Genoptager logningen her på mol efter 5 års pause. Jeg er i mellemtiden blevet far til en dreng på nu 5 år og det har kostet en del på træningskontoen. Det har også spillet ind at min samlever er blevet førtidspensioneret pga. en alt for sent behandlet diskosprolaps. Nu drengen er blevet større, er der mere tid til træningen.
Vægten har været oppe på 90 kg ved årsskiftet. I februar begyndte jeg at tælle kalorier til jeg var blå i hovedet, og den faldt meget langsomt til 81. I sommerferien er det desværre gået den forkerte vej, så den nu er ca. 84.
Jeg har fået job som lokomotivfører i DSB S-tog. Det bedste job jeg har haft, men man skal virkelig passe på hvad man putter i munden, for motion får man ikke meget af.
Målet med træningen er, nu som før, at blive udvalgt som Calvin Klein undertøjsmodel
Lidt stats:
Alder: 44
Højde: 178
Vægt: 84
Bænkpres PR (det er jo det allervigtigste for søren): 115 kg. 106 kg i år.
Fedtprocent: ca.18-19 stykker tror jeg
Jeg træner et 2-split man-ons-fre-søn (sådan ca.). Jeg har ingen egentlig progression, men tager et sæt mere hist og lidt mere vægt pist. Overvejer at skifte til DFHT om et stykke tid. Planen var at dyrke cardio på de øvrige dage, men jeg får det ikke gjort. Begyndte at løbe i foråret, men knæene driller. Jeg regner med at begynde at cykle i stedet.
Dette indlæg er blevet redigeret af Henrik C: 10. september 2010 - 23:15