Manager log!


KristianS
 Share

Recommended Posts

Hej kære internet venner.

Dette er mit spæde forsøg på at glæde godtfolk med en log fyldt med dejligt informativt sjov og spas. Der vil også være lidt trænings relateret.

Mine stats er som følger.

27år

199cm

96kg

Trænings erfaring: +6 år med perioder af semi-seriøs indsats.

Mål: Generel godt helbred og velvære, god solid styrke i compund øvelser, lavere fedtprocent, øge fedtfri masse samt god og velbalanceret kost(krydret med et helvedes alkohol indtag i weekenden)

Jeg træner pt ikke efter et specifikt program men får gerne trænet 3-5 gange ugentligt med fokus på compund øvelser.

Jeg er begyndt at fokusere en smule mere på generel kondition. Dette klares på løbebåndet og crosstraineren pt.

Træningen foregår i FitnessDK Nørrebro sammen med min BROs!!1 SimonHP og DJ Wood!

Edited by KristianS
Link to comment
Share on other sites

Træning d. 1/4 2009

- FDK Nørrebro med SimonHP og Wood.

Opvarmning

3KM på løbebåndet i semi newbie speed samt 5 min på crosstraineren

Armbøjninger

12 @ BW

Crunches

12 @ BW

Bænk

12 x 20kg

8 x 80kg

8 x 80kg

7 x 80kg

5 x 90kg

Incline Bænk

12 x 60kg

8 x 70kg

8 x 70kg

Preacher-curls

10 x 30kg

10 x 30kg

10 x 30kg

10 x 30kg

Laterals

10 x 11kg

10 x 11kg

10 x 11kg

10 x 11kg

Dips

10 x BW+10kg

10 x BW

10 x BW

- så kom smukke AndersL og hotte Cillius og forstyrrede mig med deres flotte muskler.

God fin overall træning men alt alt for mange mennesker. Semi fint med tøser i dag.

Link to comment
Share on other sites

I've got your back bro! Fedt med en log - den vil jeg studere meget nøje fremover og forventer at læse udførlige historier om dine ekspader i nattelivet :shades:

Bro! Du ved du får de gode detaljer asap. Jeg kan måske allerede forkæle dig fredag morgen med torsdagens eskapader. Jeg planlægger et raid på (S) :crazy:

Edited by KristianS
Link to comment
Share on other sites

Træning d. 2/4 2009

- FDK Nørrebro uden mine bros :cry:

Opvarmning

Armbøjninger

12 @ BW

Crunches

12 @ BW

Dødløft

10 x 100kg

6 x 120kg

6 x 120kg

5 x 120kg

- har ikke markløftet i nogle uger og det satte præget.

ROWS

10 x 75kg

10 x 75g

10 x 75kg

- normalt kører jeg Yates rows men min lænd er ikke helt vild med den for tiden.

Triceps Push Downs

10 x 36kg

10 x 36kg

10 x 36kg

En kort træning men dejligt lige at få kørt lidt i gennem. Gik hjem og fiksede en PWO shake med blåbær, banan, milch og TO SCOOPS of HIGH CONCENTRATED WHEY PROTS. Den smagte godt.

Derefter havde jeg lovet min bro, hvis back jeg altid har, at hjælpe til med at stille en bar og servicere gæster til et arrangement på Børsen. Det var sjovt især da vi skull have grøn polo og kasket på.. jeg kan godt lide grøn.

Efter to hektiske timer pakkede vi ned og gjorde klar til aftenens videre program. En veninde spurgte om vi kiggede forbi 1105 til en enkelt cocktail. Det kunne vi ikke sige nej til så vi fik et venligt pizzabud til at sætte os af derovre. Han var flink. Efter 1105 tog vi videre på No.8 - og hvilken fest!! Der blev fandme festet igennem og en generel fed stemning. Gios veninde Medina kom og sang "Kun for mig". Det endte med at folk stod på bordene og kastede håndtegn.

Efter 8'eren smuttede vi lige en hurtig tur ned på Luux men Gleager og Haider var smuttet fra VIP så der gik vi hurtigt igen. Herefter husker jeg ikke så meget... lidt synd. Men jeg husker dog at vi var på McBROnalds for at prot og carb loade. En pige kastede sin cheeseburger i ryggen på mig. Jeg lollede.

Resten af natten er ikke værd at berette om.. men sjovt var det.

Et pic fra Børsen som summere meget godt op omkring bros b4 hos i "gamle dage". De er mine helte.

2642_82909690287_703520287_2798272_6599049_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Men jeg husker dog at vi var på McBROnalds for at prot og carb loade. En pige kastede sin cheeseburger i ryggen på mig. Jeg lollede.

LULZORZ. Jeg har tænkt på den sætning hele dagen siden du fortalte mig det i går. Men kunne ikke huske hvad det var der skete, som du lollede af. Det ved jeg nu. Tak.

PS: LOL

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 7/4 2009

- FDK Nørrebro med SimonHP

Opvarmning

5min på løbebåndet

Armbøjninger

12 @ BW

Crunches

12 @ BW

Millitary

12 x 20kg

7 x 50kg

7 x 50kg

8 x 50kg

8 x 50kg

8 x 50kg

Preacher-curls

12 x 30kg

12 x 30kg

12 x 30kg

12 x 30kg

12 x 30kg

12 x 30kg

12 x 30kg

12 x 30kg

- jeg dedikere denne til Spoer!

Hurtig vigtig træning af kroppens vigtigste muskler. Jesper BRO var dernede med Drako og flexe.

Nu er jeg lige kommet hjem og har lavet en PWO shake bestående af nedenstående,

img0803f.jpg

img0804.jpg

Pls note teh VOLTAGE!!!11

Link to comment
Share on other sites

Min motivation har desuden været lig nul efter weekenden. Jeg havde som sagt en ret heftig torsdag og fredagen fik jeg aldrig restitueret ordentligt. Jeg havde egentligt planlagt en stille lørdag med prots og fattys i form af cashews.. det blev absolut ikke som jeg havde planlagt. Det startede med at Jesper BRO ringede og spurgte om jeg ville med på LUUX - jeg lollede lidt af ham og takkede nej. Jeg kommer jo kun på (S) :cool: Han sagde så at han hellere ville på the Box og nyde lidt Cult Shakere.. jeg lød mig nemt overtale og fattede min telefon af finsk oprindelse og textede mine tro riddere Sir Essens og Sir Spøer. Essensen sagde han ville tage nogle damer med hjem forbi min crib.. han failede dog! Ingen chicks.. men jeg var ligeglad og gav ham fem svin og sagde "BROS B4 HOS!" Han lollede af mig og sagde "4 real bro!!!". Lidt efter dukkede Jesper BRO op med en flaske prol whiskey og en coke. Det smagte fint med lidt lime i.

Efter en times snakken og armlægning tog vi en hyrevogn til Nørrebrogade 18 hvor Simon stod og flashede sin udemærkede dagsform i en tshirt som var som sprøjtemalet på ham. Han var flot! Efter lidt tid dukkede ridder Christian B op.. han stod skarp som altid. Cirka samme tid kom Spøer med sit crew fra gamle dage. De var sgu flinke, de havde dog ikke så flotte pecs som os andre men de var stadig søde :wub: Essensens veninder dukkede op efter lidt tid og spurgte om de kunne få en barcardi lemon og sprite - jeg stivnede og stak dem en flad. De sagde undskyld og de fik en Mai Tai. All of a sudden flyver døren op og Giovanni dukker op med Aaron og Haider under armen. De havde været ude og spise sushi med ejeren af Luux og nu skal de lige have lidt 'Pagne inden de skulle videre på No.8 - efter en time måtte jeg sende Gio hjem i en vogn. RIP GIO!!

Herefter gik det lystigt med cocktails og røverhistorier - haha haha. Det endte med at vi var nogle stykker der tog videre på IN!!!!1! Der var sgu gang i den og vi fik to flasker random booze. Der var mange bros derinde men de var ikke meget for min humor.. de var tydeligvis ikke i så godt humør som mig. Jeg måtte baile ud og lade mine bros være alene da klokken blev 8 søndag morgen. Jeg forsøgte at gøre Essensens kunst efter og hive et pussy card op men alle jeg ringede til lagde på og sagde jeg var sindsyg. Ohh slap dog af dame.. haha.

Jeg vågnede søndag eftermiddag med 80% af mit tøj på... det var en sjov tur.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 8/4 2009

- FDK Nørrebro med SimonHP og DJ Wood.

Opvarmning

5min på løbebåndet

Armsving

Armbøjninger

12 @ BW

Crunches

10 @ BW

10 @ BW

Bænk

12 x 20kg

8 x 80kg

8 x 80kg

6 x 90kg

1 x 100kg

Yates Rows

10 x 70kg

10 x 70kg

10 x 90kg

8 x 90kg

ScareBROs

10 x 8.75kg

10 x 8.75kg

10 x 8.75kg

supersettet med..

Triceps pushdowns

10 x 36. kg

10 x 38. kg

10 x 38. kg

Cable crossover

10 x 15kg

10 x 15kg

10 x 15kg

10 x 15kg

supersettet med

Cable kørlz

10 x 28kg (tror jeg nok..?)

10 x 28kg

10 x 28kg

Laterals

10 x 13kg

10 x 13kg

10 x 13kg

10 x 13kg

Rigtig dejlig træning sammen med mine bros. Vi nød en liter mælk undervejs og Nick Z fra Paradise Hotel 08 så misundeligt på os.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 10/4 2009

- FDK Nørrebro

Opvarmning

5min på løbebåndet

12 armstrækkere

Skrå DB presses

12 x 26kg

8 x 32kg

8 x 32kg

6 x 34kg

Yates Rows

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

8 x 80kg

Hammerstrength base shrugs

12 x 120kg

12 x 120kg

12 x 120kg

Swissball crunches

12 x BW

12 x BW

12 x BW

Jens PEC decks

10 x 110kg

8 x 117kg

8 x 117kg

Hurtig liderlig langfredag træning. Nu tager jeg min cykel og flexer lidt rundt i storbyen. Hold fast på jeres damer.

Jeg var forresten til fest med vores ven Hiller og en masse andre bros igår. Det var en oplevelse indtil jeg og bilen blev endevendt af tha police. Historien bliver ikke uddybet :blush:

Edited by KristianS
Link to comment
Share on other sites

Hurtig liderlig langfredag træning. Nu tager jeg min cykel og flexer lidt rundt i storbyen. Hold fast på jeres damer.

Jeg var forresten til fest med vores ven Hiller og en masse andre bros igår. Det var en oplevelse indtil jeg og bilen blev endevendt af tha police. Historien bliver ikke uddybet :blush:

Gangsta!

gangstaChimp23.jpg

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 12/4 2009

- FDK Nørrebro

Opvarmning

Armsving

Armbøjninger

12 @ BW

Crunches

10 @ BW

Millitary presses

10 x stang

8 x 50kg

8 x 50kg

4 x 60kg

4 x 60kg

Pull downs

10 x 69kg

8 x 8X kg

8 x 8X kg

8 x 8X kg

Triceps pushdowns

10 x 38.75kg

10 x 38.75kg

10 x 38.75kg

6 x 41.25kg

Pull Ups

8 x BW

6 x BW

- lækker træning med en smule eyecandy. Nu skal jeg ned til mama og have lammekølle og tilbehør.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 15/4 2009

- FDK Nørrebro

Opvarmning

Armsving

Armbøjninger

10 @ BW

Bænk

8 x 80kg

8 x 80kg

4 x 90kg

4 x 90kg

Yates Rows

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

10 x 80kg

ScareBROs

10 x 8.75kg

10 x 8.75kg

10 x 8.75kg

Cable crossover

10 x 17.5kg

10 x 17.5kg

10 x 17.5kg

Hammersmith Hiroshima & Nagasaki

10 x 35kg

10 x 40kg

Semi god træning. Savner dog at træne med mine bros. Det hjælper psykisk når man har en til at have ens back ved bench press.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har vægt og fedt procent det?

Dét er et rigtigt godt spørgsmål! Jeg vil lige se om jeg kan finde min fedttang frem og teste. Jeg har dog erfaret at jeg trives bedst med at gå efter "spejlet". Min vægt plejer at være ret steady for tiden og ligger på 96kg om morgenen. Dog er det nogle uger siden sidst så prøver lige i morgen tidlig sammen med fedttangen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share