31


No6bach
 Share

Recommended Posts

PHAT Lower Body Hypertrophy

tumblr_midr4mhpFZ1rnfejco1_500.png

Benpres

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

---

15x100 kg

15x100 kg

15x100 kg

Front

6x70 kg

6x70 kg

6x70 kg

Dødløft

10x110 kg

10x110 kg

Jeg har virkelig lyst til at smide nogle flere kg på

Læg

Tre set til failure

Leg Extension

15x55

15x55

15x55

Rope Crunch

10x40

10x40

10x40

Der sker spændende ting og sager, men det er hemmeligt.. hihihi

Link to comment
Share on other sites

PHAT Lower Body Hypertrophy

Der sker spændende ting og sager, men det er hemmeligt.. hihihi

Jeg synes det der fed program du kører lyder ret nice.

Hvordan har du med, at du f.eks. kun træner POWER 2x ugentligt?

Jeg har syv uger tilbage i FitnessDK og tænker noget AESTHETIC BULK+POWER kunne være en nice måde at runde af på, da jeg synes 5x5 er ved at være lidt steneren efterhånden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det der fed program du kører lyder ret nice.

Hvordan har du med, at du f.eks. kun træner POWER 2x ugentligt?

Jeg har syv uger tilbage i FitnessDK og tænker noget AESTHETIC BULK+POWER kunne være en nice måde at runde af på, da jeg synes 5x5 er ved at være lidt steneren efterhånden.

Jeg er ligeglad med POWER som sådan. Det er udelukkende for anabolsk effekt på den lange bane. Jeg er som regel panisk angst for at ødelægge et eller andet :smile:

Og programmet ER ret nice. Jeg kunne sagtens forestille mig at køre det i lang tid endnu

PHAT Back and Shoulders Hypertrophy

tumblr_mj6g3pIELZ1rpfztqo1_1280.jpg

Cable Row

3x60

3x60

3x60

3x60

3x50

3x50

Hypers

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

Post Delt Row

10x70 kg

10x70 kg

10x70 kg

Face Pouls

10x7,5

10x7,5

Siddende DB Pres

10x26 kg

10x26 kg

10x26 kg

12x20 kg

Cable Lateral

10x7,5

10x7,5

Cable Front Raise

10x7,5

10x7,5

Link to comment
Share on other sites

PHAT Chest and Arm Hypertrophy

Sluk for den frygtelige musik og sæt noget dejligt elektronisk på i stedet

Military

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

PS Incline

12x60 kg

12x60 kg

12x60 kg

12x60 kg

Decline Bænk

15x60 kg

15x60 kg

10x70 kg

10x70 kg

Pec Deck

Failurex35

Failurex35

Cable Curl

10x27

10x27

9x32

8x32

Con Curl

12x12 kg

12x12 kg

12x12 kg

OH Rope Extension og Push Downs

Ingen ide

Sidste arbejdsdag i denne uge og så en dejlig afslappende søndag i morgen :smile:

Good times, good times

Link to comment
Share on other sites

Du er god mod øjnene.

:heartpump:

Tænk hvis jeg havde en ordentlig skægvækst - så ville jeg næsten blive lige så flot som Ulle og dig

tumblr_mji0bjSZ9I1s311xao1_500.jpg

PHAT Lower Body Power

Jeg gik nærmest direkte fra sengen og ned i centeret, og jeg havde overordentligt svært ved at få åbnet op for hoften.

Leg Press

Op til

5x160 kg

5x160 kg

3x170 kg

Front Squat

12x60 kg

8x70 kg

8x70 kg

Hypers

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

Airfucks

10x60 kg

10x60 kg

10x60 kg

Leg Extension

10x85

10x85

10x85

Og det var vist det hele.

I går spiste jeg blåbærtærte, brownies og is fra Granola mens vi så Fear and Loathing in Las Vegas. Dejligt :smile:

Jeg skal arbejde en hel del i denne uge, men når man holder af hvad man laver, så er det ikke noget, der generer. Har et par nye cocktails i pipe linen som jeg skal have forfinet inden Copenhagen Spirits and Cocktails sidst i denne måned.

Hvad sker der ellers? Jo, min iTunes valgte helt ud af det blå at slette alle mine playlists her den anden dag, og de stod ikke til at genoprette. Det har imidlertid givet mig en lejlighed for at få ryddet lidt op i min musik. Efter tre dage er jeg nået til "D"

Link to comment
Share on other sites

PHAT Upper Body Power

Store muskler!

Cable Row

Op til

4x70

4x70

4x70

Face Pull

10x27,5

10x27,5

10x27,5

Høj Hypers

12x20 kg

12x20 kg

12x20 kg

Military

Op til

5x60 kg

5x60 kg

4x65 kg

PS Incline Press

8x80 kg

8x80 kg

8x80 kg

CG Bænk

5x90 kg

5x90 kg

5x90 kg

EZ Bar Curl

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

Så tog jeg i Føtex og købte kylling og hybenmarmelade

Link to comment
Share on other sites

Hej friends :smile:

I kraft af at det i dag er onsdag, var der i dag onsdagstræning på menuen.

Det er ikke rigtig noget, der er værd at logge, da det var noget spredt halløj med spurter, mavetræning, dead hang pull-ups og højreps benpres for dat testosterone release. Vist også noget andet..

Det jeg egentlig ville sige, er at jeg har købt mig en ny kaffe i stedet for det lort jeg gik og drak før. Det er den vi har på arbejde, og jeg er blevet meget, meget glad for den.

166732_10151520554708331_1607683954_n.jp

I morgen har jeg fri og skal have trimmet lokkerne.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken kaffemaskine har du til at lave trylledrikken?

Jeg har en Nouva Simonelli Oscar, der trænger til en gang pleje. Har ikke brugt den et stykke tid, da det er super nemt at lave espresso i min Bialetti Moka Pot.

Jeg tror faktisk det bliver et projekt til næste måned, at få den op og køre igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

PHAT Lower Body Hypertrophy

tumblr_mhh4cswlxM1rpfztqo1_1280.jpg

Benpres

3x120

3x120

3x120

3x120

3x120

3x120

Bulgarians

8x40 kg + Smith

8x40 kg + Smith

8x40 kg + Smith

Fronts

15x50 kg

12x60 kg

12x60 kg

Dødløft

8x110 kg

8x110 kg

8x110 kg

8x110 kg

Læg i benpres

15x130

15x130

15x130

15x130

Leg Extension

15x60

15x60

15x60

God omgang!

Prøvede at køre lidt længere "cardio" fra starten, og så erstatte den sædvanlige mobilitetsrunde med flere opvarmningssæt. Det kørte egentlig fint..

Har et par nye cocktails i støbeskeen, som jeg regner med at gøre helt færdige i aften

Link to comment
Share on other sites

Det er også lidt fordi jeg lider af at ville skrive "perfekt" første gang. Jeg dur ikke til bare at skrive en masse, og så rette i det bagefter. Det gad jeg godt være bedre til.

Det er fedt du får noget indhold på bloggen!

Har du overvejet et skrivekursus evt? Skriveprocessen er sindssygt fed, men mangler man værktøjet kan den være en bitch. Det bedste råd jeg har fået er tit den med at få skrevet første udkast, lægge det væk og så rette til derfra. Overvejer selv et skrivekursus, evt som del af aktivering... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er også lidt fordi jeg lider af at ville skrive "perfekt" første gang. Jeg dur ikke til bare at skrive en masse, og så rette i det bagefter. Det gad jeg godt være bedre til.

Det er fedt du får noget indhold på bloggen!

Jeg kan godt li' at skrive med på papir med en stiftblyant - det giver en slags 'frihed'. Jeg nørkler nemlig også for meget med sætningerne, hvis det er på computeren.

PS: http://videnskab.dk/kultur-samfund/du-husker-mindre-og-laeser-darligere-pa-en-skaerm

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt li' at skrive med på papir med en stiftblyant - det giver en slags 'frihed'. Jeg nørkler nemlig også for meget med sætningerne, hvis det er på computeren.

PS: http://videnskab.dk/kultur-samfund/du-husker-mindre-og-laeser-darligere-pa-en-skaerm

wat?

Papir og blyant er godt til impulsive noter, når du sidder og skal forstå noget, huske noget; eller hvis du for en god ide i bussen eller på vej i netto. Eller hvis du har en tekst, du retter til. Det er altid bedre at rette på udkast/førsteudgaver på udskrift (men bare så besværligt)

Men sætter dig ned og starter på en tekst fra hovedet med papir og blyant, så vil jeg mene, du besværliggør det for dig selv.

Hvis du får mange indskydelser og ideer (hvilket man gør, hvis det er noget godt, man har gang i), så skriv den i stikord eller halve sætninger or the like neden under den 'egentligt brødtekst'. Så kan du senere arbejde det ind, når du når dertil, hvor det passer ind.

Jeg tror sgu ikke, der er nogen (af dem skriver godt), der bare sætter sig til tasterne og bam - første udkast er perfekt.

(ligesom dette indlæg kunne blive bedre, hvis jeg læste det igennem og tilføjede, hvor der skulle uddybes)

Link to comment
Share on other sites

Tak for indspark, friends. Jeg troede lige at jeg havde god tid til at svare på dem nu, men jeg er blevet bedt om at møde lidt tidligere ind.

Cable Row

3x55

3x55

3x55

3x55

3x55

3x55

Hypers

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

Post Delt Row

10x70 kg

10x70 kg

10x70 kg

Face Pouls

10x7,5

10x7,5

Siddende DB Pres

10x26 kg

10x26 kg

10x26 kg

8x26 kg

Jeg har aldrig været så stærk i denne øvelse, men den sidder meget godt.

Cable Lateral

10x7,5

10x7,5

12x5

Front Raise

10x12 kg

10x12 kg

10x12 kg

Der var et eller andet jeg ville fortælle, men nu har jeg glemt det igen. Måske i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

PHAT Chest and Arms Hypertrophy

tumblr_mjbao7obxi1rpzbo4o1_500.gif

Military

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

Incline Bænk

8x60 kg

8x60 kg

8x60 kg

8x60 kg

Verdens længste ROM. Fint spænd over pecs, men tough for skuldrene

PS Incline

12x60 kg

10x60 kg

8x60 kg

8x60 kg

CG Bænk

4x90 kg

4x90 kg

8x80 kg

Con Curl

12x12 kg

12x12 kg

12x12 kg

12x12 kg

Pleasing

Tate Press

10x24 kg

8x24 kg

8x24 kg

8x24 kg

DB Curl

5x22 kg

5x22 kg

5x22 kg

Her er noget alle kunne have godt af at læse og tage til sig

How not to be offended

God lørdag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har du overvejet et skrivekursus evt? Skriveprocessen er sindssygt fed, men mangler man værktøjet kan den være en bitch. Det bedste råd jeg har fået er tit den med at få skrevet første udkast, lægge det væk og så rette til derfra. Overvejer selv et skrivekursus, evt som del af aktivering... :smile:

Det er noget jeg prøver at arbejde med hver gang jeg forfatter et nyt indlæg til bloggen, og jeg bilder mig ind at jeg bliver bedrer og bedrer til det. Et decideret kursus er måske en anelse overkill for at skrive artikler på 1000 ord. Hvis jeg nogensinde kommer i en situation hvor jeg skal skrive længere ting på regelmæssig basis (Det kommer jeg ikke :smile:) så er det klart noget jeg vil overveje. Det er helt klart en af mine største svagheder, rent akademisk.

Jeg kan godt li' at skrive med på papir med en stiftblyant - det giver en slags 'frihed'. Jeg nørkler nemlig også for meget med sætningerne, hvis det er på computeren.

PS: http://videnskab.dk/kultur-samfund/du-husker-mindre-og-laeser-darligere-pa-en-skaerm

wat?

Papir og blyant er godt til impulsive noter, når du sidder og skal forstå noget, huske noget; eller hvis du for en god ide i bussen eller på vej i netto. Eller hvis du har en tekst, du retter til. Det er altid bedre at rette på udkast/førsteudgaver på udskrift (men bare så besværligt)

Men sætter dig ned og starter på en tekst fra hovedet med papir og blyant, så vil jeg mene, du besværliggør det for dig selv.

Hvis du får mange indskydelser og ideer (hvilket man gør, hvis det er noget godt, man har gang i), så skriv den i stikord eller halve sætninger or the like neden under den 'egentligt brødtekst'. Så kan du senere arbejde det ind, når du når dertil, hvor det passer ind.

Jeg tror sgu ikke, der er nogen (af dem skriver godt), der bare sætter sig til tasterne og bam - første udkast er perfekt.

(ligesom dette indlæg kunne blive bedre, hvis jeg læste det igennem og tilføjede, hvor der skulle uddybes)

Jeg kan sagtens følge argumentet mht indlæring af en tekst - det er KLART bedre at læse på papir end på en skærm. Hvad angår skriverier, som i mit tilfælde handler meget om at skrible noter fra folk jeg interviewer ned, så fungerer en computer bedre end at tager noter på en blok

Link to comment
Share on other sites

PHAT Lower Body Power

Aaron Curtis Tribute!

G8hhxNX.jpg

Jeg forestiller mig, at jeg ville se nogenlunde sådan ud med med 10-12 kg yderligere masse og 5-6 i BF%

Benpres

Op til

4x160

5x150

7x150

Prøvede den anden maskine i centeret og kagede lidt rundt med fodstilling. Det er alligevel utroligt, så meget det betyder. Første sæt føltes fucking heavy..

Læg i benpres

10x150

10x150

10x150

10x150

Air Fucks

10x70 kg

10x70 kg

10x70 kg

KB Squat

6x2x32 kg

6x2x32 kg

6x2x32 kg

Hypers

10x20 kg

10x20 kg

10x20 kg

Cable Crunch

12x35

10x40

8x45

Leg Extension

10x90

10x90

9x90

Ikke så meget spændende at fortælle

Link to comment
Share on other sites

Yes.. far er tilbage!

Har skam fået trænet de sidste par dage, men jeg har været lidt busy med arbejde og sådan i ved nok :smile: Det er generelt en travlt periode da jeg har en masse timer for at komme godt ind i tingene, og derudover er Copenhagen Spirits and Cocktails på trapperne og både The Barking Dog og Stirred er selvfølgelig repræsenteret, så der er nok at se til.

I dag har jeg imidlertid fri, og det føles faktisk helt underligt. Sov til omkring middag og chillede rundt i min Hefner robe et par timer inden jeg kom ud af døren. Det var en omgang ben med hovedet lidt på automatpilot og kredsende om en masse andet end hvad jeg foretog mig i øjeblikket. Det er ellers noget af det jeg er god til at lade være med.

Rygtræningen i tirsdags har givet mig en lille "låsning" af en art omkring det inderste af højre lat, men ikke noget CEREAL! Jeg skal snart lave en cocktail, der hedder CEREAL BUSINESS! Der er mange muligheder :smile:

Jeg sludrer.. trænings:

PHAT Lower Body Hypertrophy

Leg Press

Op til

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

ctrl+v

Front Squat

12x60 kg

12x60 kg

12x60 kg

8x70 kg

8x70 kg

8x70 kg

Dødløft

8x110 kg

Nope. Det strammede lidt ned mod lænden

Leg Extension

12x60

12x60

10x30 - Single Leg

10x30 - Single Leg

Jeg trænger til en omgang ubehagelig sportsmassage

Link to comment
Share on other sites

Kører du dine benpres langsomt excentrisk, når du kører med så lave reps? Og fornemme kg du får rykket med i frontsquat :smile:

Så langsomt som muligt, og så eksplosivt som muligt den anden vej - jeg har ingen idé om jeg spilder min tid.

Mht squats, så er det lige præcis nu at jeg plejer at tænke "Det går jo egentlig ok.. der sker sikkert ikke noget ved at smide lidt flere kilo på"

Tænkte faktisk lidt over det med vægt i dag og min konklusion blev, at det selvfølgelig kunne være cool nok at squatte noget mere, men egentlig er jeg næsten ligeglad og sålænge det kan give mig resultater, så er der jo ikke rigtig noget negativt i at holde vægtene lave.

Link to comment
Share on other sites

Så langsomt som muligt, og så eksplosivt som muligt den anden vej - jeg har ingen idé om jeg spilder min tid.

Mht squats, så er det lige præcis nu at jeg plejer at tænke "Det går jo egentlig ok.. der sker sikkert ikke noget ved at smide lidt flere kilo på"

Tænkte faktisk lidt over det med vægt i dag og min konklusion blev, at det selvfølgelig kunne være cool nok at squatte noget mere, men egentlig er jeg næsten ligeglad og sålænge det kan give mig resultater, så er der jo ikke rigtig noget negativt i at holde vægtene lave.

Okay.

Lyder fornuftigt ifht. squatten - jeg vil personligt også hellere have god kontrol og kontakt til musklerne, end en masse kg på stangen. Min erfaring siger mig også at det er vejen frem, hvis der skal masse på quads.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share