Indsendt 4. februar 2007 - 12:50
Dagen derpå efter turen til KBH, og et besøg hos Kenneth Jay.
Efter en mindre dagsrejse fra Østerbro, endte jeg i Slangerup hos Kenneth, hvor jeg modtog godt og vel en times Kettlebell instruktion.
Fokus lå selvfølgelig på to og en hånds Swings, Snatch og Clean. Personligt synes jeg det gik ok til fint med Swings og Snatch, mens Cleanet hang lidt efter.
Kenneth fortalte mig, at mit fokus bør ligge på strakte håndled og bedre hofte integration. Ting jeg kunne forestille mig er meget normale.
Der skal herfra lyde stor tilfredshed med måden Kenneth arbejdede på. Det er tydeligt, at der er tale om en kompetent underviser.
Alt i alt var jeg super tilfreds med besøget, og glæder mig til at komme i gang med min nyindkøbte 16 kgs Kettlebell
Kettlebell_16_kg.jpg 79K
30 Antal downloads
That the only purpose for which power can be rightfully exercised over any member of a civilized community, against his will, is to prevent harm to others. His own good, either physical or moral, is not sufficient warrant. He cannot rightfully be compelled to do or forbear because it will be better for him to do so, because it will make him happier, because, in the opinion of others, to do so would be wise, or even right...The only part of the conduct of anyone, for which he is amenable to society, is that which concerns others. In the part which merely concerns himself, his independence is, of right, absolute. Over himself, over his own body and mind, the individual is sovereign.