Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      14 aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Vis kommentarer (9)
Se alle updates

Foto

Vejen til Berlin

• Please log in to reply
26 svar på dette emne

#21 -Elvirus-

-Elvirus-

Institutionalized

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.489 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Mand
  • Sted:2000

Indsendt 11. juli 2008 - 20:38

F*** havde lige skrevet langt indlæg og ville lave en joke om at folk sad og trykkede F5 i min log med håb om nye indlæg, hvor jeg selvfølgelig kom til at trykke på "F5" tasten fremfor at skrive det :laugh:

Anyway lang pause, har dog trænet lidt i pausen, men primært eksamen, eksamen, eksamen, eksamen og druk druk druk druk (Roskilde Festival) druk druk druk og nu træning mod marathon :blink: dog stadig med diverse festlige sommerplaner :cool:

Anyway bliver nok nødt til at begynde løbe lidt for at gennemføre marathon i Berlin.

8 juli - ca 5km løb

11 juli 5-7km løb med styrke inkluderet (push-ups, pull-ups, dips, crunches, pistols)
The lonely loonies on the playground

#22 -Elvirus-

-Elvirus-

Institutionalized

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.489 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 15. august 2008 - 12:12

ca. 11,6km på ca. 1 time.

Ikke kønt, men the dream lives on..

#23 -Elvirus-

-Elvirus-

Institutionalized

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.489 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 30. september 2008 - 13:59

Jeg ved mange af jer flittige log-læsere har tvivlet på hvorvidt jeg nogensinde ville stille til start i Berlin 2008, men men men ikke desto mindre stod jeg klar med løbeskoene på søndag den 28 september 2008.

Træning op til kom aldrig rigtig i gang og jeg må indrømme at det bare ikke var vigtigt nok/interessant nok at løbetræne op mod et marathonløb. I stedet blev det til sporadiske småture og dårlig samvittigheds-ture i ny og næ, og den længste tur i træningsperioden har været Amager-Herlev (ca 17km) som ligger en måned tilbage i tiden :blush: Slutteligt fangede jeg mig en virus 2 uger før start, hvilket gjorde jeg måtte holde mig i sengen nogle dage og slet ikke fik trænet 7-14 dage inden løbet. Anyway fik jeg lige 2x6km i benene den sidste uge, samtidig med jeg blev mere og mere frisk, så gøre et forsøg skulle jeg i hvert fald.

Så jeg var med god grund lidt nervøs da jeg stod overfor 42,2km som må siges at være væsentligt længere end jeg har løbet før. Jeg startede defor lidt forsigtigt ud, men holdte et nogenlunde stabilt tempo og grundet fornuftig hydrering, næringsindtag og en god portion held (hvis jeg selv skal sige det), undgik jeg GI komplikationer, kramper, "muren", hovedpine, hyponatremia osv. Der var dog en god gang ubehag forbundet ved at kæmpe sig igennem de sidste 15km men det havde jeg nu også regnet med :bigsmile:

5 km 00:28:12
10 km 00:55:17
15 km 01:21:50
20 km 01:48:44
half 01:54:34
25 km 02:16:19
30 km 02:44:09
35 km 03:12:50
40 km 03:39:07

sluttid - time total (netto) 03:50:34

Halb 1 / First half: 01:54:34
Halb 2 / Second half: 01:56:00
Zeit pro km / Time per km: 05:27
Geschwindigkeit / Speed: 10.98 km/h

Hermed opnåede jeg målsætningen om at komme under de 4 timer. Det havde jeg ikke turde håbe på taget træningen og sygdomsforløb i betragtning, så er selvfølgelig godt tilfreds. Og her 48 timer efter har jeg kun en "normal" DOMS i stængerne og tænker jeg er ovenpå igen allerede om et par dage - tak gener :cool:

Det var det projekt!

#24 Hessel

Hessel

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.775 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 7. oktober 2008 - 09:45

Tillykke med dit første marathon Elvirus. :-)

#25 -Elvirus-

-Elvirus-

Institutionalized

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.489 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 9. oktober 2008 - 22:52

Tillykke med dit første marathon Elvirus. :-)

Takker Hessel, det var squ en fin nok oplevelse, og vil faktisk ikke udelukke at kaste mig ud i det igen :bigsmile:

#26 Yetti

Yetti

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.454 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Hulen

Indsendt 7. november 2008 - 09:47

Ja, tillykke med løbet... 3 timer og 50 minutter er meget pænt i første løb! - især med den begrænsede træning, der er blevet postet.... :blush:

Marathon-dagene er desværre ovre for mig, da mit knæ værker, men det er også godt det samme, da det er og bliver en tålmodigheds-sport (not for me)...

Har du iøvrigt ikke fået publiseret en artikel... syntes jeg læste det somewhere i en log?
"Teachers open the door but we must enter by ourselves"

#27 -Elvirus-

-Elvirus-

Institutionalized

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.489 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 1. december 2008 - 00:35

Ja, tillykke med løbet... 3 timer og 50 minutter er meget pænt i første løb! - især med den begrænsede træning, der er blevet postet.... :blush:

Marathon-dagene er desværre ovre for mig, da mit knæ værker, men det er også godt det samme, da det er og bliver en tålmodigheds-sport (not for me)...

Har du iøvrigt ikke fået publiseret en artikel... syntes jeg læste det somewhere i en log?

Yetti - nopes ikke publicering endnu, men det kommer forhåbentligt på et tidspunkt. Det er lidt ude af mine hænder, men skal lade dig vide når det sker :cool:

Og jo tak mht marathon, overvejer squ at løbe cph i 09, men det bliver nok ikke med meget mere træning, var nogenlunde tilfreds med det sidste forløb.

Iøvrigt har jeg fået lavet ny dexa scan - 13.9% fedt, ikke prangende, men i og med jeg er begyndt at træne lidt igen, er det meget sjovt at følge om man kan ændre lidt på kropskompositionen over nogle måneder.. stay tune for more happy days :cool:

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere