På de sidste to sider i denne logbog kan man læse om "den manglende diversitet i Disneys portrættering af kvinder (…)" og se en video, der demonstrerer den sexistiske fremstilling i tegnefilmene, hvilket tilsyneladende kommer som en stor overraskelse for logbogens ejermand. Så spoler man lidt frem i loggen, og ser hvordan umoralske handlinger (jeg er ikke helt sikker på, hvad der hentydes til), der bevidst er blevet offentliggjort for at prale over for en gruppe af ligesindede, samt hvem der nu ellers læser med, tilsyneladende forbliver usynlige for den pågældende loggers egen selvrefleksion. I stedet bliver den budbringer, der har afsløret den umoralske handling over for den det er gået ud over, angrebet med nedlandende, sexistiske bemærkninger (samt Salts bemærkning om at personen er en stikker, underforstået at denne skal straffes).
Mønsteret synes tydeligt, men ingen kan tilsyneladende spotte det.
Du ved absolut slet ikke nok om denne sag til at udtale dig på det plan - overhovedet. Jeg har ikke lyst til at sætte dig ind i det da du ærligt talt forekommer mig som en douchebag af rang, men faktum er jeg ikke har gjort noget amoralsk som sådan og derfor falder din sammenligning (som i øvrigt er tåbelig - det håber jeg inderligt du selv godt kan se) og øvrige kommentar ret kraftigt til jorden. Måske du skulle blande dig i ting du rent faktisk har indsigt i :)
Og vil du så ikke godt lade være med at besøge loggen igen - jeg bliver så træt i øjnene af din påtagede selvindsigt og intetsigende moraliseren.