Hop til indhold

Foto

Julie Malou Silverchair's logbog

• Please log in to reply
83 svar på dette emne

#61 juliemalou

juliemalou

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 162 Indlæg:
  • Køn:Kvinde
  • Sted:Rungsted

Indsendt 1. september 2011 - 08:03

Jeg synes faktisk at det går rigtig godt. I forgårs holdt jeg hviledag men igår fik jeg trænet igennem:

20min tempoløb(5min LL løb 10km/t, 10min HL 12,5km/t, 5 min LL igen efterfulgt af 12min intervalløb(skift imellem rask gang og 14km/t)
25min cykling
20min stairmaster
30min styrketræning

Fik virkelig løftet en del. Er gået over til at bruge 5kgs frivægte i stedet for 3kgs.. Så lidt er der da sket. Trænede kun armene denne gang. 4 maskiner + løsvægte. Jeg er rigtig stolt af resultatet og jeg synes efterhånden at jeg godt kan se at mine arme er blevet mere markerede og musklerne har da også fået lidt mere volumen :D

Kosten igår:
Morgen: 100g havregryn lavet til grød på vand, 124g banan
Frokost: 50g rugbrød, 2 æg, 300g vandmelon
Aften: Wok af wokblanding fra dybfrost, rejer, soja og hvidløg med brune ris til.
'Obsessed' is a word the lazy use to describe the dedicated

#62 juliemalou

juliemalou

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 162 Indlæg:

Indsendt 2. september 2011 - 12:57

I dag har jeg virkelig overgået mig selv!

Vægten siger fortsat 65kg lige ud som ønsket ;) Succes :D

Træningen i dag:
10,68km løb udendørs
20min kondicykel,
20min stairmaster,
20min crosstrainer,
30min styrketræning,
5km gang
Forbrændingen i dag giver mig vist en total energiomsætning på 3020kcal. Har sjældent været så højt oppe.

Kosten:

Morgen: 1/2 liter yoghurt med fibre og korn, 1 nektarin, 1 æble
Formiddag: 2 bananer
Frokost: 2 stk rugbrød med 200g torskerogn
Eftermiddag: 1 glas letmælk
Aftensmad: 200g magert kød(satser på tørstegt kalkun eller skinke-schnitzel), 200g kartofler(kogte, vejet før kogning), 300g dampede grønsager, regner med det bliver grønne bønner og blomkål. Evt nogle friske tomater til siden.
Sen aften: Spiser nok lidt nødder måske.. Eller mørk chokolade. Nu må vi se hvad jeg kommer i nærheden af. hehe

Jeg bliver nødt til at juble: prøv lige at se en forbedring fra den første kost til min nuværende kost. Jeg synes virkelig at jeg får spist meget mere end jeg havde troet var realistisk. Jeg føler at jeg er SÅ tæt på at opnå normale spisevaner. Jeg ved godt at jeg stadig forbrænder meget mere end jeg spiser men det er et skridt på vejen at jeg overhovedet får indtaget så meget uanset træning eller ej. Jeg havde SÅ meget energi i min træning i dag at jeg kunne være blevet ved hvis ikke jeg skulle arbejde her i eftermiddag. Håber at det skyldes kosten og at det fortsætter!!!

Knus og kram
Julie :)
  • RuneN likes this

#63 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 9.049 Indlæg:
  • Køn:Mand
  • Sted:Avedøre

Indsendt 2. september 2011 - 22:03

Fantastisk flot :superman:

#64 CloudHands

CloudHands

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.975 Indlæg:
  • Sted:Storkøbehavn

Indsendt 2. september 2011 - 22:41

Hepper på dig :smile:
"I proudly include myself in the idiot category... no matter how smart you are, you spend much of your day being an idiot." - Scott Adams

#65 Projektet

Projektet

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 17 Indlæg:

Indsendt 5. september 2011 - 23:45

Haha ej hvor sjovt, der kan man bare se! Hvad hedder du??

Jens Christian
Mvh. Jens Christian

På vej fra 117kg til (foreløbigt) 97kg. Status: 111.4kg

#66 juliemalou

juliemalou

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 162 Indlæg:

Indsendt 6. september 2011 - 08:15

Jens Christian

Okay er imidlertid ikke helt sikker på hvem du er :) hehe

#67 juliemalou

juliemalou

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 162 Indlæg:

Indsendt 6. september 2011 - 08:22

Fedt at I hepper med fra sidelinjen herinde, det motiverer :-)

Jeg har ikke haft den bedste start på ugen igår, men det skal ikke slå mig af pinden.
Der har været lidt familiekonflikter og jeg synes at det er svært at få pengene til at slå til da min første løn trækker ud og jeg allerede skylder min mor meget.
Jeg vil rigtig gerne flytte sammen med min kæreste, jeg trænger virkelig til at komme ud og bo et andet sted, men pengene er der bare ikke lige pt.
Min kæreste er startet på uddannelse igår. Og når jeg forhåbentlig kan komme til at tjene lidt mere på et tidspunkt så er der måske håb forude.
Det er ikke det at jeg ikke kan lide at bo med min mor og morfar, de er en fantastisk familie for mig, men jeg gør det heller ikke nemt for dem med min sygdom. Og måske vil ansvaret og det at stå på egne ben give mig en bedre motivation til at få mere styr på mit liv. Det er bare gisninger men jeg føler at jeg sidder lidt fast som det er nu.

I dag vil jeg starte med en løbetur på omkring 7km. Har opmålt en rigtig hyggelig rute. Og derefter lidt blandet fitness og styrketræning i centret :) Så får jeg en lidt blandet dag. Der er intet andet jeg skal i dag, og det vil jeg prøve at nyde i stedet for at stresse over at jeg ikke laver noget konstruktivt 24/7...

#68 juliemalou

juliemalou

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 162 Indlæg:

Indsendt 6. september 2011 - 13:53

Nå,det blev ikke helt som planlagt med træningen så kommer lige med en update:

Fik løbet 10,6km,
15km cykling på 36min
15min stairmaster
15min crosstrainer
30min intens styrketræning (lægger snart billeder op i mit galleri af mine fremskridt)
Gang 5km fordelt over dagen

Kalorier forbrændt i dag: 3065

Morgenmad kl 9: 2 stk rugbrød, 45g skinke, 300g honningmelon
Frokost kl 11.30: 1 æble, 1 nektarin, 500ml cultura drikkeyoghurt med blåbær
Eftermiddag kl 14.15(efter styrketræning): 200g kyllingebryst, 2 tomater
Aftensmad kl 18.30: 100g grovpasta(rå vægt) 300g wokkede grønsager med hvidløg og soja. Blomkål, broccoli og gulerødder, uhm :)
Sen aften: 25g 85% mørk chokolade

Protein: 95g
Kulhydrat: 200g
Fedt:29g (for lidt, I know :(
Kostfibre: 30g
Kalorier: 1534 (yes, det er rekorden hidtil)

#69 juliemalou

juliemalou

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 162 Indlæg:

Indsendt 7. september 2011 - 18:56

Lidt skuffet er jeg i dag...
Jeg startede dagen med at indse at min kæreste var kommet til at tage min pung med sig så jeg var foruden fitness-kort og mastercard.
Jeg turde ikke løbe udendørs pga. en irriterende hoste, så jeg panikkede over ikke at kunne træne. Så jeg var lige ved at gå helt ned psykisk og kaste mig ud i et ædeflip, men jeg havde jo ingen penge. Så jeg cyklede til den nærmeste bank for at høre om min løn var gået ind. Det var den ikke på trods af at min chef havde sagt at den ville gå ind i dag. Så jeg gik endnu mere i panik. Mest fordi jeg allerede havde købt en pose bland-selv slik og nogle chokoladebarer for den ene halvtredser jeg havde kunnet opstøve derhjemme. Så jeg brød helt sammen og måtte sætte mig på en parkeringsplads og tude i næsten en halv time fordi jeg slet ikke vidste hvad jeg skulle gøre, jeg var lige pludselig fuldstændig ulykkelig og modløs. Fik endda at vide at jeg havde en kassekredit på 133kr. Wtf, jeg kan ikke engang trække over på mit skide mastercard, hvordan kan dét lade sig gøre så?

Jeg havde heldigvis været smart nok til at tage løbesko på så jeg stillede mig og ventede på at nogen gik ud eller ind af fitnesscentret så de kunne holde døren for mig. Det skete heldigvis temmelig hurtigt så jeg fik alligevel trænet. Men mit humør var så lavt, at det påvirkede min træning betydeligt. Kunne ikke sætte tempoet højere end 10km/t på løbebåndet og holdt kun til 30min.
Så det så sådan ud:

45min stairmaster - 519kcal
30min løb - 300kcal
15min skimaskine - 108kcal (ifølge madital, 220 ifølge maskinen xD)
30min cykling udendørs i bakket terræn - 10km - 250kcal?
5km gang - 200kcal

Så er alligevel nået op på mine 3000kcal i totalforbrændingen. Men ville gerne have haft noget mere intens træning.

Kost:
Morgen: 500g cheasy vanilje-yoghurt, 50g all-bran, 200g blommer
Frokost: 50g rugbrød, 85g skinke, 140g banan, 25g mørk chokolade
Aften: 300g rosenkål, 140g kogt pasta, 100g magert hakket oksekød
Sen aften: 1 solero-is 80% fruits

Total: 1439kcal

For at det ikke skulle være løgn ringede min chef mens jeg var ude at gå tur og spurgte om jeg var på vej. Jeg skulle ikke arbejde idag ifølge kalenderen deroppe som jeg havde mere end dobbelttjekket. Hun mente at jeg havde stået på. Men jeg VED at jeg ikke stod på til i dag. Men jeg måtte jo sige at jeg ikke kunne nå at komme for jeg var langt væk fra butikken på givne tidspunkt og jeg skulle kun arbejde 1,5timer. Hun lød ikke sur, men jeg hader at skuffe folk, ikke at leve op til forventningerne, fremstå uansvarlig, utjekket og som en doven, dårlig ansat. Men jeg gør virkelig mit bedste, og jeg ville aldrig bare blive væk. Jeg var (og er stadig) SIKKER på at jeg ikke stod på i den kalender :-( Har haft det så dårligt med det lige siden. Jeg er så dårlig til at håndtere den slags situationer. Føler slet ikke at jeg er god nok og jeg bliver så bange for at folk skal tænke dårligt om mig.

I morgen skal jeg til psykolog kl 8, til synstest kl 10:10 og ellers er der ingen planer. Jeg kan tilsyneladene spare 1800kr om året på at skifte til Louis Nielsen mht. kontaktlinser. Jeg overvejer at holde træningsfri men hvis energien er høj og benene føles ok, så tager jeg måske alligevel en lille time. Kunne trænge til en gang intervalløb og en gang styrketræning.

Håber at I andre har haft en bedre dag end mig...

#70 Gregers TF

Gregers TF

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 9.049 Indlæg:
  • Sted:Avedøre

Indsendt 7. september 2011 - 20:46

Åhr, du har da spist is - det har jeg ikke :unhappy:

:tongue:
(jeg ville i øvrigt også hade svinsk meget at blive ringet efter på den måde)

Dette indlæg er blevet redigeret af Gregers TF: 7. september 2011 - 20:47

#71 juliemalou

juliemalou

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 162 Indlæg:

Indsendt 8. september 2011 - 06:11

Åhr, du har da spist is - det har jeg ikke :unhappy:

:tongue:
(jeg ville i øvrigt også hade svinsk meget at blive ringet efter på den måde)

Hehe is hjælper altid lidt på humøret :p Det kan anbefales xD

Nu er det så blevet morgen og man står op kl 6:30 for at kunne nå til psykolog kl 8. Så aflyser hun ved Gud kl 7. Det synes jeg altså er lidt strengt for nu havde jeg planlagt hele min dag efter det og også set frem til at kunne komme derop ovenpå en hård uge og snakke. Og det er ikke første gang det er sket. Nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv.
Er rigtig ked af det og frustreret. Også over det med min udeblivende løn. Synes alt går imod mig i de her dage :/

Dette indlæg er blevet redigeret af juliemalou: 8. september 2011 - 06:11

#72 CloudHands

CloudHands

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.975 Indlæg:

Indsendt 8. september 2011 - 06:54

Nu er det så blevet morgen og man står op kl 6:30 for at kunne nå til psykolog kl 8. Så aflyser hun ved Gud kl 7. Det synes jeg altså er lidt strengt for nu havde jeg planlagt hele min dag efter det og også set frem til at kunne komme derop ovenpå en hård uge og snakke. Og det er ikke første gang det er sket. Nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv.
Er rigtig ked af det og frustreret. Også over det med min udeblivende løn. Synes alt går imod mig i de her dage :/

"For every day that stings, two better days it brings"
"I proudly include myself in the idiot category... no matter how smart you are, you spend much of your day being an idiot." - Scott Adams

#73 jebrra

jebrra

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 436 Indlæg:
  • Sted:Waterloose

Indsendt 8. september 2011 - 11:24

Du kan evt. tage det op med hende og forklare hende hvad det gør ved dig når hun aflyser. Selvom hun jo nok kun aflyser når det er påkrævet. Men ja det er dødsygt at man går og tager sig sammen til at fortælle om alt muligt og så er det spildte kræfter.
Respect - to get it you must give it !

#74 juliemalou

juliemalou

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 162 Indlæg:

Indsendt 10. september 2011 - 18:21

Endnu en dag er omme næsten (mangler lige en lille løbetur på 5km)

I dag og igår har været tålelige dage, i forgårs gider jeg ikke tale om.

Igår kom jeg på arbejde igen og chefen tog vist ikke det i onsdags så tungt. Fik også arbejdet i dag og begge dage solgte jeg meget og syntes at det gik fint.

Igår lød træningen på:
5km løb
10km cykling
20min stairmaster
15min crosstrainer
30min styrketræning. Fik for en gangs skyld afprøvet bænkpres. Troede først ikke at jeg overhovedet ville kunne løfte stangen men jeg formåede at putte 10kilo på i hver ende. Så 20 i alt synes jeg ikke er helt dårligt når man tænker på at det var første gang. Præsterede at tage 5 x 8 reps. Og lidt flere med mindre vægt på. Talte ikke da jeg bare prøvede mig frem for at finde ud af hvor meget jeg kunne klare :)

I dag har jeg ikke trænet, har bare arbejdet og været sammen med en veninde indtil nu. Regner dog med at løbe en tur lige om lidt.
Lavede en ualmindelig lækker tofu-ret:
250g tofu(nagel med 130kcal/100g)
260g squash
100g champignon
200g hakkede tomater
2 fed hvidløg
dertil rugbrød

Mums :)

Håber at energien er ok på løbeturen.. Og at læggene lystrer, der har været lidt ømme igår...

#75 juliemalou

juliemalou

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 162 Indlæg:

Indsendt 13. september 2011 - 16:32

Øv havde en rigtig dårlig dag igår og i forgårs.
Min vægt sagde 65,4kg idag, jeg er IKKE vant til at den går over 65, det har den maks. gjort 1-2 gange overhovedet indenfor de sidste 5 år. Det får mig til at panikke selvom jeg godt kender årsagen og ved at jeg kan gøre noget ved det. I morgen er den sandsynligvis allerede under igen, men bare sådan et selvforskyldt udsving kan få mig til at gå helt ned. Det fortæller mig noget om hvor præget jeg stadig er af spiseforstyrrelsen. Dog formåede jeg at kæmpe mig op på fitnesscentret til trods for den usædvanligt dårlige humør og fik alligevel en ret god træning ud af det:

30min intervalløb:
10km/t - 5min
11km/t - 3min
12km/t - 7min
13km/t - 2min
14km/t - 1min
14,5km/t - 3min
Med gåpauser imellem

35min cykling
25min stepmaskine
1 times styrketræning

Mit humør blev lidt bedre da jeg heldigvis mødte en af mine bekendte i centret, der hjalp mig lidt med nogle øvelser og reddede mig fra at blive mast under stangen til bænkpres idet jeg havde været lidt for optimistisk med antallet af kilo jeg havde sat på :p
Jeg synes det er utroligt så meget det svinger fra gang til gang hvor meget jeg kan løfte.

Jeg er kommet helt ind i vanen med at spise mere og det er rigtig godt! Fik næsten 600kcal til frokost. Jeg fik 100g kogt skinke, 2 æg, 1 rugbrød + 2 stk frugt. I aften laver jeg tortillas med broccoli, gulerod og rejer i soja og hvidløg.

Jeg har overvejet meget at tage et job til men jeg har talt med min mor om det og jeg ved ikke om det bliver for meget. Jeg starter til sang igen på torsdag hos en privat sanglærer, det bliver rigtig godt at komme igang igen. Når jeg har fået genopbygget al min stemmestyrke igen så skal jeg have indspillet en CD. Det bliver nok på den anden side af jul senest. Måske før, hvis det går godt med sangtræningen.
Jeg havde som plan at deltage i x-factor i år, men jeg har lagt det på hylden igen da jeg ikke føler mig klar til at kaste mig ud i sådan noget pt. Jeg skulle have været til pre-audition i morgen men jeg kunne ikke overskue at skulle bede min chef om at få fri. De har meldt datoen ud så sent som igår, så jeg føler at jeg står lidt på bar bund.

D. 1 oktober skal jeg hjem til Mallorca :D Det bliver SÅ godt. Samme dag vi skal rejse har jeg et sang-gig hvor jeg skal synge noget opera til et bryllup. Regner med at tjene lidt på det også selvom jeg ikke ved hvad jeg får for det endnu. Måneden efter skal jeg synge til endnu et arrangement på en restaurant på strandvejen. Så lidt kommer jeg da ud og får sunget.

#76 juliemalou

juliemalou

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 162 Indlæg:

Indsendt 15. september 2011 - 20:43

Fuck en LORTE-dag jeg havde igår.
Okay, den startede nogenlunde med en psykolog-time og en gåtur. Så skulle jeg på arbejde.
Hvad får jeg at vide? Jeg er kraftedme blevet fyret.
'Du skal ikke tage det personligt, for jeg synes virkelig du har gjort en indsats, men jeg har nok brug for en med mere erfaring indenfor butiksbranchen'.
Nå tak for lort, så skulle du nok ikke have ansat én, der sagde hun ingen erfaring havde. Desuden havde hun rost mig SÅ meget i løbet af sidste uge og sagt at kunderne var kommet ind og havde sagt at jeg var så dygtig og mit salg havde været rigtig godt. Og så kommer det her bare. Slam. Fuck, en kælling.
Jeg har kun arbejdet der i en måned og så siger hun 'jamen jeg kan ikke rigtig forklare det, men min mavefornemmelse siger mig det'.
Øhhh??? Din mavefornemmelse siger dig at jeg ikke er salgsmindet nok? Du har fucking kun set mig betjene én kunde og det var min allerførste kunde så self var jeg lidt tilbageholdende dér. Jeg er ligesom blevet meget bedre siden.
Fuck. Jeg var SÅ glad for det job. Endelig følte jeg at jeg havde noget ansvar og jeg var så stolt af at det gik så godt. Jeg kunne fandme have slået hende ned på stedet. Den fede ko. Bogstavelig talt.
Ja undskyld mit sprog. Jeg er bare virkelig arrig. Jeg ved godt det ikke hjælper at svine hende til, jeg synes bare slet ikke at det er fair.
Nu skal jeg til at finde noget nyt igen og igennem alt det med at være nervøs og nu er det endnu værre fordi jeg igen er blevet bekræftet i at jeg ikke er god nok :/ Det er bare slet ikke godt for min sygdomstilstand det her. Havde også både flip igår efter arbejde. Som det første efter jeg havde lukket butikken løb jeg bare over til nærmeste Netto og købte alt hvad jeg kunne få fat på. Jeg er bare SÅ ked af det og frustreret. Men jeg vil ikke lade det få mig ned.

Fik trænet i dag:
5km løb
20min stepmaskine
20min crosstrainer
20min kondicykel
30min styrke:
2x8x40kg seated row
2x12x33kg seated row
3x12x40kg brystpres
3x15x20kg skulderpres
3x12x28,5kg lat pull down row
3x10x10kg bænkpres
5 forskellige uforklarlige øvelser med løse håndvægte
3x20x105kg leg press
3x12x35kg leg curl
Og to andre maskiner til benene jeg ikke kan huske hvad hedder.
Skal også træne i morgen. Kom til at æde alt for meget hertil aften. Men har ikke kastet det op. Selvom der nok røg 3000kcal indenbords. Men det er fint nok, så holder jeg da i det mindste vægten hvilket er super. Mine overarme er virkelig blevet kraftigere. Jeg arbejder på at få mine nye billeder over på pc men mobilen driller lidt.

I morgen regner jeg med en lignende træning. Bare uden styrketræningen. Mullerne skal jo restituere lidt. Skal arbejde min næstsidste dag i morgen. Lørdag er sidste gang så. Det bliver underligt. Men sådan er det jo. I morgen aften skal jeg hjem til en veninde og lave mad og se film osv. Bliver hyggeligt, rigtig pigeaften, det er sgu længe siden :)
Lørdag efter arbejde skal jeg besøge en syg ven på hospitalet. Hans lunge er klappet sammen. Vi skulle have sunget og spillet sammen lørdag, et fedt nummer med guitar og sang, tag lige og hør den, det er et fucking lækkert nummer:

#77 CloudHands

CloudHands

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.975 Indlæg:

Indsendt 29. september 2011 - 08:33

Håber at du er ok Julie.

#78 Pigehest

Pigehest

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 728 Indlæg:
  • Sted:Løfteriet og VK Kono

Indsendt 29. september 2011 - 14:55

Hej Julie.
Fedt at du står frem og taler lige ud af posen. Vil læse med på din log :smile:

"There are few things graven in stone, except that you have to squat or you're a pussy."

http://www.pernillesolund.wordpress.com

#79 juliemalou

juliemalou

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 162 Indlæg:

Indsendt 17. oktober 2011 - 14:01

Hej igen mol'ere

Jeg er tilbage igen efter en længere pause. Har ikke haft motivationen til at logge, men det betyder ikke at projektet har været sat på standby. Det går faktisk fint, jeg har været på ferie på Mallorca og har fået nyt job i en sandwich-bar, bare slet ikke nok timer til at jeg kan tjene nok. Jeg må finde noget mere/andet hvis ikke de kan give mig flere timer og en bedre løn.

Min vægt ligger omkring 65 efter at have været helt nede på 60,8kg på Mallorca. Jeg havde en periode på 11 dage i træk uden ædeflip, hvilket er en rekord. Så det er altsammen okay, selvom den foregående uge efter jeg vendte hjem fra Mallorca har været dårlig uge/negativ uge = flere dage med flip end dage uden. Men sådan er det ofte når jeg har haft en pause. Denne uge bliver bedre, det kan jeg mærke :)

Træningen i dag:
21min løb, 4km (fesent!!)
25min cykling, 11km
15min romaskine
20min Styrketræning(havde ingen energi nærmest :/)

Jeg må tage i betragtning at jeg havde feber igår og var lidt småsyg... Heldigvis hurtigt rask igen som altid :D

Jeg er begyndt ofte at tage til zumba i Birkerød hvor jeg cykler begge veje, 22km i alt. I morgen skal jeg prøve bodypump for første gang, glæder mig mega meget :D Så træningen i morgen bliver 22km cykling, 55min bodypump og muligvis også en times normal fitness..

Jeg kæmper stadig for at komme så højt op i kcal som muligt..

Knus

#80 CloudHands

CloudHands

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1.975 Indlæg:

Indsendt 17. oktober 2011 - 20:19

Hej igen mol'ere

Jeg er tilbage igen efter en længere pause. Har ikke haft motivationen til at logge, men det betyder ikke at projektet har været sat på standby. Det går faktisk fint, jeg har været på ferie på Mallorca og har fået nyt job i en sandwich-bar, bare slet ikke nok timer til at jeg kan tjene nok. Jeg må finde noget mere/andet hvis ikke de kan give mig flere timer og en bedre løn.

Min vægt ligger omkring 65 efter at have været helt nede på 60,8kg på Mallorca. Jeg havde en periode på 11 dage i træk uden ædeflip, hvilket er en rekord. Så det er altsammen okay, selvom den foregående uge efter jeg vendte hjem fra Mallorca har været dårlig uge/negativ uge = flere dage med flip end dage uden. Men sådan er det ofte når jeg har haft en pause. Denne uge bliver bedre, det kan jeg mærke :)

Træningen i dag:
21min løb, 4km (fesent!!)
25min cykling, 11km
15min romaskine
20min Styrketræning(havde ingen energi nærmest :/)

Jeg må tage i betragtning at jeg havde feber igår og var lidt småsyg... Heldigvis hurtigt rask igen som altid :D

Jeg er begyndt ofte at tage til zumba i Birkerød hvor jeg cykler begge veje, 22km i alt. I morgen skal jeg prøve bodypump for første gang, glæder mig mega meget :D Så træningen i morgen bliver 22km cykling, 55min bodypump og muligvis også en times normal fitness..

Jeg kæmper stadig for at komme så højt op i kcal som muligt..

Knus

Dejligt at du er tilbage både her og i DK, og i god form. Det var hyggeligt at sludre forleden på motionscyklerne.

Bortset fra dit mål for vægten og kalorierne, har du så nogle konkrete træningsmål? F.eks. at kunne løfte en bestemt vægt eller løbe en bestemt distance?

Når du skriver at du kæmper for at komme højere op i kcal, hvad ligger der så helt konkret i det? For mit eget vedkommende kæmper jeg jo med at komme ned i kcal, som vi snakkede om forleden. Jeg kæmper mod følelsen af sult og trangen til at spise en masse lækkert, men hvordan er det for dig? Betyder det at du kæmper for at komme så højt op i kcal som muligt, at du til dagligt ikke føler en trang til at spise eller er det noget andet?

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere