Var rimelig præget af at jeg netop var hjemvendt fra en weekend i mit skønne KBH. På trods af at jeg kun har været i Norge i lidt over en måned føles det som evigheder siden jeg har været hjemme, for KBH er mit "hjemme", det kan jeg allerede konstatere nu. Jeg er og bliver indfødt københavner med stort K, og det der med at bo i små byer er bare ikke mig i længden, selvom jeg på mange måder nyder at komme ud i naturen og løbe mine ture. Det var en kort, men intens weekend med mange venner og familiemedlemmer der skulle ses på kort tid. Heldigvis kommer Pinsen snart og så er jeg tilbage igen. Kan i øvrigt mærke at mit alkohol forbrug er væsentligt reduceret, skulle ikke have mange slurke øl før jeg blev lidt "bimmelims"
Jeg fik løbet det jeg skulle den sidste uge, så er det sagt. Torsdagens tur skulle egentlig have været både længere og hurtigere, men benene var bare ikke helt til det. Skavankerne er der stadig, de kommer og går som vinden blæser og især efter turen i går føles mit højre knæ noget ømt. Det jeg har kæmpet mest med er dog ikke bentøjet, men lungerne. Ved ikke om jeg er ved at redde mig et eller andet, men jeg har fået et eller andet på lungerne, der føles lidt som slimdannelse. Det påvirker især min vejrtrækning da jeg jo er astmatiker, og efter turene har jeg døjet med kraftig hoste og vejrtrækningsproblemer, og har af den grund taget en del astma medicin. Især turen i går var slem. Selvom tempoet var afslappet måtte jeg stoppe op en del gange simpelthen for at få vejret igen.
I dag har der ikke rigtig været noget, men det er selvfølgelig også en træningsfri dag. Kan mærke at min vejrtrækning stadig er noget besværet, men må se det an her de kommende dage. I denne uge går jeg også over til at træne onsdag/torsdag og lørdag/søndag. Derfor skal mandag og tirsdag bruges til at lade op, få strukket grundigt ud og generelt bare gøre mig klar til lidt mere intensiv træning.