Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      25 aug
    Jbengtsen

Sælger BILLIG Test-booster - se indlæg under køb/salg/bytte

Vis kommentarer (3)
  • Foto
      14 aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Vis kommentarer (8)
  • Foto
      11 jun
    Camillawilldoit

hvordan laver man indlæg

Vis kommentarer (1)
Se alle updates

Foto

Træningsmakker Aarhus C søges

• Please log in to reply
Ingen svar på dette emne

#1 Isabllasr

Isabllasr

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 2 Indlæg:

Indsendt 1. februar 2012 - 19:28

Hej:)
Jeg er en pige på 22 fra Aarhus C. Jeg træner i fitnessDK, desværre er det ikke altid lige let og få slæbt sig afsted og søger derfor en at træne med, da det gør det lidt lettere at komme afsted når man har en aftale, samtidig med det bare er det sjovere.
Jeg er mest til spinning og styrketræning, men er da også frisk på at prøve andre hold:)

Mål er min. at træne 3 gange om ugen
Derforuden vil jeg meget gerne opnå et vægttab med træning samt en god kondition. Læser på uni, hvor mit studie netop beskæftiger sig en del med sundhed, så nu er det på tide at følge alle de kloge råd ;D

Jeg søger derforuden også en løbemakker - skal være nybegynder, da jeg ikke har løbet siden i sommers.

Håber der er nogen der er frisk på at komme i gang, hvad enten det køb, fitness eller begge det:)

/Isabella

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere