiller ved computeren i aften. Det er primært noget jeg laver for at lytte til dem når jeg går på arbejde og gør klar - deraf navnet :smile:

Hold jer muntre allesammen! Snart er det jul, og så skal vi spise småkager og risengrød..

Grooming the dog vol. 2

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

De sidste par træninger har været af den slags hvor jeg skal huske mig selv på, at der findes andet i livet end træning og at BB er en maraton - ikke en sprint.

I aften skal jeg ud og være drunk.. Trentemöller i Vega først og så på Culture Box efter Jamie xx

:smile:

Dette var i øvrigt en helt fantastisk aften. Trentemöller var out of this world! Køen til Culture Box var desværre lidt for lang da vi ankom, men så tog vi på Molly i stedet. Jeg har ikke været på natklub i DK i flere år, men det var sgu ret sjovt. Vi var det helt rigtige hold afsted, og det var bare glade dage.

10/10

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share