Væk med manboobs og taljerne!


Ham den anonyme!
 Share

Recommended Posts

Hejsa alle jer derude. Jeg har et problem med min krop. Her kommer først lidt facts om mig selv.

Er 1.80 høj

Vejer 75Kg.

Er af normal bygning.

19 år.

Jeg føler mig ikke specielt tyk, og får også af vide af andre at jeg er tynd, sådan overall.

Men når jeg står foran spejlet så har jeg man-boobs som virkelig er et helvede :( Har været meget fed da jeg var mindre med kæmpe æblekinder men det er ovre nu, dog har jeg stadig det problem med at jeg er stor på brysterne og har de der fede boble nipples, samt er lidt for stor i taljen.

Her er nogle Billeder : (Det røde er strækmærker, og ik dril!)

post-14242-1173570060_thumb.jpg

post-14242-1173570158_thumb.jpg

post-14242-1173570218_thumb.jpg

Jeg træner en smule om dagen herhjemme fra, via en motions-cykel, håndvægte, en bøje-spiral og en AB KING Pro(Maskine til træning af arme, bryst og mave) jeg fik i gave af de gamle.

Jeg kører måske 10km. om ugen på cyklen, og tager 20 svære bøjninger på AB KING pro'en hver morgen og aften. Og det samme med bøje-spiralen.

Jeg spiser som en 19 årig udeboende på SU nu spiser... Ikke særlig meget sundt, men heller ikke alt for meget usundt.

Jeg har været oppe på 80 kg. for 5 mdr siden, men nu stiger og falder jeg ikke mere i vægt end fra de 75-76, selvom jeg spiser lidt hips om hap, så jeg tager ikke så meget på.

Mit spørgsmål til jer er nu, hvad skal jeg gøre for at få mindre taljer, mindre bryster og for at fjerne de der hæslige man boobs? :mad:

P.S de der boble nipples(man-boobs) har jeg ikke kunnet komme af med siden jeg var 15, hvor jeg har tabt en del fedt på maven, og i ansigtet og har taget en del på i muskler i de sidste 4 år, så kan det være at det er gyno? eller... hjælp! :unhappy:

Edited by Ham den anonyme!
Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke gøre noget for at tabe dig specifikt de steder (eller nogen andre steder i øvrigt), men igennem fortsat fedttab vil kroppen naturligvis være nødt til at bruge af de områder på et tidspunkt.

Det ligner i øvrigt ret tydeligt gyno, du har. Derudover kan din hud også stadig være igang med at trække sig sammen, så det stadig ser værre ud end det egentlig er - særligt omkring taljen.

Som ung kan du så vidt jeg har læst godt være heldigt at gynoen forsvinder af sig selv, ellers må du under kniven. Der skulle være mulighed for at få foretaget den slags på det offentlige.

Kontakt din læge.

Link to comment
Share on other sites

Som maxpower siger, kan det ikke lade sig gøre at pletslanke sig :nonono: . Bare gå i gang med fedttabet, så kommer man til de pågældende områder før eller siden. Hvis man træner, kan man få muskulaturen til at, stramme det pågældende område op, hvilket vil resultere et mere defineret look.

Link to comment
Share on other sites

Yeps, det er helt klart gyno - Et fandens værk! :sneaky2:

Nu har jeg selv leget med tanken i et par år om at komme under kniven og har været til samtale, men trak mig fordi at jeg blev lidt en kylling, men nu er jeg fandme træt af det shit og har besluttet mig for at gøre det til efteråret nok. Så må jeg håbe jeg kan få henvisning igen fra min læge ellers skal jeg sq nok selv betale de moneter det nu koster. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan i se at det er gyno? Utrænede personer kan jo sagtens have en rimelig høj fedtprocent trods en forholdsvis lav vægt... Før jeg begyndte at træne havde jeg meget ringe muskelmasse fordi jeg aldrig nogensinde havde været aktiv, og selvom jeg tabte 20 kilo i løbet af meget kort tid ned til 68kg(højde 188cm) så jeg stadig ikke specielt trimmet ud og havde også boble nipples og den der uheldige lagring af fedt på undersiden af brystmusklerne... Det var for fem år siden. Synes jeg ser mindre fed ud nu hvor jeg har bulket ti kilo op til 82 hvor jeg har noget muskelmasse under.

Lyder umiddelbart ikke som han har et særlig højt aktivitetsniveau, så er det ikke en mulighed??

Jeg VED ikke noget om det, synes bare det er lidt hurtigt der bliver råbt GYNO! hvad ville der ske ved at prøve noget ordentlig træning først?

Link to comment
Share on other sites

Aldrig hørt om gyno før, men som allerede nævnt - et fandens værk.

Er det i teorien ikke bare muligt at cutte vandvittigt meget ned til 5% eller sådan noget, så burde det da også forsvinde fra patterne? Men vil det så automatisk komme igen når man bulker, eller skal der være for mange hormoner, eller vil det altid være der når man har fået det?

Link to comment
Share on other sites

Aldrig hørt om gyno før, men som allerede nævnt - et fandens værk.

Er det i teorien ikke bare muligt at cutte vandvittigt meget ned til 5% eller sådan noget, så burde det da også forsvinde fra patterne? Men vil det så automatisk komme igen når man bulker, eller skal der være for mange hormoner, eller vil det altid være der når man har fået det?

Gyno er ikke bare fedt, men udviklingen af brystvæv som følge af øget østrogenniveau (hvilket kan have forskellige årsager - se quote). Det går derfor ikke bare væk igen, hvis du taber dig.

http://www.pdamed.dk/instrukser/Hypofyse/14.html

Gynækomasti er udvikling af kvindeligt bryst hos mænd.

Dette kan enten være fysiologisk eller patologisk.

Fysiologisk forekommer gynækomasti i puberteten og i alderdommen.

Udvikling af gynækomasti i puberteten skyldes i de fleste tilfælde øget testikulær østrogensekretion fra de nyligt stimulerede Leydigceller.

Gynækomasti opstået i forbindelse med vægtøgning efter længerevarende underernæring er den samme mekanisme. Gynækomasti i alderdommen opstår som en kombination af nedsat testikulær androgensekretion og nedsat lean body mass og dermed øget fedtmasse, som medfører en øget aromatisering af østrogenforstadier.

Patologiske årsager er ledsaget med sygdomme, der medfører øget østrogenvirkningen, enten ved at øge østrogenproduktionen, cirkulerende frie østrogener eller ved at nedsætte androgenproduktionen og/eller androgenvirkningen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Hmm... fik desværre ikke så meget ud af svarene ang. gyno, grundet Jimbo's kommentar som jeg da håber også vil ske for mig :tongue:

Vil gerne have lidt mere respons tak!

Som Max skriver, kan man ikke træne en gyno væk, da det er brystvæv og ikke fedtvæv. Rigtig mange får det og mange får d også lavet et kirurgisk indgreb.

Ens patter ser bedre ud når man har stive knapper men den løsning kan jeg bare ikke se skal fungere for mig på længere sigt, så jeg hopper også under kniven - forhåbentlig samme tid som Insaniac så vi kan lave et sisterhood ud af vores boobjob under recovery.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Hej igen.

Der er nu gået lidt tid. Der er sådan set ikke sket så meget andet end at jeg stadig ligger på en stabil vægt på 75 kg. Dog er det pga. jeg har taget lidt på i muskler og tabt lidt i fedt.

Men jeg vil sådan set gerne have lidt mere respons på indlæget da jeg stadig har brug for forbedring :D tak!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share