Indsendt 26. maj 2010 - 14:13
Over de sidste par år har jeg oplevet små (1-2 måneder) perioder med hvad jeg umiddelbart vurderer til at være lavt testosteron niveau. Symptomerne er hovedsagelig nedsat lyst til at træne, mindre sex drive og i nogen grad eftermiddagstræthed.
Jeg synes lige for tiden at kunne mærke noget lignende komme snigende, men jeg forstår ikke helt hvorfor. Min kost er god og jeg får sundt fedt gennem masser af nødder, fiskeolie, avocado og lign. Desuden har jeg trænet ca. som jeg altid plejer at gøre og drukket den samme eller lidt mindre mængde alkohol end vanligt. Sover mellem 7 og 8 timer per nat.
Bør jeg spise mere mættet fedt?
Bør jeg vitamin supplementere (D)?
Bør jeg stoppe med at tude?
Hvad bør jeg gøre?
Hæv mit testniveau, mol!
Edit: Er 25
Dette indlæg er blevet redigeret af No6bach: 26. maj 2010 - 14:15
That the only purpose for which power can be rightfully exercised over any member of a civilized community, against his will, is to prevent harm to others. His own good, either physical or moral, is not sufficient warrant. He cannot rightfully be compelled to do or forbear because it will be better for him to do so, because it will make him happier, because, in the opinion of others, to do so would be wise, or even right...The only part of the conduct of anyone, for which he is amenable to society, is that which concerns others. In the part which merely concerns himself, his independence is, of right, absolute. Over himself, over his own body and mind, the individual is sovereign.