Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      15 apr
    Oksen fra Århus N

God påske-affyring, alle Molsterz!

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      21 mar
    mrphil2105

Jeg er igang med at fede mig selv op! MEN DET ER SVÆRT!

Vis kommentarer (6)
  • Foto
      21 feb
    Mhmm

Er godt træt af skinnebensbetændelse.. trods jeg har løbet i tre mdr, kommer det stadig HVER gang jeg har løbet på hårdt underlag...

Vis kommentarer (4)
Se alle updates

Foto

Blackmoores 3 log

• Please log in to reply
260 svar på dette emne

#261 Blackmoore

Blackmoore

Idrætslærer.. men ond!

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 11.762 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Mand
  • Sted:det kolde hårde Vesthimmerland

Indsendt 15. april 2010 - 13:50

har været væk et stykke tid. nakken blev med et rigtigt RIGTIGT dum igen, men efter en tur til Kiro er det ved at være bedre igen. Tung bænkpress og andre øvelser der driller nakken er dog ikke smarte det næste stykke tid.

Hvad skal jeg så? jeg var rigtigt godt igang med et program der virkede, da nakken desværre viste at nok er den bedre,men perfekt er den ikke endnu.

Svaret bliver en tur i en anden grøft. Meget mere cardio, disco BB træning (så jeg kan køre intensitet med lavere vægte og dermed ikke drille nakken på samme måde) og moderat cutting. har allerede skåret meget nded på de overflødige kcal den sidste uge. har fået en del af den slags træning lavet, men ikke lige fået det skrevet ned, da det ikke er så sjovt som at løfte tungt...
www.1jma.dk - militærhistorie for glade nørder!

George Carlin: "The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done"

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere