Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      15 apr
    Oksen fra Århus N

God påske-affyring, alle Molsterz!

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      21 mar
    mrphil2105

Jeg er igang med at fede mig selv op! MEN DET ER SVÆRT!

Vis kommentarer (6)
  • Foto
      21 feb
    Mhmm

Er godt træt af skinnebensbetændelse.. trods jeg har løbet i tre mdr, kommer det stadig HVER gang jeg har løbet på hårdt underlag...

Vis kommentarer (3)
Se alle updates

Foto

Not horrible looking

• Please log in to reply
2820 svar på dette emne

#2141 Fame Boy

Fame Boy

Danmarks flotteste skæg

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.531 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Mand
  • Sted:The Gym/Garagen

Indsendt 24. april 2012 - 15:41

Nope.

#2142 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.867 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 25. april 2012 - 11:00

Det regner..

Sore Loser
1 oz 101-proof bourbon, such as Old Ezra 7-year
1 oz creme de peche, such as Briotette or Combier
.75 oz Amontillado sherry
1 tsp anise, such as Pontarlier or Ricard
1 dash Angostura bitters

Opslået billede

2 oz Don Julio Reposado Tequila
.75 oz Lustau Palo Cortado Sherry
.5 oz Barenjager Honey Liqueur
2 dashes House Orange Bitters (equal parts Regan’s and Fee Brother’s Orange Bitters)

Opslået billede

Weissen Sour
2 oz. bourbon
3/4 oz. fresh lemon juice
1/4 oz. simple syrup (1:1)
Barspoon of orange marmalade
2 dashes orange bitters
2 oz. white ale

Opslået billede

Min lyst til at kreere et eller andet rører på sig igen.
  • SimonHP og LaMotta like this
That the only purpose for which power can be rightfully exercised over any member of a civilized community, against his will, is to prevent harm to others. His own good, either physical or moral, is not sufficient warrant. He cannot rightfully be compelled to do or forbear because it will be better for him to do so, because it will make him happier, because, in the opinion of others, to do so would be wise, or even right...The only part of the conduct of anyone, for which he is amenable to society, is that which concerns others. In the part which merely concerns himself, his independence is, of right, absolute. Over himself, over his own body and mind, the individual is sovereign.

#2143 tjr

tjr

Har du ellers trænet dine ben i dag?

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.832 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Yokeshire

Indsendt 25. april 2012 - 11:48

Opslået billede

SLAYER!

Det fungerer meget godt med tequila i Negronien - hvilken tequila bruger I?

Dette indlæg er blevet redigeret af tjr: 25. april 2012 - 11:49

——————/´ ¯/)
—————--/—-/
—————-/—-/
———--/´¯/'--'/´¯`·_
———-/'/--/—-/—--/¨¯\
——- -('(———- ¯~/'--')
———\————-'—--/
———-'\'————_-·´
————\———--(
————-\ ———--\

God Made Machines to Keep Wankers off the Barbells

#2144 Axbard

Axbard

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 913 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 25. april 2012 - 12:47

Af ren nysgerrighed, var du involveret i dette arrangement?

http://ibyen.dk/natt...m-paa-dommeren/
I've seen things you people wouldn't believe.
Attack ships on fire off the shoulder of Orion.
I've watched C-Beams glitter in the dark near the Tannhauser Gate.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
...time to die.

#2145 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.867 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 25. april 2012 - 14:32

SLAYER!

Det fungerer meget godt med tequila i Negronien - hvilken tequila bruger I?

Tak for billedquote :smile: Hun er ret sød!

Viva Mexico Blanco. Lige umiddelbart en af de tequilaer med det bedste forhold mellem pris og kvalitet.

Af ren nysgerrighed, var du involveret i dette arrangement?

Konkurrencen fungerede på den måde, at en række barer fik tildelt en billet som kunne benyttes af en valgfri bartender. Her blev Zefside ikke tilgodeset, hvilket man jo kan mene om hvad man vil :smile: Derudover var der fem wild card pladser, der blev tildelt udfra en vurdering af et indsendt twist på en klassiker. I samarbejde med resten af ledergruppen sendte jeg en opskrift ind, der ikke klarede cuttet. Lidt ærgerligt, men sådan var det nu engang.. Konkurrencen er i øvrigt den klart mest prestigefyldte i verden
That the only purpose for which power can be rightfully exercised over any member of a civilized community, against his will, is to prevent harm to others. His own good, either physical or moral, is not sufficient warrant. He cannot rightfully be compelled to do or forbear because it will be better for him to do so, because it will make him happier, because, in the opinion of others, to do so would be wise, or even right...The only part of the conduct of anyone, for which he is amenable to society, is that which concerns others. In the part which merely concerns himself, his independence is, of right, absolute. Over himself, over his own body and mind, the individual is sovereign.

#2146 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.867 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 25. april 2012 - 15:04

While you talk about not drinking and partying to show how motivated and dedicated you are to your training,
I drink, do drugs, dance, party, and fuck.

Opslået billede

Hunter S. Thompson Approved!

Det regnede da jeg stod op, men jeg tænkte "Hvad ville Greg Plitt have gjort?" og hamrede min SDMAX ned og kørte ud og sparkede regnen i fjæset med mine ENERGY LEGS!

Foam Roll
Hams, hofte, quads, skuldre og lats

C2
500 m

Skrå DB Pres
10x24 kg
10x24 kg
10x32 kg
10x32 kg
10x32 kg
10x32 kg

BB Row
12x65 kg
12x65 kg
12x65 kg
12x65 kg

EZ Bar Curl
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg

Prowler
10 ture frem og tilbage på græsset. Start på hvert hele minut.
YEAH BUDDY!! Lige i dagsformen og Det Gode Liv

CG Bænk
10x70 kg
10x70 kg
10x70 kg

Og så hjem og spise NYBAGT RUGBRØD med RØGET KIPPERS. Til dessert, EN APPELSIN!!
  • SimonHP likes this

#2147 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.867 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 26. april 2012 - 15:16

Hej venner :smile:

I dag trænede jeg rigtig Cross Fit med min fb og irl friend FameBro som coach/champ. Simon skulle være sød mod sin gamle mor, så han måtte sidde dagens stabadser over.

Jeg kan i øvrigt meddele, at jeg har modtaget en flor træningsmandstanktop fra det Amerikanske, men jeg er umiddelbart nødt til at gemme den til specielle anledninger, da der lige så godt kunne stå "Giant D-Bag" på ryggen - med Comic Sans.

Til sagen..

Opvm

Ind på græsset med en 16 kg KB i den ene ende, hvor der blev kørt skiftevis Swings og Goblet Squats efterfulgt af lunt ned i den anden ende hvor den stod på Push-Ups, Mountain Climbers, Jumping Lunges, Scorpions og deslige. 10 ture i hver ende.
min nedre ryg "klikkede" ikke så godt med resten af kroppen under opvarmningen, men eftersom det blev langsomt bedre, valgte jeg at køre på.

Skill

Hop over Pind

Arbejdede op til 90 cm og failede et par gange på 100. Jeg kunne godt tænke mig at naile den inden så længe :smile:

WOD

50 atomic sit-ups
50 double unders (150 alm)
50 push jerk (20 kg)
50 steps walking lunges (15 kg)
50 back ext.
50 burpees
50 kettlebell swings

Tid: 14:52

Strøg igennem til jeg mødte den mur, der er kendt som 50 burpees

Bonus

Prowler
1 tur af "Ud til første kegle og hjem igen, ud til anden og hjem igen, ud til tredje og hjem igen"

BUM! sagde det!

Kcal forbrændt: Mange!

#2148 LaMotta

LaMotta

Motski

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.367 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Østerbro

Indsendt 26. april 2012 - 15:21

Weissen Sour

100
My blog - Tri-Blog

RaceKalender
Challenge Århus 23.6 (Relay)
Ironman Frankfurt 7.7
Challenge Copenhagen 18.8 (Relay)
Ironman Cozumel 1.12 (??)

#2149 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.867 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 26. april 2012 - 15:33

100

Jeg laver den fredag eller lørdag, og så skal jeg nok give en rapport
  • LaMotta likes this

#2150 Jaaanie

Jaaanie

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.944 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Kvinde
  • Sted:Fields

Indsendt 26. april 2012 - 18:00

Jeg kan i øvrigt meddele, at jeg har modtaget en flor træningsmandstanktop fra det Amerikanske, men jeg er umiddelbart nødt til at gemme den til specielle anledninger, da der lige så godt kunne stå "Giant D-Bag" på ryggen - med Comic Sans.

Pics? :happy:

#2151 Fame Boy

Fame Boy

Danmarks flotteste skæg

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.531 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 26. april 2012 - 19:21

Glæder mig til at se den nye shirt bro.
Du var en sand trooper i dag, fandt et godt solidt tempo og truckede afsted.
De 100cm hopsa skal nok snart hvis du arbejde lidt på det.

#2152 Thorhauge

Thorhauge

Lang og slap

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.732 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 26. april 2012 - 20:46

Hey Brobach, hvilken slags hop over pind er der tale om?

Stående? Tilløb?
Get that weak shit outta here!

#2153 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.867 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 27. april 2012 - 00:27

Pics? :happy:

Opslået billede

Glæder mig til at se den nye shirt bro.
Du var en sand trooper i dag, fandt et godt solidt tempo og truckede afsted.
De 100cm hopsa skal nok snart hvis du arbejde lidt på det.

Jeg har tre ting lige nu jeg gerne vil opnå

1. 100 cm hop
2. 10 DUs i træk
3. 130 kg i bænken

Jf. hvad vi snakkede om i dag, så gider jeg ikke rigtig sætte deciderede målbare ting op, da jeg lige nu træner meget lystbetonet. Jeg kan godt lide setuppet som det er lige nu med overvejende disco BB man-ons-fredag og Cross tirs og torsdag, så sådan forbliver det nok.

Hey Brobach, hvilken slags hop over pind er der tale om?

Stående? Tilløb?

Jeg laver dem stående, uden forspændingshop

#2154 Thorhauge

Thorhauge

Lang og slap

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.732 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 27. april 2012 - 07:51

Så er 100 cm også en meget respektabel højde at opnå imo!
Get that weak shit outta here!

#2155 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.867 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 27. april 2012 - 12:22

Så er 100 cm også en meget respektabel højde at opnå imo!

Helt urealistisk tror jeg ikke det er.. Specielt ikke hvis der lige ryger et kg spæk eller to mere :smile:

BB!

Foamroll
Hams

Air Dyne
100 kcal

Dynamisk mobilitet
Skuldre, hofte

Bænk
8x70 kg
8x90 kg
4x100 kg
4x100 kg
4x100 kg
4x100 kg
6x100 kg
Sidste sæt var egentlig nemt nok - det gør bare en gigantforskel at have en spotter bagved

A1 EZ Bar Curl
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg
10x40 kg

A2 Wall Balls (10 kg)
10
10
10
10

B1 Skå DB Pres
12x28 kg
12x28 kg
12x28 kg

B2 Back Extensions
12
12
12

Hurtig, men fin omgang. Min nedre ryg var stadig ikke helt tip-top, hvorfor abs og wheels blev undladt. Alkoholindtaget bliver minimalt denne weekend - jeg trænger til at starte frisk og udhvilet mandag morgen.
  • LaMotta likes this

#2156 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.074 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 27. april 2012 - 14:20

Gode traps og delts på den tanktop.
Dr. Cox: The key to my exercise program is this one simple truth: I hate my body.
Turk: What?
Dr. Cox: Do you understand the second you look in the mirror and you're happy with what you see, baby, you just lost the battle.

#2157 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.867 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 30. april 2012 - 16:51

Dagens Træning

Hvor er sol-smileyen?

I dag har jeg bedt om at få mine feriepenge, så jeg kan betale for billetterne til min tur til USA til juli. Sammen med mine forældre og mine søskende skal jeg besøge min onkel og hans familie, der er bosiddende i Houston. Først skal vi dog lige et smut forbi Washington, hvor en af mine kusiner bor, for at kigge lidt på seværdigheder. Det bliver awesome med en god, lang ferie, der kommer til at byde på både oplevelser, afslapning og godt samvær med familien. Jeg glæder mig! :smile:

Sov til omkring kl. 11.30 i dag og følte mig totalt udhvilet og gennemfrisk. Lå lige 15 min i sengen og kiggede ud i luften mens jeg tænkte over hvor godt jeg lå og havde det.

Foamroll
Glutes, Hammies, Øvre ryg

Sjip
5-10 min. DU gik miserabelt

KB Squat
6x2x28 kg
6x2x28 kg
6x2x28 kg
6x2x28 kg
6x2x28 kg
6x2x28 kg
6x2x28 kg
6x2x28 kg
Store quads!

KB Lunge
10 skridtx28 kg
10 skridtx28 kg
10 skridtx28 kg
10 skridtx28 kg
10 skridtx28 kg
10 skridtx28 kg
Stramme glutes!

Og så var min undertrøje gennemblødt

Skrå DB Pres
8x32 kg
8x32 kg
8x32 kg
8x32 kg
8x32 kg
How do you create a valley? You build mountains on both sides of it!

CG Bænk
10x80 kg
10x80 kg
10x80 kg
8x80 kg

Con Curl
10x16 kg
10x16 kg
10x16 kg

A1 V-Up
10
10
10

A2 Bicycle Crunch
10
10
10
Det var hårdt lol

#2158 MarianneB

MarianneB

Super fresh

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2.979 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Kvinde
  • Sted:København

Indsendt 30. april 2012 - 18:39

Dagens Træning

Hvor er sol-smileyen?

:sun:
Disclaimer: Alle løft i min log er udført med straps, wraps, med cheat, forced og assisted under høj musik og beskidte tilråb :devil: :smile: :slut:

#2159 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.867 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 1. maj 2012 - 17:58

:sun:

Hej Marianne! Tak for smileyen - jeg svarer lige i din log når jeg er færdig med min egen :smile:

Og hej alle andre, også :smile:

I dag har jeg fejret det gode vejr ved IKKE at tage i Fælledparken til denne afskyelige faux, horeungehelligdag, men i stedet ordnet nogle BOSS issues. På vej ud i Silvan blev vi stoppet af et optog, der holdt os tilbage i ~10 min. Kæft hvor var der mange..

Har i øvrigt fået en ny shaker efter den gamle forsvandt sammen med min højtelskede rygsæk. Der stod NUPO på siden hvilket var en anelse bøsset, så det skrabede jeg af. Nu er den meget fin og hetroseksuel - jeg tror endda Dagsformen har en, der ligner den lidt

Foamroll
Hams, quads

Sjip
10 min tid. Det gik bedre i dag, hvilket siger helt usædvanlig lidt!

Hop over pind
Satte to på 90 cm, men missede også et par stykker

Bænk
8x90 kg
8x90 kg
8x90 kg
8x90 kg
Stille og roligt

KB Swings
20x24 kg
15x24 kg
15x24 kg
15x24 kg
15x24 kg
15x24 kg
15x24 kg
15x24 kg
15x24 kg
15x24 kg
Start på minuttet. Bar overkrop på parkeringspladsen

A1 EZ Bar Curl
12x30 kg
12x30 kg
12x30 kg
12x30 kg

A2 Air Dyne
25 kcal
25 kcal
25 kcal
25 kcal

Front Raise
8x12 kg
8x12 kg
8x12 kg

Dejligt træning! Frisk t-shirt på og roligt hjem mod Frederiksberg i solskinnet. Min roomie har besøg af sin mor fra England og jeg tror vi skal ud og spise i aften.

Jeg glemte forresten at lave den Weissen Sour, Motta. Jeg håber jeg husker det denne weekend
  • SimonHP likes this

#2160 Fame Boy

Fame Boy

Danmarks flotteste skæg

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.531 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 1. maj 2012 - 20:23

Både IRL og interwebs!

0 Bruger(e) læser dette emne