31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Fik ikke kørt rygtræningen i går, da min lænd drillede lidt. Jeg lod den hvile igen i dag, og regner med at få det gjort i morgen. Alternativt gør jeg det ikke :smile:

I dag kørte jeg bryst og guns, men freestylede den lidt i forhold til programmet, så jeg kan ikke huske det hele. Faktum er under alle omstændigheder, at jeg bliver mærkbart slappere i patterne for tiden, og at der var godt med pump på guns.

I går efter arbejde drak vi Van Winkel Family Reserve Rye og Blanton's Single Barrel hvorefter jeg skyllede efter med en Raid Beer fra To Øl. Det er tre meget, meget dejlige produkter!

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Hej friends :smile:

Min log er lidt sløv for tiden, men sagen er den, at jeg har arbejdet mere eller mindre uafbrudt de sidste to dage, og deraf følgende har der ikke været noget træning at logge :unhappy:

Kosten har heller ikke ligefrem være tip-top, men i det mindste er jeg nu back on track. April byder i øvrigt på en tur til Normandiet og et smut til Vestjylland, men jeg må bare få det planlagt ordentligt.

Eftersom programmet allerede er skredet i denne uge, bestemte jeg mig for at freestyle dagens træning og kørte en fin omgang full body. Nu skal jeg lige chille en times tid inden pligten kalder igen. Heldigvis er der en dejlig fridag i morgen.

God påske, venner!

Link to comment
Share on other sites

Q: Arbejder du fuldtid?

A: Det varierer meget. Nogle uger har jeg 25 timer og andre 40. Disse timer kan ligge fra mandag kl. 15 til søndag kl. 02. I Marts og April har jeg et snit på 35 timer per uge.

Alt i alt passer det mig rigtig godt, og jeg har helt enormt svært ved at se mig selv med et 8-16 job nogensinde. Flere har nævnt at det nok ændrer sig når jeg får nogle børn, men jeg er vokset op med en mor, der arbejdede som sygeplejerske og hendes arbejdstider var minimum lige så skiftende som mine er nu. Jeg har altid fundet, at det gav mig flere muligheder end begrænsninger.

Min idé om helvede er at skulle handle eller træne om eftermiddagen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Påsketræning Vol. 1

0000340.jpeg

Gik i på jagt efter de her påskeæg da i var yngre, friends? Jeg kan huske, at mine søskende og jeg blev bedt om at gå ind på vores værelser, da Påskeharen ikke kunne lide at blive forstyrret. Så faldt der pludselig en bog ned fra hylden og et vindue stod og blafrede når haren var smuttet igen, og jagten kunne begynde.

Good times.. :smile:

Jeg havde ikke rigtig nogen idé om hvad jeg ville lave, så jeg tog hovedet under armen, puttede Kaskade's UMF mix i ørerne og holdt mine pauser så korte som jeg magtede. Lidt over en times tid med random øvelser efterfulgt af 20 min PW på løbebåndet.

Meget "Destoying the Fat" isk og en rigtig god følelse i kroppen efterfølgende.

I aften skal jeg chille SÅ hårdt. I fatter slet ikke det niveau af chill jeg skal op på.

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

A: Det varierer meget. Nogle uger har jeg 25 timer og andre 40. Disse timer kan ligge fra mandag kl. 15 til søndag kl. 02. I Marts og April har jeg et snit på 35 timer per uge.

Alt i alt passer det mig rigtig godt, og jeg har helt enormt svært ved at se mig selv med et 8-16 job nogensinde. Flere har nævnt at det nok ændrer sig når jeg får nogle børn, men jeg er vokset op med en mor, der arbejdede som sygeplejerske og hendes arbejdstider var minimum lige så skiftende som mine er nu. Jeg har altid fundet, at det gav mig flere muligheder end begrænsninger.

Min idé om helvede er at skulle handle eller træne om eftermiddagen :smile:

+10000000000

Link to comment
Share on other sites

A: Det varierer meget. Nogle uger har jeg 25 timer og andre 40. Disse timer kan ligge fra mandag kl. 15 til søndag kl. 02. I Marts og April har jeg et snit på 35 timer per uge.

Alt i alt passer det mig rigtig godt, og jeg har helt enormt svært ved at se mig selv med et 8-16 job nogensinde. Flere har nævnt at det nok ændrer sig når jeg får nogle børn, men jeg er vokset op med en mor, der arbejdede som sygeplejerske og hendes arbejdstider var minimum lige så skiftende som mine er nu. Jeg har altid fundet, at det gav mig flere muligheder end begrænsninger.

Min idé om helvede er at skulle handle eller træne om eftermiddagen :smile:

Du virker også som en meget free spirit kinda guy, så jeg kan fint forestille mig, at du har det godt sådan :smile: Fedt du har besluttet, at du vil have børn. Synes ofte fyre er lidt come ci come ca hvis man spørger. Men så kræver det at modparten har normale arbejdstider, for at få det hele til at gå op. Er der vilje er der vej.

Jeg har engang arbejdet på Strecker's, og jeg synes det var forfærdeligt at vågne efter en 22-06 vagt! Selvom jeg ikke havde drukket, følte jeg det ofte som om jeg havde tømmermænd og hovedpine. Dengang var der ingen rygelov, så cigaretrøgen har nok også bidraget til sin del. (Tror jeg har fortalt dig det før.) Hvordan er din hverdag efter en sen vagt på job?

Kan godt forstå du synes det er helvede at træne/shoppe i prime time. Synes efterhånden der er godt fyldt op uanset hvilket center man vælger. Det er naturligvis positivt der er flere og flere der træner, men med en presset hverdag, er det også begyndt at irritere mig. Derudover, synes jeg at de burde udvide åbningstiden, så de lukker kl. 23! Ja!! :smile: Jeg har det svært ved at træne før kl. 12, så morgentræning ser jeg ikke som et alternativ for mig.

Håber du chilla 100%

post-18762-0-79902800-1364501454_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Du virker også som en meget free spirit kinda guy, så jeg kan fint forestille mig, at du har det godt sådan :smile: Fedt du har besluttet, at du vil have børn. Synes ofte fyre er lidt come ci come ca hvis man spørger. Men så kræver det at modparten har normale arbejdstider, for at få det hele til at gå op. Er der vilje er der vej.

Jeg har engang arbejdet på Strecker's, og jeg synes det var forfærdeligt at vågne efter en 22-06 vagt! Selvom jeg ikke havde drukket, følte jeg det ofte som om jeg havde tømmermænd og hovedpine. Dengang var der ingen rygelov, så cigaretrøgen har nok også bidraget til sin del. (Tror jeg har fortalt dig det før.) Hvordan er din hverdag efter en sen vagt på job?

Kan godt forstå du synes det er helvede at træne/shoppe i prime time. Synes efterhånden der er godt fyldt op uanset hvilket center man vælger. Det er naturligvis positivt der er flere og flere der træner, men med en presset hverdag, er det også begyndt at irritere mig. Derudover, synes jeg at de burde udvide åbningstiden, så de lukker kl. 23! Ja!! :smile: Jeg har det svært ved at træne før kl. 12, så morgentræning ser jeg ikke som et alternativ for mig.

Håber du chilla 100%

Min sociale arv er rimelig stærk, sådan rent familiært. Jeg har selv tre søskende og jeg vil gerne have en stor familie selv.

Rent karrieremæssigt, så er der stadig en ret stor andel af danskere, der ikke kan se bartending som andet end noget man laver under studier for at undgå kassen i Netto (Ikke et ondt ord om Netto..) Der er dog sket meget på den front i den korte tid jeg har boet i København - især med flere og flere steder, der holder åbent de fleste af ugens dage, og lukker nogenlunde tidligt. Det giver mulighed for en "normal" arbejdshverdag og gør at man kan fungere, rent mentalt.

Nu arbejdede jeg selv to år på Zefside hvor mine primære timer lå i weekenden, og der var skruet godt op for festen. Det er helt 100% sikkert at jeg havde forladt branchen hvis den type steder var den eneste mulighed, der fandtes. To år på den måde, i min alder (lol) var nok min smertegrænse og jeg var/er helt ekstraordinært træt af "festen". Man kan sige, at det, der er rigtig sjovt og holder dig til ilden, samtidig er det der slider og gør dig gammel. Min tolerance for alkohol var alt for høj, og det aspekt af branchen er noget jeg har meget stor respekt for.

Anyways.. jeg er super glad for mit nye arbejde. Jeg drikker aldrig mere end fire-fem genstande per aften og ofte slet ikke, mine arbejdstider er spredt over ugen og de mennesker jeg arbejder sammen med er passionerede og dygtige. Vigtigst af alt, er folk heller ikke så fucking stive altid.

Mht chill, så lytter jeg til Embee og spiser skyr med mandler og honning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Påsketræning Vol. 2

O1EXZ4Q.jpg

Stort set en kopi af i går, men jeg gik lige en enkelt tand hårdere til den og fik kørt nogle ubehagelige 20ere rundt omkring.

God energi - godt fokus - god kontakt = No6bach approved!

PWO meal fra Det Sunde Køkken på HC Ørstedsvej. Jeg laver altid en kombi af rødbede, broccoli og en cole slaw lignende ting + to kyllingespyd. Det er virkelig god value for money

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne prøvesmage en CEREAL BUSINESS!

Jeg har en rimelig god grundidé. Må huske at arbejde videre med den :smile:

BRO... På et tidspunkt blev der i din log linket til et sted i UK, hvor man kunne købe UA boxers. Jeg købte dengang 8-10 par, men min optælling d.d. viser, at det er tid til ny ordre. Kan du huske link???

Var det ikke dig selv, der smed linket? Ellers var det måske smukke AndersL - hør ham ad.

PHAT Lower Body Power

2qLp4OJl.jpg

Benpres

Op til

4x160

5x150

5x150

Fronts

8x70 kg

8x70 kg

8x70 kg

Hypers

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

Leg Extension

10x90

10x90

10x90

12x35 - Single Leg

Kalv i benpres

10x150

10x150

10x150

10x150

Cable Crunch

10x40

10x40

10x40

-----------------------------------------

Jeg kan kun nå fire gange træning i denne uge, så jeg fordeler den sidste dag

Face Pull

10x27,5

10x27,5

10x27,5

Cable Laterals

8x5

8x5

8x5

I går havde vi træning/hygge på arbejde. Grundig gennemgang af 20 klassiske cocktails - hvordan de skal forberedes, hvorfor vi gør som vi gør, osv. Det var super godt!

Bagefter tog vi alle sammen ned og spiste pizza med prosecco til inden vi tog videre på Understellet og drak hot shots og spillede keglebillard. Det var en rigtig dejlig afslutning på en meget travl arbejdsperiode :smile:

Dagen i dag er blevet brugt på at få styr på detaljer omkring det foto jeg vil have op på min væg. Det bliver til to mindre styks i stedet for det ene store jeg oprindeligt havde forestillet mig. Efter VesterKopi gik jeg ned og købte et par nye sweatpants, men måtte opgive at finde en god hoodie. Jeg vil gerne have sådan en stor, tyk og grå hættetrøje, der egner sig godt til at træne ben i. Var i fem forskellige forretninger uden held..

I morgen tidlig BB og arbejde. Livet er skønt!

Link to comment
Share on other sites

Gode quads på billedet :smile: Hvad er det for et billed du skal have lavet?

Det kommer sig af at lave lette frontsquats.

Billedet jeg skal have printet er et fra en Hollandsk fotograf. Jeg kan rigtig godt lide hans stil, så jeg har besluttet mig for at købe et foto mere og så få dem begge printet i noget, der ligner 70x100

Nummer 1 - Som jeg har købt

Nummer 2 - Som jeg regner med at købe

Link to comment
Share on other sites

PHAT Lower Body Hypertrophy

Vågnede ved 11 tiden, og kom straks i gang med nogle huslige gøremål, mens kaffen sitrede på komfuret. Med en god portion yoghurt, mandler og honning i maven stod jeg snart efter i FitnessWorld.

Benpres

Opvarmning

3x120

3x120

3x120

3x130

3x130

3x130

Bulgarians

8x40 kg

8x40 kg

8x40 kg

Dødløft

10x100 kg

10x100 kg

12x100 kg

Glute Bridges

10x60 kg

10x60 kg

Leg Extension

12x55

12x60

12x60

12x60

Læg i benpres

4 sæt

------------------------

DB Pres

10x26 kg

10x26 kg

10x26 kg

Derefter i VesterKopi og bestille mit lærred, hjem og lukke op for min midlertidige roomie og så en tur rundt på Ravnsborggade hvor jeg fik købt et par billedrammer, en æske til mit barbergrej og desuden udset mig en gammel siphon som jeg agter at bruge som bogstøtte.

I aften skal jeg slappe af og skrive en lille artikel færdig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det ser ud til, at det går godt med din diæt - keep it up! :smile:

Det går fint, ja. Jeg bliver liggende på 90-91 kg lige foreløbigt tror jeg - måske måneden ud. Jeg har også købt noget pre wo krudt, der indeholder en smule kreatin. Jeg plejer at binde en del vand på det, så jeg forventer faktisk at tage lidt på.. Egentlig tager jeg det bare stille og roligt, så jeg ikke bliver træt af at være i underskud. Målet er stadig 85 kg :smile:

Det der billede, du har. Har du så rettigheder til det nu? Jævnfør vores snak fra fototråden :)

Commercial rights 4 life playa

Link to comment
Share on other sites

6992313-tired-dog-sleeping-over-a-colleg

Hej venner :smile:

Ovenstående billede skal illustrere, at jeg jeg er en anelse træt i dag. I går aftes kom jeg hjem fra Frankrig, hvor jeg havde brugt et par dage på at lege journalist til en større konkurrence for Calvados.

Der var fuld service på, og jeg har spist og drukket rigtig godt :heartpump: I dag da jeg vågnede følte jeg mig ret oppustet, men det var også forventet. Jeg læste lidt nyheder, drak en espresso og smuttede så afsted og kørte en omgang "Destroying the fat" inspireret træning. Det føltes godt ovenpå de sidste par dage..

Den fulde beretning fra Frankrig kommer op på stirred om en 14 dages tid.

Nothing but love!

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Standard FB i går. I dag kørte jeg en ny omgang DtF. Det er jo ikke videre interessant eftersom jeg ikke rigtig kan huske øvelser og tal - hårdt var det i hvert fald, og fra ca. halvvejs og indtil 20 min efter jeg forlod centeret kæmpede jeg med kvalmen.

Jeg har forresten købt en bøtte Craze, som jeg tog hul på i dag. Min stack var en shake lavet på en 50/50 blanding af malede espressobønner og proteinpulver + et glas appelsinjuice med 1,5 scoop Craze.

Craze giver ikke umiddelbart det helt store energiboost eller noget nævneværdigt pump. Til gengæld giver det et helt vanvittigt fokus + mild eufori. Musikken lød ekstra godt, og jeg følte mig virkelig til stede med vægtene. Jeg tror der kunne laves en virkelig god blanding med SuperPump - det må jeg prøve :smile:

Efter træning havde jeg det så godt, at jeg smuttede en tur i Silvan Carl Møller og købte lidt småting

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning!

Dødløft

12x70 kg

8x110 kg

8x110 kg

5x120 kg

5x120 kg

8x110 kg

KB Pres

8x24 kg

8x24 kg

3x32 kg

3x32 kg

8x24 kg

Con Curl

10x14 kg

10x14 kg

10x14 kg

4 sæt abs i løbet af træningen.

Short and sweet :smile:

Jeg har lyst til at drikke mig stiv og snave med en random chick. Sådan har jeg ikke haft det længe..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har svigtet loggen på det seneste, så her er en sød pige

tumblr_mdl14uTxZq1r0lye4o1_1280.jpg

Fuck altså.. Det her vejr går lige i testosteronniveauet på mig. Jeg er nok nødt til at tage på Zefside på torsdag :smile:

Jeg har sat PHAT på standby de næste 14 dage, da jeg ikke kan komme til at træne helt så regelmæssigt. Det gør dog ikke så meget, eftersom jeg er ret glad for Destroying the Fat tilgangen lige for tiden.

Træningen i dag var helt fantastisk! 1,5 time med ultrakorte pauser, knivskarpt fokus og god energi. En kombination af to scoops Craze, en espressoshake og mit spritnye træningsmix gjorde, at alt bare gik op i en højere enhed. Hvis man normalt har lidt tendens til at gå og slacke i centeret, så kan jeg på det varmeste anbefale Craze. Hvis jeg stadig studerede kunne jeg godt blive forfalden til det..

I kan downloade mit mix her:

Gym Mix

Det er en lidt lollern sammensætning af tracks, men har det tilfælles, at det er noget musik jeg godt kan lide at træne til. Enten nogle tunge beats eller noget happy go lucky.

Hvad sker der ellers? Jo, jeg har købt billet til James Blake koncerten i Vega i Oktober. Det bliver fandme fedt!

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning!

tumblr_mcijr6Ww7z1rt9p2mo1_500.jpg

I dag forsøgte jeg at holde på lidt af den gamle muskelmasse :smile:

Pres

10x20 kg

10x20 kg

8x40 kg

5x60 kg

5x60 kg

5x60 kg

5x60 kg

5x60 kg

15x40 kg

Benpres

10x100

10x100

8x130

5x150

5x150

5x160

5x160

5x160

20x110

Bænk

10x60 kg

10x60 kg

8x70 kg

3x100 kg

3x100 kg

3x100 kg

3x100 kg

Læg i smith

12x80 kg

12x80 kg

12x80 kg

Dragon Flags

6

6

6

Cable Curl

10x30

10x30

6x35

6x35

Nu vil jeg smutte ned med min cykel, som det er lykkedes mig at gøre ukampdygtig i et forsøg på at montere nogle fancy lygter

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share