Træning d. 2/4 2009
- FDK Nørrebro uden mine bros
OpvarmningArmbøjninger
12 @ BW
Crunches
12 @ BW
Dødløft10 x 100kg
6 x 120kg
6 x 120kg
5 x 120kg
- har ikke markløftet i nogle uger og det satte præget.
ROWS10 x 75kg
10 x 75g
10 x 75kg
- normalt kører jeg Yates rows men min lænd er ikke helt vild med den for tiden.
Triceps Push Downs10 x 36kg
10 x 36kg
10 x 36kg
En kort træning men dejligt lige at få kørt lidt i gennem. Gik hjem og fiksede en PWO shake med blåbær, banan, milch og TO SCOOPS of HIGH CONCENTRATED WHEY PROTS. Den smagte godt.
Derefter havde jeg lovet min bro, hvis back jeg altid har, at hjælpe til med at stille en bar og servicere gæster til et arrangement på Børsen. Det var sjovt især da vi skull have grøn polo og kasket på.. jeg kan godt lide grøn.
Efter to hektiske timer pakkede vi ned og gjorde klar til aftenens videre program. En veninde spurgte om vi kiggede forbi 1105 til en enkelt cocktail. Det kunne vi ikke sige nej til så vi fik et venligt pizzabud til at sætte os af derovre. Han var flink. Efter 1105 tog vi videre på No.8 - og hvilken fest!! Der blev fandme festet igennem og en generel fed stemning. Gios veninde Medina kom og sang "Kun for mig". Det endte med at folk stod på bordene og kastede håndtegn.
Efter 8'eren smuttede vi lige en hurtig tur ned på Luux men Gleager og Haider var smuttet fra VIP så der gik vi hurtigt igen. Herefter husker jeg ikke så meget... lidt synd. Men jeg husker dog at vi var på McBROnalds for at prot og carb loade. En pige kastede sin cheeseburger i ryggen på mig. Jeg lollede.
Resten af natten er ikke værd at berette om.. men sjovt var det.
Et pic fra Børsen som summere meget godt op omkring bros b4 hos i "gamle dage". De er mine helte.