Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      14 aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Vis kommentarer (8)
Se alle updates

Foto

Pulsur

• Please log in to reply
9 svar på dette emne

#1 Timmy

Timmy

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 8 Indlæg:

Indsendt 13. januar 2006 - 18:37

Hejsa,

Nu er jeg begyndt at løbe, og syntes derfor det kunne være meget sjovt at have et pulsur til, da jeg har læst mig frem til at det skulle forbedre en?
Men, hvordan skal man bruge det når man løber?

Derudover, hvilket pulsure skal man satse på at købe, hvad virker bare, og hvad skal man holde sig fra?
Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive af krav, men i kan da spørge hvis i vil :blush:

Skal i hvertfald bare bruge det til løbetræning :4thumbup:

PFT

#2 Skurken©²ºº¹

Skurken©²ºº¹

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 45 Indlæg:

Indsendt 14. januar 2006 - 17:40

Personligt ville jeg nok vælge et Polar, men Cardiosport laver også nogle gode pulsurer, men et kig på DoUrun er ingen dum ide da du kan finde mange indlæg om diverse pulsurer og folks oplevelser med dem.

Skurken

#3 Spock

Spock

CardioBoi & Popfyr

• Tek
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7.629 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Mand
  • Sted:Liberty City

Indsendt 17. januar 2006 - 15:47

Nu er jeg begyndt at løbe, og syntes derfor det kunne være meget sjovt at have et pulsur til, da jeg har læst mig frem til at det skulle forbedre en?

Jeg må desværre skuffe dig - et pulsur forbedrer dig ikke - du skal selv gøre arbejdet :bigsmile:

Spøg til side - jeg sværger også til Polars pulsure. De er desværre lidt dyrere end andre mærker - til gengæld er de gode, slidstærke og præcise. Polar til seriøse folk :smile:

PS: køb for guds skyld et sort pulsur - du bliver led og ked af eet af dem i skrigende mærkelige farver :nonono:
Don't underestimate the power of PlayStation....
Velfærd starter ved 100Mbit/sec...

#4 Mr. Bond

Mr. Bond

Multicriminal - Clean but mean

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.908 Indlæg:
  • Sted:Faaborg

Indsendt 17. januar 2006 - 15:56

Har fået stjålent mit Polar puls ur - og er selv på jagt efter et nyt.

Ser nu, at man kan få ure der måler direkte på håndledet, altså uden bryst bæltet, som godt kan være irriterende at skulle have på - kan disse bruges til noget ???

Ser at bla. ALDI har sådan et ur til kr. 169,- (men mangler så selvfølgelige en del funktioner som gennesnits puls, højeste/laveste puls - men ellers er det da brugbart, sånn til semi brug, hvis det da eller funker og er nogenlunde præcist !

Dette indlæg er blevet redigeret af Mr. Bond: 17. januar 2006 - 15:56

BONDI - CLEAN BUT MEAN
Multicriminal
****Filthy Few (3%'er)****

#5 Simari

Simari

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 12 Indlæg:
  • Sted:Århus C

Indsendt 19. januar 2006 - 11:15

Har fået stjålent mit Polar puls ur - og er selv på jagt efter et nyt.

Ser nu, at man kan få ure der måler direkte på håndledet, altså uden bryst bæltet, som godt kan være irriterende at skulle have på - kan disse bruges til noget ???

Ser at bla. ALDI har sådan et ur til kr. 169,- (men mangler så selvfølgelige en del funktioner som gennesnits puls, højeste/laveste puls - men ellers er det da brugbart, sånn til semi brug, hvis det da eller funker og er nogenlunde præcist !

Hvis du selv kan mærke pulsen tydeligt i håndleddet kan det sikkert godt lade sig gøre. Men for mit vedkommende skal jeg nærmest mase fingeren ned imellem nogle sener i håndleddet før jeg kan mærke pulsen ordentligt Jeg har prøvet et der måler ved håndleddet og det gik - som ventet - ikke ret godt. Meget upræcise målinger. Så jeg sværger til de skrabede pulsure med brystrem.

Min cardiomakker har lige købt et reebok-pulsur i føtex til 399 og det er hun godt tilfreds med. Det er et godt køb i fht hvad samme ur koster på diverse hjemmesider. Reebok som producent skal jeg dog ikke kunne udtale mig om...

#6 Mr. Bond

Mr. Bond

Multicriminal - Clean but mean

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.908 Indlæg:
  • Sted:Faaborg

Indsendt 19. januar 2006 - 12:12

Hvis du selv kan mærke pulsen tydeligt i håndleddet kan det sikkert godt lade sig gøre. Men for mit vedkommende skal jeg nærmest mase fingeren ned imellem nogle sener i håndleddet før jeg kan mærke pulsen ordentligt Jeg har prøvet et der måler ved håndleddet og det gik - som ventet - ikke ret godt. Meget upræcise målinger. Så jeg sværger til de skrabede pulsure med brystrem.

Min cardiomakker har lige købt et reebok-pulsur i føtex til 399 og det er hun godt tilfreds med. Det er et godt køb i fht hvad samme ur koster på diverse hjemmesider. Reebok som producent skal jeg dog ikke kunne udtale mig om...

Takker for svar :4thumbup: Ovvenævnte er også hvad jeg er nået frem til - så har nu bestilt et med brystrem på denne udemærket side (som er god hvis man ville sammmenlige de forskellelige modeller og funktioner - og så ser det ud til de har nogle gode priser).

http://www.sport-tie.../sportuhren.htm

Iøvrigt skulle der snart komme nogel nye ure (sæt) på markedet hvor man har integreret pulsmåleren i løbetrøjen og skridt tæller i selve skoen - Det bliver NICE :w00t:
BONDI - CLEAN BUT MEAN
Multicriminal
****Filthy Few (3%'er)****

#7 Bonnet

Bonnet

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 4 Indlæg:

Indsendt 19. januar 2006 - 13:19

Iøvrigt skulle der snart komme nogel nye ure (sæt) på markedet hvor man har integreret pulsmåleren i løbetrøjen og skridt tæller i selve skoen - Det bliver NICE :w00t:

Du tænker højest sandsynligt på efterfølgeren til polar s625x dvs desværre nok 3k+ i pris :sneaky2:

#8 Simari

Simari

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 12 Indlæg:
  • Sted:Århus C

Indsendt 19. januar 2006 - 14:11

http://www.sport-tie.../sportuhren.htm

Den side har jeg tjekket, de er generelt meget prisdygtige, men kan stadig ikke konkurrere med slagtilbud i diverse supermarkeder, hvis man kan finde dem (lidt ligesom pclagersalg og så kædernes sjældne supertilbud).

Det andet lyder en tand for avanceret til mig :tongue: Skal der så også GPS (<- at stave) i trøjen, hehe ??

#9 heliotropen

heliotropen

uregerlig enfant terrible ...

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.151 Indlæg:
  • Køn:Mand
  • Sted:Silkeborg, 176cm/94kg

Indsendt 19. januar 2006 - 18:47

Hvis du bare vil prøve et pulsur først og fremmest og se om det overhovedet er noget du kan bruge så er det her måske en mulighed: (der er mulighed for at vælge et i sort)

http://www.iform.dk/...sp?d=561&a=3593

Jeg kender intet til kvaliteten eller funktionerne på det nævnte ur, men det er ikke meget du kan miste på det, jeg vil tro det er lige så godt som et standard "aldi ur": mit dyre pulsur (1700kr) brændte sammen sidste år; jeg har ikke brugt pulsur siden, og har egentligt ikke rigtigt savnet det; så jeg kunne godt finde på at prøve det nævnte bare for sjov (om end, så er det en dårlig undskyldning for at læse et par få numre af det nævnte underholdnings blad, og selv om uret ikke er en flad 10øre værd så er der jo som sagt ikke rigtig meget at miste)

M.V.H
Helio
"Habits are more powerful than momentary desire. Habits are more powerful than information. Habits are more powerful than guilt. And only a concerted, conscious effort to override habits will lead to success."

#10 Mettehelena

Mettehelena

PoshMH

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.316 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Kvinde
  • Sted:Aalborg

Indsendt 20. januar 2006 - 20:36

Jeg må erklære mig enig med Spock, Polar er det bedste :4thumbup:

Jeg har haft mit i snart 5 år, bruger det i min undervisning i cykling (spinning) 2-5 gange om ugen og det har altid virket upåklageligt. Jeg kan ikke anbefale at gå på kompromis med kvaliteten...
Det skal løbes væk!!!

1 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere

Google (1)