BioDrain


Bambi1981
 Share

Recommended Posts

Hey :bigsmile:

Det er mulig at dette emne har været oppe at vende på MOL før, så må I lige bære over med mig :blush:

Er der nogle som har erfaringer med at tage BioDrain udrensningskur? Det lyder som om det skulle være rigtig godt, men det gør alting jo i reklamerne, men er der nogle af jer som har prøvet det, og i så fald ville I så anbefale det. Tænker lidt på at tage en kur, for ligesom at få renset ud i systemet - uden helt at vide havd dette indbefatter :blink:

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

Det er mulig at dette emne har været oppe at vende på MOL før, så må I lige bære over med mig :blush:

Er der nogle som har erfaringer med at tage BioDrain udrensningskur? Det lyder som om det skulle være rigtig godt, men det gør alting jo i reklamerne, men er der nogle af jer som har prøvet det, og i så fald ville I så anbefale det. Tænker lidt på at tage en kur, for ligesom at få renset ud i systemet - uden helt at vide havd dette indbefatter :blink:

- Pia (Bambi) :wub:

Den gennerelle holdning til såkaldte udrensningskure herinde er temmelig barsk :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

Det er mulig at dette emne har været oppe at vende på MOL før, så må I lige bære over med mig :blush:

Er der nogle som har erfaringer med at tage BioDrain udrensningskur? Det lyder som om det skulle være rigtig godt, men det gør alting jo i reklamerne, men er der nogle af jer som har prøvet det, og i så fald ville I så anbefale det. Tænker lidt på at tage en kur, for ligesom at få renset ud i systemet - uden helt at vide havd dette indbefatter :blink:

- Pia (Bambi) :wub:

Hej Pia.

Jeg bruger selv noget der hedder Toxiform til udrensning. Kan klart anbefale det... Det er altid godt at rense systemet igennem... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Den gennerelle holdning til såkaldte udrensningskure herinde er temmelig barsk :laugh:

:smile: Hvad mener du med "barsk"

Der er da intet i vejen med sådan en kur, tværdigmod... :smile:

Jeg er selv lige startet med Toxiform. Jeg får sådan en kur med passende mellemrum for at få renset kroppen igennem for diverse "affaldsstoffer".

:wink:

Link to comment
Share on other sites

:smile: Hvad mener du med "barsk"

Der er da intet i vejen med sådan en kur, tværdigmod... :smile:

Jeg er selv lige startet med Toxiform. Jeg får sådan en kur med passende mellemrum for at få renset kroppen igennem for diverse "affaldsstoffer".

:wink:

Hvilke affaldsstoffer?

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

Det er mulig at dette emne har været oppe at vende på MOL før, så må I lige bære over med mig :blush:

Er der nogle som har erfaringer med at tage BioDrain udrensningskur? Det lyder som om det skulle være rigtig godt, men det gør alting jo i reklamerne, men er der nogle af jer som har prøvet det, og i så fald ville I så anbefale det. Tænker lidt på at tage en kur, for ligesom at få renset ud i systemet - uden helt at vide havd dette indbefatter :blink:

- Pia (Bambi) :wub:

Så vidt som jeg har læst folk jeg stoler på herinde, så er der ingen videnskabelig dokumentation for at det skulle have en gavnlig effekt.

Men hvis du har lyst til at tømme kroppen for lort, fordi det føles rart at "gøre noget for sig selv", så er det vel ok. :bigsmile:

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Takker for jeres svar :bigsmile:

Er lidt grøn på dette område, men tænkte nu ikke at pillerne skulle være alá afføringspiller :blink: Mere sådan udrensende for huden ect.

La Cour det lyder til at du har gode erfaringer med den kur du tager, den vil jeg undersøge nærmere :tongue:

- Pia (Bambi)

Edited by Bambi1981
Link to comment
Share on other sites

Videnskaben fælder en hård dom over de mange udrensningskure, der reklameres for på denne tid af året

Udrensningskure værdiløse

Videnskaben fælder en hård dom over de mange udrensningskure, der reklameres for på denne tid af året. De er spild af både tid og penge. Kun producenterne får en gevinst, men de bliver til gengæld også styrtende rige på at sælge de værdiløse kosttilskud, der indgår i kurene, konkluderer engelske forskere.

»Udrensningen er en myte, der anvendes i markedsføringen og intet andet. Der sker ingenting i organismen. De forskellige tilskud får ikke kroppen til udskille giftstoffer hurtigere«, fastslår Catherine Collins fra St. George\'s Hospital i London.

Hun peger på, at hvis folk føler behov for at give kroppen en hjælpende hånd efter julens udskejelser, er frisk luft, rent vand og søvn tilstrækkeligt. Ingen kosttilskud kan nemlig få leveren til at sætte tempoet i vejret og menneskets tarmsystem beskytter i forvejen mod de fleste bakterier og toksiner. Vandhanevand frisker organismen op med fugt og en god nats søvn giver den nødvendige hvile.

Collins tilføjer, at udrensning videnskabeligt set er noget forfærdeligt sludder. »Det er ganske enkelt værdiløst som begreb«, slutter hun.

Professor i ernæring Martin Wiseman fra University of Southampton er enig.

»Dillen med udrensning er et udtryk for folks evne til at tro på og betale for den rene magi uden de fjerneste videnskabelige beviser«, siger han hovedrystende.

Forskerne udsender deres resultater i rapporten »Making Sense of Chemical Stories«.

:4smartass:

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share