Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      25 aug
    Jbengtsen

Sælger BILLIG Test-booster - se indlæg under køb/salg/bytte

Vis kommentarer (3)
  • Foto
      14 aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Vis kommentarer (8)
  • Foto
      11 jun
    Camillawilldoit

hvordan laver man indlæg

Vis kommentarer (1)
Se alle updates

Foto

Xzebetz vej til 80 kg.

• Please log in to reply
84 svar på dette emne

#81 Xzebetz

Xzebetz

Terry Tate wanna-be

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2.256 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Mand
  • Sted:København

Indsendt 15. april 2009 - 10:33

Lørdag d. 4. april 2009:

Da vejret var helt suverænt tog jeg mig en tur på cyklen til Helsingør. Det blev en tur på 90 km som gik overraskende godt! Jeg tager det stille og roligt i starten indtil jeg har fået nogle km i benene. Gearingen på min vintercykel er helt hen i vejret og jeg lider grusomt når det blæser eller går lidt op af. Derfor har jeg bestilt en ny kassette og kæde for at se om det ikke retter lidt op på det hele.

Turen gik hele vejen langs strandvejen op til Helsingør og samme vej tilbage igen. Lidt kedelig, men havde ikke helt fundet ud af min GPS endnu så den rute jeg havde hentet fik jeg aldrig loadet. Min form skal forbedres en del og jeg vil skyde på at jeg kørte turen med et snit på de 26-27 km/t. Jeg skal vænne mig til at stoppe computeren ved lyskryds. Jeg glemmer det altid og får min gennemsnitsfart jf. computeren til at ligge for lavt. Min flightdeck stopper selv ved komplet stop så er vant til ikke selv at skulle aktivere og deaktivere tællerne.

Min vinter cykel er en god gammel Bianchi med Shimano 105 på. Glæder mig dog til min sommer racer bliver serviceret og kan komme ud. Det er en fuld carbon Trek Madone 5.9 SL med Dura Ace gruppe og carbon fælg. :wub:

Vedhæftede fil(er)

• Vedhæftet Fil  Heart.JPG   62,38K   4 Antal downloads

PAIN!?! I don't got time for pain! The only pain I got time for is the pain that I inflict on fools who don't know what time it is!

Wuuut wuut! Get ready for the pain!! The pain train is comin'! Wuut wuuuuut!!

#82 Xzebetz

Xzebetz

Terry Tate wanna-be

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2.256 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 15. april 2009 - 10:44

Mandag d. 6. april 2009:

Jeg forsøgte igen at hente en ny rute på min Garmin som startede ved Frederiksberg op igennem Gentofte , Kgs. Lyngby, bagsværd, Virum, Nærum osv. Men IGEN fejlede det da jeg stadig ikke helt havde fundet ud af hvordan den fungerer mht. rutevisning. Jeg er slet ikke kendt i hovedstadsområdet/Sjælland så er lost uden min GPS. Og da jeg kom til Lyngby begyndte GPS'en at guide mig tilbage til start igen. Jeg slog derfor navigation fra og kørte ud fra kortet og hvad jeg fornemmede gav mening. Kørte så samme vej tilbage igen. Det blev en tur på 56 km. Det viser sig at man SKAL køre den rigtige vej rundt ellers kan GPS ikke finde ud af at vise vejen korrekt. Så istedet for at køre fra Frederiksberg ud over Nordvest skulle jeg have kørt op langs strandvejen og indover ved Skodsborg. Derfor gik det hele i vasken. Et eller andet sted er det for dårligt at en GPS til 2700 ikke kan finde ud af at navigere en rute både fra start til slut og fra slut til start. Så fandt ud af at jeg bare skulle slå "recalculate" fra, på denne måde har jeg stadig ruten på kortet uden "turn by turn" navigation.
PAIN!?! I don't got time for pain! The only pain I got time for is the pain that I inflict on fools who don't know what time it is!

#83 Xzebetz

Xzebetz

Terry Tate wanna-be

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2.256 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 15. april 2009 - 10:57

Onsdag d. 8. april 2009:

Så fik jeg endelig nogenlunde styr på GPS'en og hentede en rute der gik langs Hillerødmotorvejen til Farum indover Høvelte og tilbage igennem Birkerød, Kgs. Lyngby. Det blev en tur på 54 km som desværre endte med en punktering! :sneaky2: Heldigvis lige ved Østerbro så der var ikke så langt hjem efter slangeskifte.
Mit snit ligger godt nok laaangt under mit snit sidste år og jeg håber det er fordi jeg cykler på min vintercykel.

#84 apprenti

apprenti

And now you do what they told ya, now you're under control

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.381 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Frederiksberg

Indsendt 15. april 2009 - 19:02

Hey, har du ikke en sadeltaske eller lignende? Det synes jeg da ellers er uundværeligt!
- Jeg har prøvet at punktere med 50km tilbage af min rute - jeg skulle gå 10km for at komme hjem og så lærer man at købe fx en sadeltaske med ekstraslange eller lignende!
If you see somebody without a smile: give them yours.

#85 Melisen

Melisen

SuperHulkMachomanmanmand

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6.743 Indlæg:
  • Sted:http://xkcd.com/1049/

Indsendt 21. april 2009 - 14:22

Er du glad for 705´eren? Fik du med hele svineriet: HRM og kadance? Hvordan er kortet, er det tilpas detaljeret, også små asfaltveje?

Og hvor har du købt dem?

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere