Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      12 sep
    Oksen fra Århus N

Danmarks længste fredagsbar i dag, i super vejr!

Vis kommentarer (6)
  • Foto
      14 aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Vis kommentarer (8)
  • Foto
      11 jun
    Camillawilldoit

hvordan laver man indlæg

Vis kommentarer (1)
Se alle updates

Foto

Langt pokker i MOL

• Please log in to reply
4307 svar på dette emne

#241 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.775 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Mand
  • Sted:Avedøre

Indsendt 7. juni 2006 - 13:26

Hej Taurus!

Tak for en god og rar kommentar, dine indlæg er altid nogle der luner...
Den med svigermors drøm - hehe... jeg vil nu være så ublu ærlig at sige at du ikke er den første der har den forundring. Sammen med at jeg ikke er den bedste til at smalltalke om vind og vejr og smørpriser samt at jeg af natur er ret tilbageholdende og er for længe om at lære nye mennesker at kende nok at lukke "op for posen", giver det mig stemplet: kedelig. De som "er tvunget" til at være sammen med i længere tid plejer som regel at ændre opfattelse :smile: men når man kun omgås etablerede par og har mandlige kolleger.....
Så for den, nu blev loggen personlig igen :blush:

Dagens cykeltræning var ikke noget hit :dry:
Jeg gik sulten i seng i går, vågnede sulten, var sulten ½ time efter morgenmaden og var sulten da jeg satte mig på sadlen. Da jeg efter max 10 tråd kunne mærke at benene stadig var ristede var der lagt i kakkelovnen til en led tur med vinden på næsen, noget sjovere på hjemturen.
Pulsuret var totalt umuligt i dag så jeg har slået pulskurven fra, men lagde en dæmper på intensiteten så jeg får mulighed for at blive restitueret ordentligt til næste gang.

Til gengæld påstår værkstedet at de har lavet min bil. Håber den holder lidt længere denne gang.
Så jeg vil nu hoppe under bruseren og samle bilen op på vej til mormor.

Vedhæftede fil(er)

Dette indlæg er blevet redigeret af Gregers TF: 7. juni 2006 - 13:29

#242 Lillen

Lillen

som er alt andet en lille...

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.989 Indlæg:
  • Køn:Kvinde
  • Sted:Randers

Indsendt 7. juni 2006 - 13:34

vil give taurus ret...havde man ikke været gift havde jeg sat mig på venteliste....haha :wub: :laugh:

Dette indlæg er blevet redigeret af Lillen: 7. juni 2006 - 13:38

Knus fra Silje ;-)

Ps! Livet er det der raser forbi når du er optaget med at lægge andre planer....

*Hvil i fred Mads*

#243 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.775 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 8. juni 2006 - 00:59

Taaaark, I er altså søde.......

På vej hjem fra mormor svingede jeg lige ind omkring krophævningsstativet for at lave lidt volumentræning. Dog ikke lige så meget som sidst for da sad DOMSen for længe.

Alle kropshævninger er udført med neutralt greb (=håndflader mod hinanden) og godt og vel skulderbredde
fuld ROM, kvikt tempo
15
15
9 , ikke lige så godt som sidst (11 i tredje sæt) men der var lagt ekstra højde på alle reps så de krævede noget mere løftearbejde.

½ reps fra 90 grader og helt op
11
8

½ reps fra strakte arme til 90 grader
11
10

Whee, bilen holdt hele vejen :laugh: og siger denne gang ingen spændende lyde :4thumbup:
Det viste sig at den gearkasse der blev sat i for 980 km siden havde en indbygget fejl på et leje som afstedkom nogle knuste kugler. Ikke sært det knasede metalisk :crazy: Så jeg har fået sat ny gearkasse i igen-igen.
Men nu har automobilet også bare at køre for nu er jeg ret træt af at have den på værksted :wink:

Dette indlæg er blevet redigeret af Gregers TF: 8. juni 2006 - 01:03

#244 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.775 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 8. juni 2006 - 13:55

Starter positivt. Vægten lå i morgen på årets laveste og også lavere end det slutmål der ligger sidst på ugen. Det er ganske vist med snyd, for der blev bællet "noget" kaffe og store mængder te i går og det er jo vanddrivende, men alligevel :bigsmile:

Dagens vægttræning:

Opvarmning
håndcykel, trin 5, 75-80 rpm, 2 minutter

Bænkpresmaskine
10x100 (full stack)
10x100
8x100

Skulderpres
12x16
10x16

Supersættet med

Rear laterals, tommelfinger nedad
10x6
10x6

Rotator cuff, stående armrotation med DB
20x5
20x5

Fransk pres med DB
10x12
10x12

Hyperextensions
15
15

supersættet med

Mavecrunch, funktionelle (ikke hoftebøjer udkoblet)
20
20

Og så var det slut og tid til en shake
På vej til baderummet fik jeg dog abstinenser, så :wub:

Chinups
8 , ret smalt greb - supereksplosive
8

Pullups
8
12 , efter 1½ minuts spise-banan-pause

Og så kom dagens svære valg:
Skulle man holde sin friweekend i supersommervejr eller pleje overtrækket på lønkontoen?
DSB vandt - ikke kun på lørdag men også på søndag står den på overarbejde. Det ender så heldigt at jeg for ikke at overtræde køretidsreglerne må flytte min hverdagsfridag i næste uge fra fredag til torsdag og så har jeg pludselig fri til fællestræningen om torsdagen. Det er vel også snart en måned siden sidst, så det passer fint :wink:

#245 clayman

clayman

In-der-Welt-sein

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.736 Indlæg:
  • Sted:Kbh V.

Indsendt 8. juni 2006 - 14:35

Starter positivt. Vægten lå i morgen på årets laveste og også lavere end det slutmål der ligger sidst på ugen. Det er ganske vist med snyd, for der blev bællet "noget" kaffe og store mængder te i går og det er jo vanddrivende, men alligevel :bigsmile:

Pyt, we won't tell anyone :tongue: Jeg tror også det er begrænset hvor vanddrivende det i virkeligheden er.

Hvor meget regner du ellers med at smide? På det billede du postede for godt en uge siden, er der da afgjort abs at spore. Jeg synes i øvrigt din træning kører rigtigt godt for tiden, både styrke- og cykelmæssigt. Du har efterhånden konsekvent en ret høj træningsfrekvens, det er vi nogle der kunne lære noget af :blush:

Har dine probs med lænden i grunden holdt sig væk efter du droppede dødløft?
Contraria sunt complementa

#246 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.775 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 8. juni 2006 - 20:10

Når du nu spørger, så kan jeg godt afsløre taktikken for vægten henover sommer/efterår og tankerne bagved. Men den korte version siger at kom der 5 kg mere af ville jeg være rigtig glad. Tror jeg, det er ikke tallet på vægten der er det vigtige men det jeg ser i spejlet, men jeg kunne forestille mig at 85kg ville være en passende vægt, men sådan bliver det desværre ikke i første omgang - mere om lidt....

Og ja - jeg tror aldrig før at jeg så konsekvent har fyret træningspas af. Jeg er faktisk også ret overrasket over mig selv at det har holdt så længe :tongue:

Mht. lænden: næsten. Dengang jeg havde dødløft fast på programmet havde jeg faktisk altid mere eller mindre ondt i lænden. Backsquat gav også ballade så snart der kom lidt vægt på og stående bicepcurl med stang er også en øvelse jeg skal undgå da ryggen svajer sidelæns :crazy: Men er der et par dage om måneden hvor jeg mærker lænden er det maksimale sådan som jeg træner i dag. Uden den stående curl havde det været flere måneder siden sidst :smile:

En lang historie om vægttab:
Det er MEGET fristende at fortsætte vægttabet nu hvor der sker noget synligt. Omvendt har min krop været i kronisk energiunderskud i ret lang tid nu, så jeg vælger at holde vægten i en periode. Men jeg vil være parat til at gribe de chancer der kommer for et nemt vægttab - det kan være nogle dage hvor jeg ikke lige får spist nok (det kunne man jo bygge videre på) eller en periode med møgvejr hvor defenitivt ikke gider cykle ude hvor man kunne forestille sig at jeg ville skifte til morgenspinning og kalorieunderskud for at "chokke" ½kg af i ny og næ.

Nu lyder det næsten som om det at holde vægten "bare" er noget jeg vil. De øvrige år har vist at det faktisk er ret svært (læs:det er kikset hver gang), men med helsevagten.dk som støttepædagog regner jeg faktisk med at det går. For mig er det en kæmpe motivation at se alt omsat til grafiske søjler og gang på gang lærte jeg at en ekstra mundgodt tit gav en kæmpe kalorielussing. Der er i dag allerede langt mellem de uplanlagte gufferier :cry: og det bliver næppe anderledes måske undtaget de dage hvor der bliver cyklet langt og graferne tillader det. Mere motivation til mere cardio :smile:

Jeg vælger også at stabilisere vægten for at få mulighed for at indtage flere kulhydrater og jeg forventer at blive lidt mere "langtidsholdbar" i sadlen når jeg ikke skal starte cykelturen på halvtomme glucogenlagre samt at jeg vil restituere væsentligt hurtigere i benene end nu og det sidste er næsten det vigtigste. Viser det sig ikke at gøre nogen forskel hopper jeg nok på skrumpebussen igen inden for en overskuelig tid.

Mit delmål på søndag er at veje under 90 kg men kunne jeg komme ned under 85kg tror jeg det ville være rigtigt sjovt. Men jeg kører sur i det hvis jeg skal pille 5 kg mere lige nu og vil frygte at tage det hele på igen meget hurtigt. Jeg trænger til en lille time-out.

Dette indlæg er blevet redigeret af Gregers TF: 8. juni 2006 - 20:13

#247 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.775 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 9. juni 2006 - 06:49

Jeg er blevet bedt om at hjælpe med at passe børn i aften, så hvis der skulle motioneres skulle det være fra morgenstunden :crazy: inden arbejde.

Desværre var jeg ikke så god til at vågne som jeg havde forestillet mig, så der kunne kun blive tid til en lille tur. Da jeg også måtte ud allerede ti minutter efter morgenmaden besluttede jeg at prøve om jeg havde tålmodighed til en rulletur - altså en tur med ret lav puls.
Det gik :smile: Det var svært i starten ikke at lukke op for gassen men så blev det faktisk meget hyggeligt. Til sidst blev jeg utålmodig igen, men da var jeg også tørstig og havde opdaget at min drikkedunk ikke sad på cyklen :4slap:

God fredag og god weekend!

Vedhæftede fil(er)

#248 Vivsen

Vivsen

Hårdt udlæg, øge på midten, og spurte hjem !!

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.177 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Ikke oplyst
  • Sted:Hillerød

Indsendt 9. juni 2006 - 06:57

Well well, Gregers... Fremover får du svært ved at undslå dig en gang morgenspin med KG... kan se, at alt er muligt..... :bigsmile: :cool: også cykling om morgenen..... :4thumbup:

Tillykke med de foreløbige resultater på vægten ! og supergod ide at holde "hesten" lidt nu... ( :innocent: :tongue: )

kh
/ :sun:

ps - det med carbs og cykling..og halvtomme (eller hel-tomme) depoter..synes jeg lyder lidt bekendt...... :unsure:

To finish first - first you have to finish!
Even if you lost everything, remember you that you have the honor to save

#249 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.775 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 10. juni 2006 - 20:18

:laugh: :laugh: tænke sq nok at fælden klappede..... det må vi jo så se på. Meeeen nu lå min snitpuls jo altså 20 under normalt - tror stadig jeg bliver ret presset til intervaltræning så tidligt :innocent:

Dagens træning som var lige ved at blive droppet. Jeg sad nok 4-5 minutter i omklædningen inden jeg samlede mod og hoppede i træningstøjet.

Opvarmning
håndcykel, trin 5, 75-80 rpm, 2 minutter , og her var jeg ved at opgive.... aj der skulle kæmpes mentalt bare for at holde kadancen :cry:

Chinups
6
6
2xBW+22
2xBW+24
2xBW+26
2xBW+28
2xBW+30
2xBW+30
2xBW+28
2xBW+26
2xBW+24
2xBW+22

Rows
10x30
10x30
10x30

Bænkpres i smith
10xslæde
10xslæde+40
6xslæde+60
4xslæde+80
3xslæde+90
1xslæde+100 PR , var nu lidt bekymret efter for nyligt at have læst om ham svenskeren der blev kvalt i en smithmaskine i et misset løft. Stopperne var på plads men jeg ville blive klemt "godt" hvis den kiksede, så jeg turde ikke andet end at stoppe her :chicken: og der var alligevel ikke rigtigt til mere

Skrå bænk, DB
7x30 , udsolgt

En-arms laterals
10x10 , debut i denne øvelse. Umiddelbart en meget bedre kontrol over udførslen end med begge arme samtidigt.
10x10
10x10

Supersættet med

Kickbacks med strakt arm
15x10
15x10

(lidt blandet underarmsgøgl)
4 sæt

15x5
15x5

Hammercurl
6x22

Fransk pres med DB
10x12

Hyperextensions
20
20

supersættet med

Mavecrunch, swiss ball
20
20

Siddende lårcurl
10x50
10x70
10x80

Dette indlæg er blevet redigeret af Gregers TF: 10. juni 2006 - 22:01

#250 Miguel

Miguel

40+

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.346 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Ama´r

Indsendt 10. juni 2006 - 20:31

Hej Gregers

Nice Chinups - dybt imponerende med de vægte :4thumbup: OG tillykke med din PR i Bænk - de 100 kg er misundelseværdige :smile:

God weekend

Miguel

#251 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.775 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 11. juni 2006 - 11:26

Hej Miquel
Og tak, altid rart at runde et "magisk" tal :smile:

Og det gælder også diæten. Programmæssigt slutter den først i morgen, men der skal jeg til fest så :blush:
Mit mål var at komme under 90kg. Det er lykkedes :yahoo: :cheer: :cheer: :cheer: :yahoo:
Faktisk før tid så jeg har været under 90 i de sidste 4 dage så hele ugens gennemsnit er også under 90kg :4thumbup: Mine tanker om hvad der skal ske med vægten beskrev jeg i et af de forrige indlæg.

Motionen bliver ændret lidt nu, selv om jeg er tyvstartet lidt.

Cyklingen skifter fra at jeg "kører igennem" og bliver ristet stort set hver gang nu i stedet vil køre lidt oftere men med nogle dage med lavere intensitet og måske lægge lidt intervaller ind på nogle af de lette dage.

Til gengæld bliver vægttræningen nedsat til kun to gange ugentligt pr. muskelgruppe. Optimalt for cyklingen burde jeg droppe den, men jeg gider ikke igen at starte forfra når vægttræningssæsonen starter og ønsker heller ikke at tabe mere masse end nødvendigt. De sidste to år har jeg måtte køre fullbody startende med høj-rep, men nu er jeg træt af fullbody og vil gerne køre noget splittræning i stedet.

Der er dog eet styrkeprojekt som jeg satser på, nemlig "Mission kropshævninger". Der er tre mål:
1. forbedre min PR til +30 reps. Det er jeg ret sikker på nok skal lykkes og bliver skuffet hvis det kikser.
2. forbedre min 10-minute-challenge til +100 reps. Den er jeg mere usikker på om kan lykkes, men giver den et forsøg.
3. kropshævning i een arm. Det er jeg så ret sikker på ikke lykkes, men det kunne altså være sejt at kunne og vil endnu ikke helt afskrive at det med tiden skal lykkes. Selv om der stadig er meget lang vej, er jeg tættere på end jeg har været før, omkring 90 grader er der overskud så der mangler "bare" resten af bevægelsen. Dette mål passer heller ikke træningsmæssigt med 1 og 2, men det skal ikke i glemmebogen :wink:

Ugestatus:
Motion :banana: :banana: :banana: :banana: :dead_banana:
3xstyrk og 3xcykel er fint, men cykelturene lidt for korte. Har været træt i benene så det er nu ikke kun dovenskab.
Vægt :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
Ugens gennemsnitsvægt ligger 1,1kg under sidste uge. Gnsnit: 89,9kg. Yder: 89,3/90,7
Søvn :banana: :banana: :banana: :dead_banana: :dead_banana:
Jeg kommer op om morgenen, men er skunte frisk.... plads til forbedring.

I dag er i øvrigt en tiltrængt og, synes jeg selv, velfortjent 100% hviledag.

God solbeskinnet søndag :sun: :icecream: :nono: :cry3:
:tongue:

#252 clayman

clayman

In-der-Welt-sein

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.736 Indlæg:
  • Sted:Kbh V.

Indsendt 12. juni 2006 - 14:16

Jeg synes dine tanker omkring træning og vægttab virker fornuftige og velovervejede. Langsigtede løsninger holder bedre i disse sammenhænge, det er jeg i hvert fald overbevist om. Jeg er også helt overbevist om, at du med kalorieprogrammet som støtte, nok skal opnå det du sætter dig for. Nu har du i hvert fald et flot delmål hjemme, de 90 kg altså, og så lyder det fornuftigt lige at lade kroppen vænne sig til det nye ligevægtindtag.

Og tillykke med PR'en i falsk bænk :tongue: Et godt tal at runde.

Jeg overveje i øvrigt lidt at joine dig i din styrkemission, så kan vi battle hinanden lidt i chins - dvs. nok kun den første mission, de to øvrige lyder ret ambitiøse i mine ører :blush:
Contraria sunt complementa

#253 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.775 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 12. juni 2006 - 16:06

Falsk Bænk - LOOOOL

Min lille styrkemission er åben for combat :cool: nu har du jo fundet hemmeligheden ved neutralt greb; som min biceps/lats-styrke er sat op mod hinanden er det klart det mest optimale for mig sådan og det tyder på at du er struet sammen på samme måde.
( :blush: tror nu også mest på etteren.....)

Gad vide om jeg nogen sinde lærer ikke at besøge mormor dagen inden jeg skal tidligt op? Det blev kun til lige knap fire timers søvn i nat. Her 17:30 skal jeg til fødselsdag og valget i mellemtiden stod mellem en lur og en cykeltur.. Cyklen vandt da :superman:

Vinden var jo i syd, ikke sandt Clayman :tongue: , så det blev en tur på Strandvejen. Ikke helt så varm som flere af de steder jeg stak hovedet ud af førerrumsvinduet i dag, men lidt mere blæsende. Men for sytten man trækker vand. 45 minutter inden jeg kørte ud drak jeg ½liter. Lige inden jeg forlod lejligheden drak jeg en hel liter mere. Og de 1,4 liter i dunkene på cyklen forsvandt også :crazy:
Jeg havde egentlig forventet at skulle brokke mig, jeg sad ikke rigtigt godt i sadlen i dag og formodentlig derfor blev jeg lidt ristet i lænden undervejs og pulsuret er jeg efterhånden pishamrendre træt af. Jeg synes også og jeg skulle arbejde temmelig meget for fremdriften, men det var årets hurtigste tur, så jeg må hellere lade være med klage.

Lige midt i dette indlæg blev jeg kaldt op af DSB. Min torsdagsfridag er forsvundet og dermed fællestræningen og jeg har endda først fri kl. 02:35 og kører med korte overgange for at fange min egen turnus igen.... Føj for s... hvor bliver jeg træt :unhappy:

Vedhæftede fil(er)

#254 Taurus

Taurus

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.356 Indlæg:
  • Sted:Midtsjælland

Indsendt 13. juni 2006 - 07:58

Hej Gregers

Nice Chinups - dybt imponerende med de vægte :4thumbup: OG tillykke med din PR i Bænk - de 100 kg er misundelseværdige :smile:

God weekend

Miguel

UPS!

En lille forsinkel hilsen der bærer præg af redundans. Jeg tilslutter mig nemlig Miguels kommentar!
Godt gået Gregers! :4thumbup:

Et lille tillæg:
Tillykke med vægttabet. Der skal en vis portion disciplin til dette arbejde. Rigtig godt gået. :smile:

Taurus.

#255 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.775 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 13. juni 2006 - 13:54

Tusind tak, Taurus!
Der er nok ikke meget stjernekikkeri for tiden, til gengæld er det blevet årstid for lysende natskyer. Forrige gang jeg kørte hjem fra mormor var de der - vist nok for første gang i år. Håber på samme flotte syn når jeg kører hjem derfra i aften, men man skal jo alligevel være lidt heldig hvis de skal være der.

Dagens træning var helt som planlagt en let omgang, dog var den første del en bagatel mere intensiv end jeg havde planlagt, men der var stik modvind.... To planlagte intervaller: op ad bakken mellem forsvarskomandoen og Hørsholm Kongevej og så på Strandvejen hjem i medvind :wub: :innocent:

Hvis det ikke der bliver for sen afgang fra mormor laver jeg en spand kropshævninger på vejen hjem.

Vedhæftede fil(er)

Dette indlæg er blevet redigeret af Gregers TF: 13. juni 2006 - 13:55

#256 Taurus

Taurus

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.356 Indlæg:
  • Sted:Midtsjælland

Indsendt 14. juni 2006 - 04:48

Tusind tak, Taurus!
Der er nok ikke meget stjernekikkeri for tiden, til gengæld er det blevet årstid for lysende natskyer. Forrige gang jeg kørte hjem fra mormor var de der - vist nok for første gang i år. Håber på samme flotte syn når jeg kører hjem derfra i aften, men man skal jo alligevel være lidt heldig hvis de skal være der.

Hej Gregers!

De lyse nætter sender os astronomer lidt på sommerferie, men lidt er der at se på, dog har månen for megen dominans i disse dage, hvor vejret ellers har været godt.
Mht. lysende natskyer så her et billede, taget af en af dem som deltog i vores starparty i maj:

Vedhæftet Fil  natsky_060610kl0130.jpg   33,43K   61 Antal downloads

Det glæder mig at du lægger mærke til disse små værdifulde glæder naturen bereder os Gregers.

Taurus.

#257 Vivsen

Vivsen

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.177 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 14. juni 2006 - 06:03

og kører med korte overgange for at fange min egen turnus igen.... Føj for s... hvor bliver jeg træt :unhappy:

å-åhhhhhhh :nonono: :nonono: :nonono:

Mit mål var at komme under 90kg. Det er lykkedes
Faktisk før tid så jeg har været under 90 i de sidste 4 dage så hele ugens gennemsnit er også under 90kg Mine tanker om hvad der skal ske med vægten beskrev jeg i et af de forrige indlæg.

:w00t: :4thumbup: Tillykke med det da :bigsmile: Godt arbejdet!

#258 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.775 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 14. juni 2006 - 22:48

Hej Vivs:
Åh de timer snegler sig.... jeg føler med dig.
Ikke nok med at jeg fik dårligere arbejdstider, jeg fik set på arbejdssedlen i dag og sammenlignet med det jeg skulle have kørt :unhappy: korte nemme tjenester erstattet af lange, bare i morgen løber der 1t50m på. Har dog fået arrangeret at det kommer til at tælle som overtid.

Hej Taurus:
Naturens glæder er for mange fortravlede mennesker en u-påskønnet størrelse som ville give en stor indre ro at tage sig tid til; sådan har jeg det i hvert fald. Jeg havde desværre ikke mit kamera med men nederst i indlægget vedhæfter jeg lige et foto fra en aften med lysende natskyer fra sidste år.

Dagens træning var.... dejlig :wub: Ikke at jeg løftede tungere vægte eller med flere reps end normalt, men det føltes rigtigt. Jeg var energisk og oplagt til at starte med og bagefter var jeg træt på den "rigtige" måde. Jeg kommet lidt sent ud af døren så måtte lige op i MATAS og købe et par proteinbars, så jeg havde noget at gumle mens jeg kørte min omgang på linee B og da jeg skulle plukke en 50´er frem fra tegnebogen sitrede armene og hænder stadig. Ærgeligt at ikke alle træninger føles sådan.

Opvarmning
håndcykel, trin 5, 75-80 rpm, 2 minutter

(Smith´en var optaget og jeg ikke tid at vente, så jeg måtte ty til maskinparken)

Træk til bryst, butterfly-greb
10x50 , tårnet var ikke højt nok så jeg manglede 15-20 cm i at kunne blive strakt helt ud
10x70
10x100 = full stack. Gad ikke mere når jeg ikke kunne køre den ordenligt alligevel

Rowsmaskine
10x70 , med "romaskinegreb", altså håndflader nedad
10x70
10x70
10x70 , med normal rowsgreb, altså håndflader mod hinanden
10x70
10x70

Bænkpresmaskine
10x55
10x100, full stack
10x100
10x100

Laterals
10x10
10x10
10x10

supersættet med

Kickbacks med strakt arm
10x12
10x12
10x12

Hammercurl
10x16
10x16
10x16

supersættet med

Tricep pushdowns
10x35
10x35
10x35

Hyperextensions
20
20

Trisættet med

Mavecrunch
20
20

og

15x6
15x6

Mindre pause

Pullups
10
10

Chinups
8
8 , skal jeg nu være ærlig måtte jeg lige lave et benspjæt for at skabe enerti til at gennemføre den sidste rep.

Lysende natskyer årgang 2005

Vedhæftede fil(er)

Dette indlæg er blevet redigeret af Gregers TF: 14. juni 2006 - 22:51

#259 Vivsen

Vivsen

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.177 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 15. juni 2006 - 06:04

Hej Vivs:
Åh de timer snegler sig.... jeg føler med dig.

Ja :unhappy: det kan man roligt sige de gør................. :blink: tak for de søde ord :4winkkiss:

Ikke nok med at jeg fik dårligere arbejdstider, jeg fik set på arbejdssedlen i dag og sammenlignet med det jeg skulle have kørt korte nemme tjenester erstattet af lange, bare i morgen løber der 1t50m på. Har dog fået arrangeret at det kommer til at tælle som overtid.

:sneaky2: Dårligt bytte dér ! :dry:

Ellers nice træning og super indsats, du lægger for dagen :4thumbup: har nogen puttet duracell batterier i dig ?

kh

#260 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.775 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 15. juni 2006 - 19:37

Jeg ved ikke hvad for batterier der er puttet i men jeg nyder det så længe det varer :cool:

Dagen i dag var ellers noget sløv, da jeg desværre måtte stå halvtidligt op med vækkeuret. Var sløv og lagde jeg 4 gange for at sove men kunne ikke falde i søvn. Til sidst cyklede jeg så som planlagt.

Vinden var i sydøst så det blev den sædvanlige tur på Strandvejen til den runde cafe ved Charlottenlund Fort og retur. Turen startede trægt og jeg overvejede om jeg skulle korte turen af, men efter 15-20 minutter kom der gang i stængerne. Lidt efter halvvejs blev jeg desværre sulten og hjemme ved Nivå sad jeg og ønskede at jeg havde ingredienser til at lave lasagne eller spaghetti + kødsovs.

Da jeg kom helt hjem var der nu andre ting i hovedet for jeg skulle møde væsentligt før jeg havde regnet med, så måtte stresse vildt. Jeg nåede lige at klaske to ostemadder samme til togturen ind på arb., vaske cykeltøjet og give mig selv et lynbad. Udstrækning var der ikke tid til, så jeg render rundt med lidt tunge ben nu. Nå, det er ingenting i forhold til hvad Kim Greisen har gang i, så ingen klynk.....

Jeg nåede heller ikke at tømme pulsuret, så hvordan turen gik i tal ved jeg ikke endnu men ret gennemsnitligt, tror jeg.

Med positive tanker sent mod vores mand som i skrivende stund vel mangler at løbe omkring 9 marethonløb i træk, vil jeg kaste tankerne mod arbejdet. Jeg skal lige læse nogle cirkulærer inden jeg kører ud i aftenens sporarbejde.

God aften til alle

Dette indlæg er blevet redigeret af Gregers TF: 15. juni 2006 - 19:37

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere