Tak for en god og rar kommentar, dine indlæg er altid nogle der luner...
Den med svigermors drøm - hehe... jeg vil nu være så ublu ærlig at sige at du ikke er den første der har den forundring. Sammen med at jeg ikke er den bedste til at smalltalke om vind og vejr og smørpriser samt at jeg af natur er ret tilbageholdende og er for længe om at lære nye mennesker at kende nok at lukke "op for posen", giver det mig stemplet: kedelig. De som "er tvunget" til at være sammen med i længere tid plejer som regel at ændre opfattelse
Så for den, nu blev loggen personlig igen
Dagens cykeltræning var ikke noget hit
Jeg gik sulten i seng i går, vågnede sulten, var sulten ½ time efter morgenmaden og var sulten da jeg satte mig på sadlen. Da jeg efter max 10 tråd kunne mærke at benene stadig var ristede var der lagt i kakkelovnen til en led tur med vinden på næsen, noget sjovere på hjemturen.
Pulsuret var totalt umuligt i dag så jeg har slået pulskurven fra, men lagde en dæmper på intensiteten så jeg får mulighed for at blive restitueret ordentligt til næste gang.
Til gengæld påstår værkstedet at de har lavet min bil. Håber den holder lidt længere denne gang.
Så jeg vil nu hoppe under bruseren og samle bilen op på vej til mormor.
Vedhæftede fil(er)
Dette indlæg er blevet redigeret af Gregers TF: 7. juni 2006 - 13:29