Statusopdateringer
-
MissIndividualWeeeee, så begynder jeg at se resultater! Fuck yeeeaaah! :)
Vis kommentarer (3)
-
Dr. DurdenHvordan afgør man om en ledfortrækning på ydersiden af knæet er minor elle rmajor?
Vis kommentarer (3)
-
Nick_BBMå man træne dagen efter en tatovering? Den er placeret på oversiden af venstre underam.
Vis kommentarer (4)
Max Powers 2012 log
Indsendt 15. februar 2012 - 09:31
But if you read my log you'll see I am getting good results with 1 set of KB snatch 3 times a week...
The barbell stuff is for the PL competition, and even though it is good assistance for KB, it is not 100% essential.
If you follow the program you'll get at the Girevoy sport workshop, and concentrate on 1 discipline only, you'll be fine for A series.
Indsendt 15. februar 2012 - 10:45
Yes sir!It can be hard juggling family and training...
But if you read my log you'll see I am getting good results with 1 set of KB snatch 3 times a week...
The barbell stuff is for the PL competition, and even though it is good assistance for KB, it is not 100% essential.
If you follow the program you'll get at the Girevoy sport workshop, and concentrate on 1 discipline only, you'll be fine for A series.
What discipline to choose then...
Det er ærgeligt når interessante diskussioner bliver totalt smadret af fakta.
Indsendt 17. februar 2012 - 22:27
Indsendt 18. februar 2012 - 21:54
Ingen kettlebells blev dog nappet, så træningen kan fortsætte med uformindsket styrke.
Indsendt 29. marts 2012 - 18:24
bastards... But good you can keep trainingNå, så havde vi indbrud hjemme i hytten fredag aften.
![]()
Ingen kettlebells blev dog nappet, så træningen kan fortsætte med uformindsket styrke.
Indsendt 26. april 2012 - 07:17
Og efter en KB-workshop med Thierry sidst i marts har jeg holdt fast i 3 gange kuglesving pr uge.
Kører et simpelt (og kort) snatch-program der gerne skulle føre til at jeg kan holde 10 min med ét håndskift og her i første runde bare 16 kg.
Programmet består af længere og længere sæt (30 sek ekstra pr side pr "niveau") og varierende pauselængde.
Jeg nåede lige præcis 5 min her for en håndfuld træninger siden, men ramte muren, så jeg gik nogle trin tilbage i programmet og prøver igen. Grebet er stadig den absolut mest begrænsende faktor - skuldertræthed/usmidighed i lidt mindre grad end det har været.
0 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere