Vægttab gået i stå. 17 årig dreng


rlz
 Share

Recommended Posts

Hej alle herinde.

Har siden Maj 2014 tabt mig 15 kilo fra 100kg -> 85kg.

Er selvfølgelig stolt af mig selv, men synes mit vægttab er stoppet her det seneste måned - og det er jeg træt af.

Mit mål er at smide 10 kg mere, og evt. få lidt muskelmasse på overkroppen inden d.1 januar, men er også realistisk så hvis i mener det vil være usundt, skal i bare skrive det, og jeg vil tage det til mig.

Det jeg er interesseret i er vel egentligt et færdigt mad-skema på 2 uger, da jeg føler det er især min kost som er lidt tilfældig. Har skrevet hvad jeg normalt spiser herunder, men vil gerne have noget mere præcist, da jeg nogen gange ikke er sikker på hvad jeg faktisk spiser.

Morgenmad: Skyr, kaffe og vand.
Kl 10: En skrive rugbrød med mager ost eller leverpostej
kl 11:30 en skive rugbrød eller en salat bestående af grønne bønner og kylling
kl. 14.00/15.00 en skive rugbrød med pålæg
kl 19: aftensmad. Typisk et stykke kød med grøntsager. Aldrig kartofler.
I weekendenderne giver jeg dog mig selv lov til at spise et par retter af hvad jeg har lyst.
Håber i vil hjælpe mig og tak på forhånd. :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke voldsomt nemt for nogen når du ikke skriver hverken højde eller aktivitetsniveau, men det ville nok være en god start at tage en uge hvor du skriver alt hvad du indtager (husk juice og andre flydende kalorier, de ender ofte med at være en del) ned og regner ud hvor meget det er i energi. Og hvad dit ligevægts indtag er.

Husk at når du taber dig falder dit ligevægtsindtag, så vægttabet går automatisk i stå på et tidspunkt hvis man ikke løbende justerer.

Basalt set, det er komplet fucking umuligt at give dig et nyttigt svar på en to ugers kostplan, hvis man ikke ved hvad betingelserne er.

Edited by Ul C.
Link to comment
Share on other sites

Glemte lige at skrive mit aktivitetsniveau.

30 min på crosstrainer, 10 min på romaskine og eller mellem 30-40 min styrketræning(frivægte, bankpres, maskiner). Dette gøren hver mandag, onsdag og fredag. Går på gymnasiet hvor jeg primært sidder stille.

Link to comment
Share on other sites

"Indtager INGEN kalorier i form af drikkevarer. Er 186 cm høj. "

Gymnasiet og absolut nul-fucking-alkohol-ever? Jeg er selvfølgeligt imponeret, men det er mere viljestyrke end jeg havde dengang!

Du har sikkert ikke stået i samme situation så - men du har tydeligvis ikke lyst til at hjælpe! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share