At "tabe" sig i ansigtet


Idioteque
 Share

Recommended Posts

Hejsa!

Jeg sidder her, ret frustreret. Problemet er, at jeg har en mild form for "fedtkinder", hvilket egentlig ikke burde være der, da jeg holder den "slanke" linje. Da jeg er en 18-årig mand er der er ikke grobund for at tro, at det udbedrer sig med tiden, og jeg ville gerne have mere hule, maskuline kinder, som passer bedre til mit ansigt. Er der nogen som har konstruktive forslag, eller er der ingen anden vej en at cutte al fedtet, i håb om at tabe sig på kinderne? Kan godt forstå, hvis spørgsmålet virker desperat. Det skal lige siges, at jeg ikke altid har haft disse kinder, de er kommet med tiden, selvom jeg ikke har taget på efter at være blevet ældre. Kan da også mærke på kinderne, at det ikke blot er min ansigtsform, men er fedt jeg tager fat på.

På forhånd tak :)

Link to comment
Share on other sites

Hejsa!

Jeg sidder her, ret frustreret. Problemet er, at jeg har en mild form for "fedtkinder", hvilket egentlig ikke burde være der, da jeg holder den "slanke" linje. Da jeg er en 18-årig mand er der er ikke grobund for at tro, at det udbedrer sig med tiden, og jeg ville gerne have mere hule, maskuline kinder, som passer bedre til mit ansigt. Er der nogen som har konstruktive forslag, eller er der ingen anden vej en at cutte al fedtet, i håb om at tabe sig på kinderne? Kan godt forstå, hvis spørgsmålet virker desperat. Det skal lige siges, at jeg ikke altid har haft disse kinder, de er kommet med tiden, selvom jeg ikke har taget på efter at være blevet ældre. Kan da også mærke på kinderne, at det ikke blot er min ansigtsform, men er fedt jeg tager fat på.

På forhånd tak :)

Du kan desværre ikke forbrænde fedt kun fra kinderne :smile: Løsningen er at ligge i moderat kcal underskud indtil kinderne ser ud som ønsket!

Link to comment
Share on other sites

Nuvel :) .. Vil jeg blot tage fedtet på igen, hvis jeg spiser som jeg gør hidtil? (hvilket alligevel kun er moderat)

Ja hvis det satte sig i ansigtet sidst, vil det nok også ske igen :smile: En lidt sundere kost, med en anelse færre kcal, eventuelt kombineret med lidt træning burde være nok, sådan som jeg tolker din form!

Edit:

Læs eventuel denne artikel om fedttab

http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=70

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Okay. Det eneste sted jeg har en smule fedtdepoter udover kinderne er ved det nederste af maven (dog meget lidt). Vejer 71 kg, 178cm høj, og en anelse muskuløs.. Så håber, som du siger, at der ikke skal særlig meget til for at vende det. Det må jeg prøve! tak for hjælpen

Link to comment
Share on other sites

De fleste mennesker som holder den slanke linie gennem deres liv bliver i reglen mere markeret i ansigtet som årene går - det hjælper dig ikke her og nu men måske rart at vide på sigt!!

Men som der bliver skrevet så kan du vælge at slanke dig yderligt men er du allerede slank så er det jo ikke måden og så er det kun kirurgi der kan løse dit her og nu problem!

Link to comment
Share on other sites

Ud over alle de gode råd, og fakta der er givet indtil nu, og som selvfølgelig alle sammen er helt rigtige (den samlede fedtmasse skal "helt" ned, og den fornuftige approach skal holdes i længere tid, i det hele taget bør du være tålmodig)- så kan man faktisk godt 'træne' musklerne i ansigtet, præcist som man også kan træne alle andre muskler.

Hvor effektiv de følgende approache er, og om det er noget der kan anbefales, tør jeg ikke sige noget om, ha ha, men de eksistere :p

http://www.facebuilder.com/

http://www.facercise.com/

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share