Hård og Bulet mave


Guest Sportygirl
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hey derude..

Er der nogle piger som har det på samme måde som mig..Har en lille hård bullet mave (som ligner man er 3mrd henne fra siden og oppe fra...Det er så grimt..Mon den ryger væk når jeg har tabt mig 12kg fedt???

Kan virkelig ikke leve med sådanne en mave..For 2år siden havde jeg INGEN mave..Og den er virkelig hård...

Håber der er nogle seriøse henvendelser.....

Link to comment
Share on other sites

Hey derude..

Er der nogle piger som har det på samme måde som mig..Har en lille hård bullet mave (som ligner man er 3mrd henne fra siden og oppe fra...Det er så grimt..Mon den ryger væk når jeg har tabt mig 12kg fedt???

Kan virkelig ikke leve med sådanne en mave..For 2år siden havde jeg INGEN mave..Og den er virkelig hård...

Håber der er nogle seriøse henvendelser.....

Hvis du har 12kg fedt som bør smides, vil det helt klart også kunne ses på maven.

Lav noget styrketræning og smid fedtet, så er maven flad og trimmet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

siden jeg er startet i skole har heg taget 15kg på ...På 3år..

Men gør alt for at få den flad..Man kan altid få fedt væk det kræver bare hårdt arbejde hvilket jeg også gør

Link to comment
Share on other sites

siden jeg er startet i skole har heg taget 15kg på ...På 3år..

Men gør alt for at få den flad..Man kan altid få fedt væk det kræver bare hårdt arbejde hvilket jeg også gør

Hårdt arbejde kan ikke fjerne maven alene.

Her skal du se på dit energiindtag.

Hvis du vil smide nogle kilo, skal du være i energiunderskud - ca 500kcal/dag

Motion er en måde at opnå dette underskud.

Smid rundt med nogle tunge vægte for at holde på muskelmassen, mens du taber dig - så skal maven nok blive som ny

Link to comment
Share on other sites

Er der nogle piger som har det på samme måde som mig..Har en lille hård bullet mave (som ligner man er 3mrd henne fra siden og oppe fra...Det er så grimt..Mon den ryger væk når jeg har tabt mig 12kg fedt???

Hej Sportygirl

Yep maven ryger, hvis du taber dig ned til i nærheden af din såkaldte idealvægt - især hvis du træner samtidig. Det har jeg i hvert fald selv haft succes med. Overvejede faktisk en fedtsugning en overgang, men skulle lige spare pengene sammen først. I mellemtiden tabte jeg mig og trænede. Nu er maven så godt som væk og jeg har en sum penge, som jeg kan brænde af på noget andet :4thumbup:

Vejer du egentlig for meget eller er du "bare ved at blive kvinde"? Nu kan jeg jo ikke se, hvor gammel du er eller om du "vejer for meget"

Mvh Kibo

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey Kibo

Jeg er 163 og vejer 67 nu...Er 25år og dyrker cardio træning HVERDAG min. 1time og 30min emx 2 timer..Det er alt fra løb,crosstraning, step og cykel...Når vejret er godt løber jeg 10km på 1time også går jeg en time om aften dvs. 2timer ialt..Når jeg ik har lyst til at løbe ude så træner jeg i cenmteret, hvor jeg cykler 30min, step 30min og løber 30 min ..HVERDAG

SÅ cardio fejler ingen ting...Og min KOST Er i super top, da jeg betaler en masse penge til en diætist..

Jeg føleler bare at tabet går langsom..

Og jeg ører 500 kalori underskud...

DEN MAVE FØLER JEG BARE IKKE VIL VÆK..HAR TABT MIG LIDT VED LIVET MEN INTET I SIDERNE OG MAVEN..STADIG KLAMT FEDT...

Knuser

msn.

[email protected]

Link to comment
Share on other sites

Hey Kibo

Jeg er 163 og vejer 67 nu...Er 25år og dyrker cardio træning HVERDAG min. 1time og 30min emx 2 timer..Det er alt fra løb,crosstraning, step og cykel...Når vejret er godt løber jeg 10km på 1time også går jeg en time om aften dvs. 2timer ialt..Når jeg ik har lyst til at løbe ude så træner jeg i cenmteret, hvor jeg cykler 30min, step 30min og løber 30 min ..HVERDAG

SÅ cardio fejler ingen ting...Og min KOST Er i super top, da jeg betaler en masse penge til en diætist..

Jeg føleler bare at tabet går langsom..

Og jeg ører 500 kalori underskud...

DEN MAVE FØLER JEG BARE IKKE VIL VÆK..HAR TABT MIG LIDT VED LIVET MEN INTET I SIDERNE OG MAVEN..STADIG KLAMT FEDT...

Knuser

msn.

[email protected]

Tja der er jo ikke så meget andet at gøre end at tabe sig generelt, men hvis du finder en mirakelkur, så bliver du hurtigt rig kan jeg love dig :wink: .

Hvis du ikke taber dig ca. 500gr. om ugen, så er der vist ikke så meget andet at sige end at du ikke er 500kcal under ligevægtsniveau. Jeg synes efterhånden, der har været en del indlæg hvor folk har en diætist til at lægge kostplan, men som ikke rigtig kommer nogen steder. HUSK sundt fedt :smile:

MLP

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du skulle overveje at bruge pengene på en ORDENTLIG personlig træner, frem for en diætisk... En træner som kan lære dig, at styketræning er LANGT vigtigere end cardiotræning, hvis formålet udelukkende er et vægttab. Og nej, du skal ikke være bange for at opbygge en masse store musker, så du kommer til at se maskulin. Det kræver ENORMT meget træning, hvis man er kvinde. Derudover skal man have et testosteron-niveau og en genetisk sammensætning ud over det sædvanlige.

Cardiotræning forbrænder nogle kalorier her og nu, men styrketræning sørger derimod for en lang og jævn forøget forbrænding. Kort sagt - styketræning booster dit hvilestofskifte!

Link to comment
Share on other sites

Hey Kibo

Jeg er 163 og vejer 67 nu...Er 25år og dyrker cardio træning HVERDAG min. 1time og 30min emx 2 timer..Det er alt fra løb,crosstraning, step og cykel...Når vejret er godt løber jeg 10km på 1time også går jeg en time om aften dvs. 2timer ialt..Når jeg ik har lyst til at løbe ude så træner jeg i cenmteret, hvor jeg cykler 30min, step 30min og løber 30 min ..HVERDAG

SÅ cardio fejler ingen ting...Og min KOST Er i super top, da jeg betaler en masse penge til en diætist..

Jeg føleler bare at tabet går langsom..

Og jeg ører 500 kalori underskud...

DEN MAVE FØLER JEG BARE IKKE VIL VÆK..HAR TABT MIG LIDT VED LIVET MEN INTET I SIDERNE OG MAVEN..STADIG KLAMT FEDT...

Hmm... du dyrker bestemt motion nok. Det gør også, at man bliver mere sulten. Jeg er tilbøjelig til at tro, at du spiser for meget - også selv om diætisten siger noget andet. Er du lige begyndt med al den motion for så kan det være derfor. Du bygger simpelthen muskler, som vejer mere end fedt. Bruger du et målebånd til at følge din fremgang også? Det er ikke nok blot at kigge på vægten..!

Mit råd er - længere ned i kcal indtag, hvis du vil se resultater. Et reelt underskud på 500 kcal om dagen skulle give et vægttab på ½ kg om ugen. Men nu er du jo kvinde og vi har typisk ikke så megen tålmodighed her. Jeg har selv tabt 8 kg på 10 uger (de sidste 2 uger var i julen. Her prøvede jeg bare at holde vægten). Jeg siger ikke, at det nødvendigvis var en sund måde, jeg gjorde det på, men det virkede... Jeg gik langt ned i kcal-indtag og bibeholdte mit aktivitetsniveau. Indtog 30 g havregryn til morgenmad m. skummetmælk, salat m. masser af kød til frokost og typisk det samme til aften. Var sukkertrangen lige ved at knække mig, spiste jeg en pakke sukkerfri gajoler eller drak noget cola light. Jeg droppede mine mellemmåltider. Siger ikke det er vejen frem, men det hjalp for mig...

Du kan desværre ikke selv bestemme, hvor du vil tabe dig :cry3: Hvis man kunne det, ville jeg have valgt en betydelig bedre vægttabsfordeling end det aktuelle.

Jeg selv taber mig vildt meget fra enden og ned. Mine muskler på benene er MEGET tydelige og min hofte lidt "benet", men til gengæld er problemområdet overkroppen og maven. Det er simpelthen noget af det sværeste for mig at komme af med. Jeg dyrker ved siden af min cardio en masse styrketræning, som jeg er overbevist om har hjulpet betydeligt til den (så godt som) flade mave og et par flotte biceps - hvis jeg skal sige det selv :4thumbup:

Jeg behøver egentlig ikke tabe mig mere, hvis man ser på kg, men når jeg ser mig i spejlet, kan jeg ikke acceptere, at overkroppen ikke følger med underkroppen. Altså er jeg nødsaget til at komme længere ned i vægt. Men det er lidt svært for jeg nyder virkelig min styrketræning og det er altså svært at få fremgang, når man er i kcal-underskud...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share