Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      15 apr
    Oksen fra Århus N

God påske-affyring, alle Molsterz!

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      21 mar
    mrphil2105

Jeg er igang med at fede mig selv op! MEN DET ER SVÆRT!

Vis kommentarer (6)
  • Foto
      21 feb
    Mhmm

Er godt træt af skinnebensbetændelse.. trods jeg har løbet i tre mdr, kommer det stadig HVER gang jeg har løbet på hårdt underlag...

Vis kommentarer (4)
Se alle updates

Foto

Not horrible looking

• Please log in to reply
2827 svar på dette emne

#2061 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.874 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Mand

Indsendt 23. marts 2012 - 14:11

Det er Rohdes opskrift, right? Har selv prøvet det, men det kræver liiiidt tilvænning.

Pas, men det skal nok være rigtigt. Jeg har bare snacket den fra Paleo DK gruppen på Face :smile:

Arbejdede som sagt i går, men kunne smutte omkring midnat og lå derfor i min seng kl. 01 og var klar til at restituere. Vågnede af mig selv 09.59, spiste en let morgenmad, downede mine drugs og vendte snuden med Butchers.

Dagsformen + entourage var tilstede da jeg ankom, og straks steg mit testniveau betydeligt..

Således gik det ned:

C2
500 m

15-20 min stræk og mobilitetsarbejde

Trapbar Kødløft
Første gang jeg prøver, så gik til den rimelig konservativt. Kørte en 4-5 sæt og sluttede med to 3ere på 100 kg. Det føltes umiddelbart ok, og ingen brok fra lænden

Bænk
4x100 kg
3x100 kg
2x100 kg - dårlig bane
3x100 kg
2x100 kg - wat?
3x100 kg
Dan skulle køre 6x6, så jeg så mit snit til at køre med. Jeg skal dælme til at passe min bænk noget bedre!

EZ Bar Curl
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg
FameBro havde været stolt over mit hoftedrive i det sidste sæt

KB Mili
6x24 kg
6x24 kg
6x24 kg
6x24 kg

Det tog liiidt lang tid i forhold til udbyttet, men det er jo hyggeligt at gå og sludre :smile:

Slut på en rigtig, rigtig god træningsuge med fem pas under bæltet. Nu skal der laves cocktails og kigges på søde piger :cool:
That the only purpose for which power can be rightfully exercised over any member of a civilized community, against his will, is to prevent harm to others. His own good, either physical or moral, is not sufficient warrant. He cannot rightfully be compelled to do or forbear because it will be better for him to do so, because it will make him happier, because, in the opinion of others, to do so would be wise, or even right...The only part of the conduct of anyone, for which he is amenable to society, is that which concerns others. In the part which merely concerns himself, his independence is, of right, absolute. Over himself, over his own body and mind, the individual is sovereign.

#2062 LaMotta

LaMotta

Motski

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.376 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Østerbro

Indsendt 23. marts 2012 - 15:50

Det er Rohdes opskrift, right? Har selv prøvet det, men det kræver liiiidt tilvænning.

http://ibyen.dk/rest...e-stenaldermad/
My blog - Tri-Blog

RaceKalender
Challenge Århus 23.6 (Relay)
Ironman Frankfurt 7.7
Challenge Copenhagen 18.8 (Relay)
Ironman Cozumel 1.12 (??)

#2063 Fame Boy

Fame Boy

Danmarks flotteste skæg

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.564 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:The Gym/Garagen

Indsendt 23. marts 2012 - 20:03

Jeg er tit stolt af dig Bro6LSweat, thi du er en good guy. Det ville gøre mig lykkelig indeni hvis du begynder at smide trøjen når du CFer. Så er du for alvor gået over til den mørke side. Det ville være sejt.
Før jeg ved af det render du rundt i fivefingers på Chefsiden.

#2064 SimonHP

SimonHP

Minister til afvikling af offentlig virksomhed

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 11.849 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 23. marts 2012 - 20:45

Jeg er tit stolt af dig Bro6LSweat, thi du er en good guy. Det ville gøre mig lykkelig indeni hvis du begynder at smide trøjen når du CFer. Så er du for alvor gået over til den mørke side. Det ville være sejt.

LOL for real! Paleo er dog bare svært at omsætte til drinks :laugh:
The Few. The Proud. The BRO'S!

#2065 Fame Boy

Fame Boy

Danmarks flotteste skæg

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.564 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 23. marts 2012 - 20:53

LOL for real! Paleo er dog bare svært at omsætte til drinks :laugh:

Gæret frugt og kokosvand - ligesom i stenalderen.
Jeg tror bogen "Stenalderdrinks" ville blive en storsælger.
  • LaMotta, MC- og Jaaanie like this

#2066 MC-

MC-

Remouladedreng

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2.153 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:København

Indsendt 24. marts 2012 - 11:13

:laugh:
"Har ikke haft held til at smide muskelmasse"

- LaMotta, former bodybuilder.

#2067 MamboMads

MamboMads

Har engang været i Sverige

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.807 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:København

Indsendt 24. marts 2012 - 11:25

Det ville den sgu nok...

"Vi passede bare ikke sammen, hun ville have børn, jeg ville smede den."

#2068 ThomasNA

ThomasNA

Forum macro-bitch

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 9.614 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Odense

Indsendt 25. marts 2012 - 13:50

Det der paleobrød smager faktisk udmærket, nu prøvede jeg det lige.

Hvad ændrer du til næste gang?
"If you have to eat shit, don't nibble."

#2069 essensen

essensen

The mind-forged manacles I hear

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.664 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Kbh (NV)

Indsendt 26. marts 2012 - 06:27

Brug denne opskrift i stedet for guys - den er simpel og det smager fremragende med noget hytteost eller peanutbutter:

350 gram mandelmel (blend mandler)
3 æg ELLER et helt æg og æggehvider for resten
0,5 teske natriumbikarbonat
0,5 teske salt
1/3 teske æblecidereddike
1,5 spiseske sukker kokossukker/2 spiseske xylitol eller andet sødemiddel med en passende mængde. Jo mere sødemiddel, jo mere desertagtigt.

Hak nogle valnødder (personlig favorit) eller smid en buke solsikkekerner oven på bagefter og pres det let ned i dejen med en gaffel. Drys evt også lidt kanel henover derefter.

That's it. Smide det sammen i en skål og rør rundt til det har en fast masse og smid en i en form og ind i ovnen på 175 grader i 40-50 minutter.

Det er så nemt at lave og delicious.

Opslået billede

Dette indlæg er blevet redigeret af essensen: 26. marts 2012 - 06:32

Truth doesn't make a noise.

#2070 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.874 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 26. marts 2012 - 15:13

Så skal jeg også have købt de der lange strømper, som ligner fodboldsokker, men alligevel ikke er det. Hvorfor er det folk har dem på? (Det var et seriøst spørgsmål)

Nu prøvede jeg lige kokosvand for første gang her den anden dag, og det smager jo ok, men det er bare lidt intetsigende. Jeg er i øvrigt ret god med mit alkoholindtag for tiden - på trods af lidt champagne i lørdags :smile:

Det der paleobrød smager faktisk udmærket, nu prøvede jeg det lige.

Hvad ændrer du til næste gang?

Jeg havde tænkt mig at bage det længere tid + holde lidt igen med væsken. Desuden ikke så meget hør/sesam da det gjorde brødet sådan lidt "smuldret" i det.. Nu prøver jeg så i stedet Morten's opskrift næste gang :smile:

Brug denne opskrift i stedet for guys - den er simpel og det smager fremragende med noget hytteost eller peanutbutter:

Tak for opskrift - den prøver jeg som sagt næste gang..
That the only purpose for which power can be rightfully exercised over any member of a civilized community, against his will, is to prevent harm to others. His own good, either physical or moral, is not sufficient warrant. He cannot rightfully be compelled to do or forbear because it will be better for him to do so, because it will make him happier, because, in the opinion of others, to do so would be wise, or even right...The only part of the conduct of anyone, for which he is amenable to society, is that which concerns others. In the part which merely concerns himself, his independence is, of right, absolute. Over himself, over his own body and mind, the individual is sovereign.

#2071 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.874 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 26. marts 2012 - 15:22

Bodybuildings

Mega stille og roligt!!

Skrå DB Pres
10x22 kg
8x32 kg
10x28 kg
10x28 kg
10x28 kg
10x28 kg

Bænk
5x90 kg
5x90 kg
4x90 kg
4x90 kg
4x90 kg
4x90 kg
Damn :crazy:

BOR
10x60 kg
10x60 kg
10x60 kg
10x60 kg
10x60 kg

Færdig lol. Jeg har mega lyst til at tage derud i aften igen, og køre mobilitet og prowler til jeg brækker mig

#2072 Fame Boy

Fame Boy

Danmarks flotteste skæg

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.564 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 26. marts 2012 - 16:17

Kauf anbefaler The One Mile Prowler Workout. Du kan nok selv regne ud hvad den går ud på. :)
Vi kan også lave lidt hygge med den i morgen hvis det er....

#2073 Kauf

Kauf

Fear is temporary, regret is for eternity!

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.327 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Nordsjælland

Indsendt 26. marts 2012 - 16:31

Hvis i er i tvivl om one mile prowler kan i lede i min log en gang sidste forår/sommer.
Famebro, husk tidsgrænsen på ud-hjem/høj-lav: 30, rest 30.
Jeg har forresten regnet ud at den tager max 32 min., hvis man holder tidsgrænsen:
2x25 m. = 50 m. = 30 sek. + 30 sek.
32x50 m = 1,6 km = 32 min.
Hertil lægges selvf. evt. no counts for egen regning.
Hvabehar!?? Det passer da lige på et hold! :smile:
Fordi man er død, betyder det ikke nødvendigvis, at man har levet!

"Ethvert problem er en mulighed i forklædning!"

#2074 Fame Boy

Fame Boy

Danmarks flotteste skæg

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.564 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 26. marts 2012 - 16:35

Det kræver bare en prowler pr person.
Det oplagte twist er at lave den på et hold med 4 og have to mand pr prowler, der bare blæser afsted you-go-I-go. :)

#2075 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.874 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 26. marts 2012 - 16:37

Jeg kan næsten mærke syren i hele underkroppen

#2076 Kauf

Kauf

Fear is temporary, regret is for eternity!

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.327 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Nordsjælland

Indsendt 26. marts 2012 - 16:45

Med samme tidslinie og no counts til begge, hvis en misser en omgang!
Jeg elsker det!
Bro6, det tænker du først på, når kvalmende har lagt sig ;)
Fordi man er død, betyder det ikke nødvendigvis, at man har levet!

"Ethvert problem er en mulighed i forklædning!"

#2077 SimonHP

SimonHP

Minister til afvikling af offentlig virksomhed

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 11.849 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 26. marts 2012 - 16:50

Jeg er klar! (bare ikke i dag).
The Few. The Proud. The BRO'S!

#2078 Fame Boy

Fame Boy

Danmarks flotteste skæg

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.564 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 26. marts 2012 - 17:25

Jeg er klar! (bare ikke i dag).

Død og ødelæggelse. <3

#2079 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.874 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 27. marts 2012 - 09:32

350 gram mandelmel (blend mandler)
3 æg ELLER et helt æg og æggehvider for resten
0,5 teske natriumbikarbonat
0,5 teske salt
1/3 teske æblecidereddike
1,5 spiseske sukker kokossukker/2 spiseske xylitol eller andet sødemiddel med en passende mængde. Jo mere sødemiddel, jo mere desertagtigt.

Hak nogle valnødder (personlig favorit) eller smid en buke solsikkekerner oven på bagefter og pres det let ned i dejen med en gaffel. Drys evt også lidt kanel henover derefter.

That's it. Smide det sammen i en skål og rør rundt til det har en fast masse og smid en i en form og ind i ovnen på 175 grader i 40-50 minutter.

Prøvede at lave brødet i går, og det var en noget større succes end med den første opskrift. Jeg fik måske brugt lige rigeligt sødemiddel, og min italienske roomie mente at det smagte som biscotti (hvilket jo ikke er så underligt endda). Uagtet hvad det smagte som, så fungerede det rigtig godt som müslierstatning i yoghurt, og i en knap så sød udgave kunne jeg sagtens forestille mig at smide hamburgerryg på.

#2080 Paideia

Paideia

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 714 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:München, Tyskland

Indsendt 27. marts 2012 - 11:07

min italienske roomie mente at det smagte som biscotti (hvilket jo ikke er så underligt endda).

skal han ikke også til at pumpe gunz?

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere