Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      380,744
      posts
    2. 127,957
      posts
    3. 27,131
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,459
      posts
    5. 40,001
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,649
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,586
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,199
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,029
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,263
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,743
      posts
    12. Billedgalleri   (218,661 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner


  • Nyeste indlæg

    • Doktorens log
      Grundlæggende set, så giver hip thrusts masse og styrke i glutes uden nævneværdigt slid på led, lænd eller muskelømhed.  På minussiden er den hård, specielt ved høje reps, man bliver hurtigt stærk, så man skal smide mange skiver på og af stangen, og man er altid lidt øm over os pubis. 
    • Køb kvalitet ægte og falske pas, kørekort, ID-kort, Visum, fødselsattest, frimærker (eliotburimoore@gmail.com)
      Køb kvalitet ægte og falske pas, kørekort, ID-kort, Visum, fødselsattest, frimærker (eliotburimoore@gmail.com)
       
      Vi er unikke producent af kvalitets falske dokumenter. Vi tilbyder kun originale høj kvalitet falske pas, kørekort, ID-kort, frimærker og andre produkter til følgende lande: Australien, Belgien, Mexico, Spanien, Brasilien, Canada, Finland, Frankrig, Irland, Portugal, Sverige, Tyskland, Italien, Holland, UK, USA, og så mange andre lande. Vi er de bedste producenter af kvalitetsdokumenter, Med over 1 million af vores dokumenter cirkulerer over hele verden.
      Vi tilbyder kun originale høj kvalitet ægte og falske pas, førerens
      licenser, ID-kort, Visum, fødselsattest, frimærker osv
      For at få yderligere oplysninger, og placere din ordre
       kontakte os via
      email vores e-mail: eliotburimoore@gmail.com
      købe origanal falske pas fra os for mere informationsaktiver kontakt email
      Vores pas produceret med høj kvalitet og har ingen forskel fra de originale dokumenter. Vi accepterer alle sikkerhedsfunktioner som specialpapir, vandmærker, sikkerhedstråde, dybtryk, mikro udskrivning, fluorescerende farvestoffer, farve-skiftende blæk, nummer laserperforering, latent billede, laserbillede perforering samtidig producere pas.    Der er også en mulighed at anbringe næsten alle slags stempler i pas. Prisen for denne service bør diskuteres med vores operatør og kan være variabel.
      Kontakt e-mails: =================== eliotburimoore@gmail.com eliotburimoore@gmail.com
      skype navn: ================================= carlsonrock7  
    • Doktorens log
      Det er den øvelse, der træner bagsiden (po-poen) bedst, og den slider meget lidt på leddene. Glut. max bliver gennemtrænet, men ikke øm.  Det er en øvelse, du kan bruge til at øge din samlede træningsvolumen (=bedre gainz) uden at øge slitagen væsenligt. Gør det fx ved at smide den ind efter Squats, dagen efter Squats eller som opvarmning før Squats.  Contreras fandt vist, at den matchede Squats for atletisk performance og den slider mindre.     https://www.t-nation.com/training/inside-the-muscles-best-leg-glute-and-calf-exercises  
    • Hver dag er hver dag!
      Løftning med muskler: Trænede i et talentløst center i dag. Ingen hacksquat, ingen liggende leg curl og alle bænke var så smalle at man umuligt kunne få stabiliseret sine skulderblade. Så den ellers planlagte omgang tunge bænkpres blev til en gang tung decline pres i stedet. Og da de ikke havde en liggende leg curl blev det til en gang seated leg curl, der som bekendt er en forfærdelig øvelse. Decline bb presses: 6 @ 140 kg   5 x 6 @ 120 kg    Squat: 4 x 6 @ 135 kg Seated leg curls: 3 x 10 @ something??? Leg presses: 3 x 10 @ 180 kg   RDL: 3 x 6 @ 90 kg    Plus læg.
    • Belieber
      Depletion week - Dag 4   Benpres Leg extensions Leg curls PL Brystpres PL Skulderpres PL Laterals Db curl Lying db extensions Cable crunches Standing calf raise   2-3 sæt af hver x 15-25 reps

  • Recent Status Updates