Der var alligevel en del til Luises mindetur i går:
http://hvidovreck.dk...nt01returnid=86Efter at have hygget rundt med varmeaflæsning, tøjvask, indkøb, dækskift (det var flænget efter snakebitet i går) og så cykelvask nu jeg var i gang, gik turen mod HvidovreCKs klubhus. Fodbolden havde desværre tag i de fleste, så vi var kun 7 og den ene opgav på forhånd at køre med.
De fleste ville gerne hurtigt hjem, så det blev en kort tur uden pjank og pjat: ud af byen og finde en vej uden sideveje.
- Alle 6 mand i rulleskift den ene vej.
- Tilbage i 2 tremandhold i Hvidovreformation = 2 mand i front og en mand omme i smørhullet. Der roteres hvert minut. Jeg lagde ud i front med en gut som også træner ovre hos licenserne men tror nu at han kun er motionist. Han havde ikke hørt efter og troede at jeg lå og pressede ham hvilket kørte tempoet voldsomt op og jeg var godt ude og skide for at hænge på siden af ham. Da vi skiftede og tredjemanden kom op, var det lidt mere fredeligt indtil vi igen lå i spids. Så tabte vi tredjemanden og holdt os i det "moderate" da vi havde fået ham på hjul igen.
- Ud igen på rulleskift med fri spurt op ad en gusten lang stigning. Ham den hurtige trak tempoet op og splittede os og jeg fik akkurat kørt ham ind. Da jeg havde ligget lidt på hjul ville jeg gå i front så det ikke var ham der førte konstant, men da jeg kom ud i vinden ombestemte jeg mig

Da han tabte lidt momentum gik jeg dog i front og var ved at brænde helt sammen - der var meget længere til toppen end jeg huskede. Da han accelererede udenom, måtte jeg bare lade ham smutte. Jeg fik dog næsten skældud over at jeg kun havde ligget på hjul og ikke på viften for at få mest læ og han fattede overhovedet slet ikke at jeg gik i front, bare fordi jeg mente at jeg burde. "Sådan gør man ikke når man kører løb".
- Tilbage igen efter samme opskrift men denne gang var spurten kun på 7-800 meter og reelt nok kun 5-600 da der gik lidt inden ham den hurtige råbte "årrrh så begynder jeg!". Gik efter ham - op på siden af ham - og accelerede fra ham. Tak for sidst!!!
500 meter spurt er ret langt for mig og den gav mig en kæmpe iltgæld og fik også lige tændt for astmaen. Jeg stod og ruflede i bronkierne et minuts tid inden de åbnede sig igen og jeg kunne få styr på hyperventilationen. Det er heldigvis sjældent det sker men irriterende lige godt.
Og så hjem igen - den korteste vej.
0613.gif 111,52K
0 Antal downloadsDe andre mente godt nok at jeg havde lårene til korte spurter men synes selv at de er ved at blive lidt klejne i det. Og helt generelt at jeg ved at blive en pind med alt der hersens cyklads og minimalt med vægttræning - jeg er stadigvæk ikke kommet mig over at jeg nu kan være i en XL i cykeltrøje, snøft.
Da vi ikke kørte ret langt og jeg næppe kommer på cyklen de næste dage, var det oplagt at tage et smut i FW. Da jeg gik i bad inden var jeg nu noget i tvivl da jeg faktisk var en smule DOMSramt i "dråben" af quads men det var bare ærgeligt.
Romaskine: 5 min
Lægmaskine: 25x80, 25x80, 25x80, 25x80
Squat: 15x20, 10x60, 10x100 , det bliver man jo også forpustet af, hehe
Kropshævninger: 20 - YES!!! omend der nok kun var til en (grim) mere, så holder jeg alligevel mit mål om at man altid skal kunne reppe 20 kropshævninger. Jeg troede faktisk ikke at kunne det længere, så det var absolut en optur.
Bænkpres, DB: 10x20, 10x34
Laterals: 15x10
Planken: 1 stk med 20kg på lænden
Hyperextensions: 25x +10kg
Lårcurl: 10x50, 14½x85
Afcykling: 3 min
Undervejs kom der en og spurgte om jeg var Gregers. Det giver så absolut mening når PowerPrincess aka #PP har Power i nick´et

; der må være blevet knækket jern i rå mængder

I morgen skal jeg til Stege og fredag har jeg tilkaldevagt og det kan jo ende med hvad som helst.
Så jeg håber at det er nogenlunde tørt lørdag morgen, eller måske at der er nogle ikke-så-regn-forskrækkede-licenser der skal ud og rulle, for så kan jeg cykle med Hvidovre inden DSB skal bruge mig. Ellers må jeg køre alene
Dette indlæg er blevet redigeret af Gregers TF: 13. juni 2012 - 23:32