Girevoy:
Citér
Hej DBM, jeg kender kun alt for godt, hvor frustrerende det kan vaere at ville alting (og mere til) på en gang. Selv har jeg kun kaempet med at balancere kettlebell-, clubbell- og gym-traening, og jeg kan forestille mig, at det bliver endnu vaerre, når der også bliver blandet boksning og BJJ ind i det hele.
Mht. styrke- og konditionstraening kunne du begynder at foelge CrossFit workout of the day (=verdens bedste GPP program). Gutterne fra CrossFit har sgu styr på sagerne, og du ville overhovedet ikke behoeve at bekymre dig om den del af din traeningplanlaegning. Det er selvfoelgelig bare et par forslag, og jeg håber ikke, at du synes, at jeg blander mig i noget, der ikke vedkommer mig.
Girevoy,
Du (og andre) må hellere end gerne komme med gode forslag!!
Jeg har faktisk kigget en del på Crossfit, og det er godt stuff!
Er bare ikke sikker på, at jeg har det rette træningsudstyr til rådighed. Skal man ikke have adgang til ringe mm.? Har du selv prøvet det??
Frank L
Citér
Jeg kender også godt den følelse. Da jeg trænede aikido, BJJ, sports ju-jutsu og styrketræning på engang var det ikke bare min krop der var forvirret - dervar simpelthen alt for meget inde i hovedet.
Så jeg måtte indse at jeg ikke kunne træne alt muligt samtidig - så nu står den på BJJ og styrketræning + en enkelt lektion i Vale Tudo engang i mellem.
Men det går der ok til BJJ. Du gir den godt nok gas, og har da rimelig hurtig fået fat i hvad det drejer sig om. (All hail Graugardo metoden til hastig fremgang).
ang. de lidt hårde ord mht armen. Det var lidt gas. Det er pisseærgeligt med den skade.
Hey Frank,
Ja, jeg må nok indse, at jeg også må træffe nogle valg snart! :blush:
Mht. BJJ prøver jeg da at gå lidt til den, men er selv lidt i tvivl om hvor meget jeg fatter :laugh: I går fik jeg dog en smule bedre fat i det. Nu glæder jeg mig bare til jeg lærer nogle submissions på gulvet!
Det "hårde ord" blev også taget som gas... og det er der masser af plads til i loggen!
God help these fat bastards if they ever have to use those bodies for anything remotely useful. What are they gonna do, put on a lifting suit, warm up for half-hour, chalk up, and then bench press the guy who stole their wife's purse?