Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      14 aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Vis kommentarer (9)
Se alle updates

Foto

DRAMA & FASHION LOG | Black is Beautiful <3

• Please log in to reply
1247 svar på dette emne

#41 #PP

#PP

Drama Hottie

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.032 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Kvinde
  • Sted:København

Indsendt 17. maj 2008 - 16:50

Træning lørdag d. 17. maj

På trods af et ellers meget inspirerende foredrag af Chris MacDonald til vores kvartalsmøde i fredags, har jeg været ekstremt doven :bottom: Normalt plejer jeg, at køre et par kopper kaffe ned i løbet af dagen på job, men holdt den på to - efter Chris' indlæg om energiniveau i fredags. Vidste da godt i forvejen, at kaffe ikke ligefrem er sundt. Men, men, men jeg var faktisk rimelig træt hele fredagen, så fik ikke trænet :nonono: Kan være det virker omvendt på mig, mht. kaffe og energi :tongue:
Bortset fra det, var hans foredrag utrolig sjovt! Jeg var flad af grin flere gange :rofl2:

Eftermiddag
Kom styrtende ned i centeret 30 min. før lukketid, så jeg nåede kun at løbe 4K. Men, det var 4 fantastiske K, pace 11.5 :4thumbup: Det skyldes nok træningsfri dag i går. God energi, og ærgrede mig over jeg ikke var kommet derned noget før.
Tager revanche i morgen, hvor jeg seriøst har tænkt mig at gå amok med nogle vægte :clown2: formiddag, og løbe om eftermiddagen hjemme hos min kære mor.
Who is your nigga?

#42 #PP

#PP

Drama Hottie

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.032 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 17. maj 2008 - 16:57

Jeg har faktisk oprettet en challenge på nikeplus.com som hedder "WOMAN! Run Like Hell". Det er en challenge som starter søndag d. 4. maj, og "løber" de næste 100 dage. Målet er flest K. Så hvis der er nogle kvinder, som har det rette gear til nikeplus, skal I være velkomne. Indtil videre er vi 17 chicks worldwide - dog flest fra USA.

Jeg ligger nr. 6 ud af 41, med 65.91K fra 4. maj - 16. maj. Så det er fint, fint!
Who is your nigga?

#43 #PP

#PP

Drama Hottie

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.032 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 18. maj 2008 - 16:41

Træning søndag d. 18. maj

Eftermiddag
Har vist læst et sted herinde, at man får lidt mere ud af det, hvis man laver cardio efter styrketræning. Den strategi kan jeg bare ikke køre efter, for det vil være for hårdt at løbe så langt, når man har smadret sine ben/læg i div. moves. Så jeg startede træningen, glad og frisk :clown2: på løbebåndet.
Første træningspas blev 6K pace 11.5, efterfulgt at 4K blandet interval. Burde måske have løbet 10K i streg, men er fint tilfreds alligevel. Det gik rigtig godt, men rent mentalt synes jeg stadig, at jeg har en udfordring når jeg er på løbebåndet. Men jeg bliver bedre :nahnah:

Mht. workout, skal jeg arbejde med min bænkpres og triceps :4ranting: . BP er faktisk noget, jeg aldrig rigtig har trænet, og jeg ved da også, at jeg kan løfte meget mere end 24 :4flex: Forventer min. 50 med tiden.

Seated Calf Press
3x10x65

Leg Press
1x12x120
2x12x140

DB Lateral Raise
3x10x5

BB Upright Row
3x10x20

BB Bench Press
3x12x20
3x12x24

DB Incline Bench Press
3x10x12

BB Lunges
3x12x20

DB Curl
3x10x12

BB Curl
3x10x20

Overhead Triceps Extention
3x10x10

Cable Pushdown
3x10x22.5

Cable Curl
3x10x17.5
Who is your nigga?

#44 #PP

#PP

Drama Hottie

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.032 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 19. maj 2008 - 20:00

Træning mandag d. 19. maj

Aften
Running like hell :devil: Stille og roligt, ikke så meget at skrive hjem om. Løb 5K pace 11.5 :yo: og jeg havde igen god energi, lignede ligefrem én der gerne ville løbe hele vejen. Kan helt klart mærke fremgang, og det er jo ikke så lang tid siden jeg genoptog min træning med pace 10.0 :blush:
På onsdag, skal jeg løbe Femina Kvindeløb 5K i Fælledparken :clown2: så jeg løber ikke i morgen. Næh, nej! I morgen står den på :showoff:

:ilovemuscle:
Who is your nigga?

#45 #52

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 371 Indlæg:
  • Køn:Mand
  • Sted:Wyckoff, NJ

Indsendt 19. maj 2008 - 20:03

:ilovemuscle:

Må vi så ikke snart se nogle billeder? :wub:

#46 #PP

#PP

Drama Hottie

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.032 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 19. maj 2008 - 20:46

Om 2-3 uger lover jeg at smide nogle pics ind af Prinsessen :shades:
Who is your nigga?

#47 Fru Erik

Fru Erik

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.326 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Østerbronx

Indsendt 19. maj 2008 - 22:14

Lamme ATTENTION WHORE!!1

PP>> Undskyld kammertonen. For lige at følge op på sniksnakken i min log så er du selvfølgelig altid velkommen til at joine børneholdet i Hulen :smile:

Dette indlæg er blevet redigeret af Fru Erik: 19. maj 2008 - 22:23

"There are times when I look at people and I see nothing worth liking. I want to earn enough money that I can get away from everyone."

#48 #PP

#PP

Drama Hottie

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.032 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 20. maj 2008 - 06:08

Lamme ATTENTION WHORE!!1

PP>> Undskyld kammertonen. For lige at følge op på sniksnakken i min log så er du selvfølgelig altid velkommen til at joine børneholdet i Hulen :smile:

Wuhuuuu Missy E is here :yo: Det er bare i orden med :4ranting: når det nu er dig :tongue:
Mange tak for invitationen :blush: det kræver nok en del træning, at kunne være med på deres niveau. De er jo utrolig dygtige! :blink: Kunne være jeg skulle tage ud og lure en dag.
Who is your nigga?

#49 Guest_Slettet bruger_*

Guest_Slettet bruger_*
  • Gæster

Indsendt 20. maj 2008 - 15:25

Lamme ATTENTION WHORE!!1

Hvorfor er det attetion whore at ville se billeder?

#50 Fru Erik

Fru Erik

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.326 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 20. maj 2008 - 19:49

Wuhuuuu Missy E is here :yo: Det er bare i orden med :4ranting: når det nu er dig :tongue:
Mange tak for invitationen :blush: det kræver nok en del træning, at kunne være med på deres niveau. De er jo utrolig dygtige! :blink: Kunne være jeg skulle tage ud og lure en dag.

Hvis du endelig beslutter dig for at slæbe dit brune korpus ned i hulen ville det da være kedeligt kun at lure?!
"There are times when I look at people and I see nothing worth liking. I want to earn enough money that I can get away from everyone."

#51 #PP

#PP

Drama Hottie

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.032 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 20. maj 2008 - 21:57

Træning tirsdag d. 20. maj

Aften
Endnu 1 times muskeltræning blev fyret af, og jeg kan mærke at jeg har mere overskud i de forskellige øvelser. Så det er bare :4thumbup: Har ikke så meget mere at sige til det i dag. Bagefter gav jeg den kun lidt gas. Jeg elsker som sagt at træne biceps :4flex: men kunne da godt mærke at de var lettere brugte. Fik brugt 2 timer i centeret.

Seated Calf Press
3x10x65

Leg Press
3x12x140

DB Lateral Raise
3x10x6

BB Upright Row
3x10x24

BB Lunges
3x12x24

BB Curl
3x10x24

Overhead Triceps Extention
3x10x10

Cable Pushdown
3x10x25

Cable Curl
3x10x17.5

Dagen i morgen... KVINDELØB :boobs: i Fælledparken kl. 19, med mål på Østerbro Stadion. Ses vi? :tongue:
Who is your nigga?

#52 #PP

#PP

Drama Hottie

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.032 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 20. maj 2008 - 22:06

Hvis du endelig beslutter dig for at slæbe dit brune korpus ned i hulen ville det da være kedeligt kun at lure?!

Jooo, det har du ret i. Brown girl vil nok også føle sig fristet til at lave lidt work-out, men jeg tror sq du er en tough coach Missy :gun2: Min teknik er nok ikke super elegant og helt efter bogen :clown2: Men så må du jo bare lære dine moves fra dig :yo:
Who is your nigga?

#53 Fru Erik

Fru Erik

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.326 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 20. maj 2008 - 22:13

Jooo, det har du ret i. Brown girl vil nok også føle sig fristet til at lave lidt work-out, men jeg tror sq du er en tough coach Missy :gun2: Min teknik er nok ikke super elegant og helt efter bogen :clown2: Men så må du jo bare lære dine moves fra dig :yo:

Du kan også bare køre et af dine muskeltræningspas og nyde vores nye, forfriskende ventilationssystem :smile:

#54 #PP

#PP

Drama Hottie

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.032 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 20. maj 2008 - 22:35

Du kan også bare køre et af dine muskeltræningspas og nyde vores nye, forfriskende ventilationssystem :smile:

Med et øgenavn som "Hulen" forventer jeg at der lugter af sved, og ventilationssystemet er ikke-eksisterende.
Men jeg skal nok kigge forbi, og sørge for at ha' noget træningstøj med. Deal :happy:
Who is your nigga?

#55 Fru Erik

Fru Erik

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.326 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 20. maj 2008 - 22:44

Med et øgenavn som "Hulen" forventer jeg at der lugter af sved, og ventilationssystemet er ikke-eksisterende.
Men jeg skal nok kigge forbi, og sørge for at ha' noget træningstøj med. Deal :happy:

Det skal opleves :tongue:
Jeg kan næææsten ikke vente...

#56 #PP

#PP

Drama Hottie

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.032 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 21. maj 2008 - 21:42

Træning onsdag d. 21. maj

Aften
Fælledparken :cheer: :slut: :boobs: 5K :flipa: :4trumpet: :alright:
Who is your nigga?

#57 Guest_Slettet bruger_*

Guest_Slettet bruger_*
  • Gæster

Indsendt 21. maj 2008 - 22:16

Træning onsdag d. 21. maj

Aften
Fælledparken :cheer: :slut: :boobs: 5K :flipa: :4trumpet: :alright:

Hvor hurtigt snuppede denne såkaldte PowerPrincesse sådan en 5km ??? Navnet forpligter :tongue:

#58 #PP

#PP

Drama Hottie

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.032 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 22. maj 2008 - 16:32

Hvor hurtigt snuppede denne såkaldte PowerPrincesse sådan en 5km ??? Navnet forpligter :tongue:

Såkaldte :WTF: :mad: Stram op Erland!

Officiel Ultimate tid modtaget: 5K 23:35 4:43 min/km pace 12.72 :yo: Hvilket lugter laaaangt væk af PB for PowerPrincess. Rimelig godt gået, efter 1 måneds seriøs træning :tease: Jeg kunne også godt mærke, at jeg havde en god dag. Havde varmet op (hvilket jeg sjældent plejer til K-løB), og sagde til mig selv, at jeg skulle slå min +1 år gamle PB på 24:03 :devil: Jeg overhalede ekstremt mange kvinder, hvilket til tider føltes som et forhindringsløb.
Tænk engang, for 10 dage siden løb jeg 5K på 26:17 pace 11.4, så jeg rykker bare der ud af :4thumbup:

Hvem sagde såkaldte PowerPrincess?

:tongue:
Who is your nigga?

#59 Guest_Slettet bruger_*

Guest_Slettet bruger_*
  • Gæster

Indsendt 22. maj 2008 - 19:00

Såkaldte :WTF: :mad: Stram op Erland!

Officiel Ultimate tid modtaget: 5K 23:35 4:43 min/km pace 12.72 :yo: Hvilket lugter laaaangt væk af PB for PowerPrincess. Rimelig godt gået, efter 1 måneds seriøs træning :tease: Jeg kunne også godt mærke, at jeg havde en god dag. Havde varmet op (hvilket jeg sjældent plejer til K-løB), og sagde til mig selv, at jeg skulle slå min +1 år gamle PB på 24:03 :devil: Jeg overhalede ekstremt mange kvinder, hvilket til tider føltes som et forhindringsløb.
Tænk engang, for 10 dage siden løb jeg 5K på 26:17 pace 11.4, så jeg rykker bare der ud af :4thumbup:

Hvem sagde såkaldte PowerPrincess?

:tongue:

Okay super tid :superman: Og tager mine ord(såkaldte) tilbage igen :banana3: :banana3: :banana3: :banana3:

Må sige at der er mere Power Princess over dig end hende Marie, Prins Joackim gifter sig med lørdag :laugh:

Og nej SKAL ikke se det på TV :moon:

Dette indlæg er blevet redigeret af Keld Erland: 22. maj 2008 - 19:22

#60 #PP

#PP

Drama Hottie

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4.032 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 22. maj 2008 - 19:30

Okay super tid :superman: Og tager mine ord(såkaldte) tilbage igen :banana3: :banana3: :banana3: :banana3:

Må sige at der er mere Power Princess over dig end hende Marie, Prins Joackim gifter sig med lørdag :laugh:

Og nej SKAL ikke se det på TV :moon:

Tak, tak. Godt reddet :laugh:
Who is your nigga?

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere