Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      14 aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Vis kommentarer (8)
Se alle updates

Foto

100 km løb

• Please log in to reply
2 svar på dette emne

#1 DMT

DMT

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 5 Indlæg:

Indsendt 18. februar 2012 - 16:20

Hej
Jeg løb mit første marathon i efteråret. Skal løbe CPH til foråret og regner generelt med at løbe to gange marathon om året. Dog er jeg begyndt at lege lidt med drømmen om at løbe 100 km og kunne godt tænke mig at høre, hvad folk har af forslag. Ved godt, at jeg bør løbe nogle flere længere løb, men har heller ikke tiden til træningen pt., kunne ganske enkelt bare godt tænke mig at se et træningsprogram.
Jeg synes, at jeg har søgt grundigt på google, men har mest fundet tråde, hvor folk siger de løber sådan og sådan, men aldrig et egentligt træningsprogram.
Nogle, der kan hjælpe?

/DMT

#2 hede

hede

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 155 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 20. februar 2012 - 09:40

Generelt er opbygningen ikke meget anderledes end til marathon. Fokus er det samme. Den "eneste" forskel er mængden. Finger reglen siger, "kan du ikke løbe 100km på en uge, så kan du heller ikke på en dag" Dvs. En masse rolig løb kombineret med de almindelig kvalitetspas fra marathon programmet. så du kommer op og ligge +100km, pr uge.

Kig ind på løbesiden.dk og læs en tråd TSK lavede omkring hans deltagelse i 100km løb. Der står lidt info om løst og fast :)

#3 DMT

DMT

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 5 Indlæg:

Indsendt 20. februar 2012 - 10:59

Tak for svaret! Men så må jeg jo bare til at bygge op ;)

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere