maven mærkes, MEN, kan ikke ses.


martinbracher
 Share

Recommended Posts

hej alle sammen!

nu synes jeg at have læst en del herinde under emnet "vægttab! og jeg kan ikke få svar.

- jeg er en dreng på 17 år.

jeg er 183 høj ca.

jeg vejer 90-92 kg ca.

og jeg træner meget.

lige nu er jeg igang med det jeg kalder "forbrændingsfasen" .. men der sker ikke så meget!

- jeg træner vægt træning 3-4 gange om ugen efter program normalt. men nu her i denne fase, løbetræner jeg en hel del, 3-4 gange om ugen af 5-7 km.

jeg har opbygget nogle gode solide store muskler stort set overalt.

det jeg vil diskutere er Maven og stramheden er resten af kroppen.

mine mavemuskler er ret hårde, og ja, er næsten sikker på at 6-packen er der. men den kan ikke ses helt tydeligt!

jeg spiser sundt.

en træningsdag består af følgende produkter udover de sædvanelige måltider.

om morgenen

1 XPLC pille

30 min inden træning

1/2 vand med en ske extreme expend pulver i. + en XPLC pille.

under træning

en masse vand!!

efter træning en protein shake.

hvordan kan jeg få den "fucking" delle, nederst på maven væk, nu da musklerne er på plads! og den ikke forsvinder.. særligt let, efter min mening og konklusion af min træning.

og kender i nogle gode steder man kan få taget en helt præcis fedt procents måling.

modtager gerne svar på min email: [email protected] hvis der skulle være en ældre gut, der gad hjælpe med dette..

eller hjælp gerne her :-)

mange tak

Link to comment
Share on other sites

Der er minimum 1000 tråde om samme emne

Men ok da det er et nemt spørgsmål at svare på: Du er ikke i kalorieunderskud

ps. du får ikke en six pack af at fylde dig med slankepiller mm

He said it...

Sikke da nogle lorte piller at proppe i sig, og sikkert spild af penge.

Når du er i kalorie underskud taber du dig. Hvis du ikke er i underskud taber du dig ikke. Det er ret enkelt.

Lav en kostplan og juster på den. Følg din vægt en gang ugentligt. Husk at hvis du cutter for meget taber du nok også for mange af alle de muskler du har kæmpet for at få. Og mon den delle ikke er større i dine øjne en i alle andres??

Link to comment
Share on other sites

He said it...

Sikke da nogle lorte piller at proppe i sig, og sikkert spild af penge.

Når du er i kalorie underskud taber du dig. Hvis du ikke er i underskud taber du dig ikke. Det er ret enkelt.

Lav en kostplan og juster på den. Følg din vægt en gang ugentligt. Husk at hvis du cutter for meget taber du nok også for mange af alle de muskler du har kæmpet for at få. Og mon den delle ikke er større i dine øjne en i alle andres??

ja okay, begge to. det handler om at være i kalorie underskud. jeg har fået en kostplan en gang. jeg har bare ikke fået den fuldt.. da jeg bor med søskende og mor og de ikke allesammen er med på den med at dele alt mad op i gram osv..

men kan man ikke bare undgå stort set alt mad med flest kalorier i? burde det ikke være nok.

kartofler, ris, pasta, osv.

og pillerne skulle efter sigende øge ens stodskifte, så man derefter kunne forbrænde mere, det er kun derfror jeg bruger dem, ville se om det virkede..

tak for svar!

Link to comment
Share on other sites

De andre har allerede sagt det.

Svar til dit sidste spørgsmål: Nej, det er ikke godt nok. Du spiser med garanti bare alt for meget. Ligemeget hvor sunde og hvor fuldkornede, de end er så skal man ikke spise for meget.

Du behøver ikke gå helt grasat med veje osv. Jow okay, hvis du slet ikke er inde i hvor meget man bør spise, så er det nok klogt i starten.

Desuden skal du ikke fylde dig med hvidt brød og almindelig pasta - det er ikke sundt, det er bare rene kalorier.

Så - drop de slankepiller (slankepiller er for tøsedrenge). Det er faktisk ret nemt, at få sixpacken frem -alle har i øvrigt six-pack selv fra fødslen - de fleste har bare dækket den med fedt..

Tab det fedt ved at spise mindre portioner - så har du "sixpack" inden sommer...

Link to comment
Share on other sites

Du må satme egnetlig være enddog meget muskuløs med den vægt til den højde. Jeg tror der må være ret langt ind til de mavemuskler. ;-)

Se at få styr på den kost. Det er ikke svært. Du kan f.eks bare spise den halve portion af hvad du plejer. Så behøver din mor ikke lave special-mad. Forbænd mere end du indtager - så ryger fedtet..

Link to comment
Share on other sites

hehe, jeg er ikke fed hvis det er du du hentyder til med min vægt, men derimod muskuløs, der er bare lige den, halve centimeter overalt, og dellen nederst på maven!

jeg spiser halve portioner fra imorgen af, og så satser vi på du har ret champion ;)!

tak for hjælp!

PS: lyder min vægt overdrevet i forhold til min højde? for det må vel bare betyde at jeg har taget en del muskler på - hvilket jo er dejligt :) hehe!

Link to comment
Share on other sites

Jeg antyder bestemt ikke du er fed - selvom alt jo er relativt.

Jeg er næsten din højde og JEG ville virkelig være fed hvis jeg vejede det samme som dig. I en alder af 17 år uden brug mange års styrketræning, så synes jeg din vægt virker meget høj.

Prøv at se hvad de veltrænede boksere f.eks vejer - de er ikke bodybuildere I know, men de ser ret veltrænede ud -f.eks en Mikkel Kessler. Tror han vejer max. 75 Kg.

Men vægt er ikke vigtig - det er i mine øjne fedtprocenten, der er vigtigt. Måske du bare er virkelig muskuløs... I don't know..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tjae, jeg føler bare ikke jeg har taget fedt på over det sidste års tid, men derimod vokset et par centimeter, og blevet større, tror jeg har taget 7-8 kg på, men ja, det er også derfor jeg gerne ville have målt fedtprocent ;-) et ordentligt sted.

Ja jeg er enige pas på med det hvide brød, skær ned på portioner , men endnu et råd .. pas på hvad du indtager af sukker herunder frugtsukker .. det sidder sig på maven :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share