Ja og så om der er fremgang selvfølgelig..
MÅL
Er at bestå den fysiske del af politiprøven, der kræves en del træning endnu, er jeg bange for men man skal vel starte et sted..!
- Der skal løbes 2400 meter på tid (imellem) 10 min - 13.00 min for at bestå, mit mål er ca. 11 min og det er et rimlig højt mål, da jeg løber som om jeg har en sandsæk hængende på bagen.. (øv)
- 8 kropshævninger, og da jeg er pige skal de udføres lidt anderledes end mændenes lidt snyd måske.. Vi skal gøre dem vandrette, med fødderne liggende på en bænk, og med armene hængene fra en ca. 90 m høj bum, løftes op og røre med brystet 8 gange.
- Bænkpres 10 gange af 30 kg.
Der skal også udføres andre test, f.eks mavebøjninger, hurtihedstest, dødløft af dukke af 78 kg Osv.
Det er mine overordne mål, at kunne udføre med stor overskud, også bagefter..! Udover dem har jeg også selv et par mål, undervejs f.eks at smide noget/del fedt det ville gøre det hele en del nemmere, og det ville også pynte en del.. hmm
Af træning går jeg til boksning 3 gange om ugen af ca. 2 t 30 min.. Rimlig hårdt vil jeg hilse og sige.
2 gange fridykning/svømning om ugen, god til at øve vejrtrækning, og mental træning/vilje.
3 gange fitnesstræning, 2 dage hold - Body Combat, og 1 dags vægttræning og løb.
Det skal lige siges at jeg ikke er så god til navne på de forskellige øvelser så skal nok prøve at undersøge det lidt, men ret mig gerne undervejs (er lidt ny til det her)
Så er det vel bare at sige.. Kom så igang tøs!!!
Dette indlæg er blevet redigeret af Nillepige25: 17. juli 2008 - 07:08

Hjælp

Nyeste emner
Statusopdateringer
I dag, 15:49
Denne status har nået max antal kommentarer tilladt