Statusopdateringer
-
MissIndividualWeeeee, så begynder jeg at se resultater! Fuck yeeeaaah! :)
Vis kommentarer (3)
-
Dr. DurdenHvordan afgør man om en ledfortrækning på ydersiden af knæet er minor elle rmajor?
Vis kommentarer (3)
-
Nick_BBMå man træne dagen efter en tatovering? Den er placeret på oversiden af venstre underam.
Vis kommentarer (4)
Regneark med BB- og fitness-programmer
Indsendt 13. april 2004 - 21:30
Indsendt 13. april 2004 - 21:41
Men er programmerne derinde ikke primært til styrkeløftere?Hva syns I om det?
Den vigtigste basisøvelse i et seriøst program er wrist curls.......
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective give...r. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Two hundred pounds is always two hundred pounds.
Indsendt 13. april 2004 - 22:20
Men er programmerne derinde ikke primært til styrkeløftere?
Jeg tror simpelthen det er et udslag af at "trenden" på dette board er at løfte tungere end de fleste bodybuildere men med mange sæt (flere end styrkeløftere).
Meget tyder på dette er en god strategi, selv hvis fokus er på hypertrofi!
Her er en tråd om emnet jeg lige har startet andetsteds for ikke at ædelægge denne sticky
Indsendt 14. april 2004 - 22:34
Heh jo, det er det :PMen er programmerne derinde ikke primært til styrkeløftere?Hva syns I om det?
Indsendt 16. april 2004 - 10:13
et 2x2-split/HST hybrid
Det ligger i to udgaver, hvor den ene er skrællet helt ned i øvelser, men samlet set cirka det samme volumen.
Vedhæftede fil(er)
Dette indlæg er blevet redigeret af incognito: 20. april 2004 - 21:39
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)
Indsendt 27. april 2004 - 09:18
-afrunding i vægte
-mulighed for eccentrisk træning (og 5% forøgelse i forhold til sidste minicyklus i fravær af eccentrisk træning) på enkelte øvelser
-definere rep ranges til hver øvelse til hver minicyklus
-definere progression-% til hver enkelt minicyklus
-plads til 20 øvelser
Vedhæftede fil(er)
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)
Indsendt 11. maj 2004 - 09:57
nu har jeg godt nok lagt mit nye HST ind i min log, så det kan downloades derfra. Men da jeg går ud fra det ikke er alle der kommer forbi min log
Håber i kan bruge hele programmet, eller noget af det som inspiration...
Jakkedrengen
Ps. Det skal lige siges at Mr HST, Cilius, har givet en hånd med i finpusningen af programmet
Vedhæftede fil(er)
Indsendt 11. maj 2004 - 13:59
Der er et eller andet galt med den vedhæftede fil.Hey MOL
![]()
nu har jeg godt nok lagt mit nye HST ind i min log, så det kan downloades derfra. Men da jeg går ud fra det ikke er alle der kommer forbi min logville jeg også smide det her ind på tråden til samme formål...
Jakkedrengen![]()
Ps. Det skal lige siges at Mr HST, Cilius, har givet en hånd med i finpusningen af programmet
All you gotta do is to use your instincts. How do you think a tiger knows how to tackle a gazelle? It's written, it's code written in their DNA, says "Tackle the gazelle." Believe it or not, in every man there's a code written that says "Tackle drunk bitches."
Indsendt 12. maj 2004 - 20:05
Den virker altså når jeg downloader den!Der er et eller andet galt med den vedhæftede fil.Hey MOL
![]()
nu har jeg godt nok lagt mit nye HST ind i min log, så det kan downloades derfra. Men da jeg går ud fra det ikke er alle der kommer forbi min logville jeg også smide det her ind på tråden til samme formål...
Jakkedrengen![]()
Hvis der er andre der oplever problemer må jeg prøve at uploade den igen
Indsendt 31. maj 2004 - 09:40
Du skal lige omdøbe filen fra:
Jakkedrengens_HST_v[1]._2.2
til:
Jakkedrengens_HST_v[1]._2.2.zip
så virker det
Gået fra 133kg - 85kg.
Indsendt 3. juni 2004 - 23:30
Den virker stadig ikke.Den virker altså når jeg downloader den!
Der er et eller andet galt med den vedhæftede fil.Hey MOL
![]()
Jakkedrengen![]()
Hvis der er andre der oplever problemer må jeg prøve at uploade den igen![]()
All you gotta do is to use your instincts. How do you think a tiger knows how to tackle a gazelle? It's written, it's code written in their DNA, says "Tackle the gazelle." Believe it or not, in every man there's a code written that says "Tackle drunk bitches."
Indsendt 8. juli 2004 - 11:49
(Napoleon Hill)
Indsendt 2. oktober 2004 - 13:36
Et super program med volumen progression og god variation af øvelser.
Det er selvfølgelig laaaang tid at binde sig for 20 måneder, men man kan også nøjes med at tage hver anden måned, da det er samme volumen 2 måneder i træk, og ellers starte fra den måned man føler sig parat til.
F.eks. tager jeg måned 11-13-15-19.
Indsendt 31. oktober 2004 - 20:38
Her kommer lige et af Arnolds Schwarzenegger sindsyge programmer
Jeg har lige tilføjet et af hans advancerede programmer til dette svar
/Websam
Arnold_Supperset.zip 5,31K
567 Antal downloads
Arnold_Avanceret.zip 3,5K
394 Antal downloads
Dette indlæg er blevet redigeret af websam: 31. oktober 2004 - 22:15
Indsendt 31. oktober 2004 - 21:29
Attached is the spreadsheet with eight of Chad's most popular programs. Feel free to edit it to suit your purposes. You're also free to share it with anyone who's doing one of Chad's programs.
When you open the spreadsheet (for those of you who have Excel), you'll see a series of tabs at the bottom of the page. Each tab is labeled with the initials of each of Chad's programs; ABBH, ABBH, II, QD, SC, SFM, TBT, TTT.
The Excel version of Chad's programs have comments in some of the cells. The comments include special instructions about exercises, tempos, and cardio recommendations on off days. There are no comments in the Word version of Chad's programs, as the software does not support that capability.
The PDF (Adobe Acrobat) version is now available if you know anyone who doesn't have Word or Excel.
Enjoy, and I hope you're able to put it to good use.
Regards,
Terry Lee
Vedhæftede fil(er)
Never date a woman with tattoos on her breasts, especially if they say "Kill Kill Kill Kill Kill Kill Kill Kill."
Guest_Slettet bruger_*
Indsendt 11. november 2004 - 19:40
Der er ret få programmer, og de er uoverskuelige.
Indsendt 13. november 2004 - 20:56
Der er laver "sample" programmer. Men det i virkelighedden tåbeligt af flere årsager:
1. En hjørnesten i systemet er at styrke sine svagheder. Derfor SKAL træninge tilpasses individdet.
2. Workcapacity er afgørende for hvor mange øvelser/sæt man kan tolerere.
Jeg foreslår alle der er interesserede i wsb systemet læser Eight keys1
Eight keys2
Eight keys3
Eight Keys4
Der er også et forslag til et program for alle dem med adgang til en GHR og en reverse hyper. Alternativer til de øvelser kan findes ved at søge på t-nation eller elitefts.
Dette indlæg er blevet redigeret af ptpoul: 13. november 2004 - 20:57
Guest_Slettet bruger_*
Indsendt 4. januar 2005 - 18:50
Progressionen fortsætter bare indtil man for alvor begynder at faile.
Progressionen i dips (og curls) er følgende: man finder en vægt man kan tage 13 sæt 5-6 reps med. så adder man 2,5 kilo til den vægt, prøver at få 13 sæt 5 reps med den nye vægt (den gamle + 2,5 kg). Det kan være man kun får 10 sæt 5 reps med den nye vægt. Så prøver man igen næste gang, og får måske 11 sæt. Og gangen efter 12 sæt... Når man når de 13 sæt med denne vægt adder man 2,5 kg til den vægt og prøver igen.
Vedhæftede fil(er)
Dette indlæg er blevet redigeret af DocHolliday: 6. januar 2005 - 17:54
Guest_Slettet bruger_*
Indsendt 1. marts 2005 - 23:21
Vedhæftede fil(er)
0 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere