Hop til indhold




Statusopdateringer

  • Foto
      14 aug
    Nicko9400365

    Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

    Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

    er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

    Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

    Hvor er PP?

    Vis kommentarer (8)
  • Foto
      11 jun
    Camillawilldoit

    hvordan laver man indlæg

    Vis kommentarer (1)
Se alle updates



Foto

Et styrkeprogram til alle


  • Please log in to reply
20 svar på dette emne

#21 Cyclingspinner

Cyclingspinner

    112% cykeltosse

  • Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.123 Indlæg:

Indsendt 15. december 2005 - 12:10

Kunne man ikke erstatte lateral raises med en Dumbbel Rowing for at få lidt mindre skulder og lidt mere for Latissimus Dorsi?

Min svigermikkel har efterlyst et program at træne efter - hun nægter at betale til et fitnesscenter, og laver i forvejen lidt morgengymnastik på en måtte - jeg tror jeg vil brug det foreslåede program som inspiration til at fikse noget effektivt træning til hende, uden det skal koste andet end sved og vilje :Mrs_Claus: Uha - jeg bliver svigermikkels drøm! :nissegrin:

Det kan jeg jo så takke MOL og Morten Z for :rudolph:
Der er en kunst eller rettere en fidus ved at flyve.
Fidusen ligger i at lære hvordan man kaster sig ned mod jorden og rammer ved siden af.
Kostvejleder i Vejle? kostkonsulenten.dk




0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere