Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      14 aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Vis kommentarer (9)
Se alle updates

Foto

Weight gainer!

• Please log in to reply
9 svar på dette emne

#1 SimonFTW

SimonFTW

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 10 Indlæg:
  • Køn:Mand

Indsendt 23. februar 2012 - 17:50

Hej, da jeg er en spinkel fyr og har svært ved at tage på har jeg overvejet weight gainer! - jeg ville bare lige høre om et par ting!

kan man godt tage det som 15årige og har det nogle bivirkninger? :-)

undskyld hvis det er der forkerte sted at skrive det! ;-)

Dette indlæg er blevet redigeret af SimonFTW: 23. februar 2012 - 17:50

#2 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.503 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Østerbro

Indsendt 23. februar 2012 - 19:24

weight gainer svare til at du tager dit proteinpulver og så lige hælder en pose sukker ned i pulveret. Det er proteiner blandet op med kulhydrater/sukker.

Jeg ville smide 100 gram ekstra havregryn indenbords om morgenen og bruge pengene på noget proteinpulver.
  • christianspoer likes this
Dr. Cox: The key to my exercise program is this one simple truth: I hate my body.
Turk: What?
Dr. Cox: Do you understand the second you look in the mirror and you're happy with what you see, baby, you just lost the battle.

#3 SimonFTW

SimonFTW

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 10 Indlæg:

Indsendt 23. februar 2012 - 19:27

weight gainer svare til at du tager dit proteinpulver og så lige hælder en pose sukker ned i pulveret. Det er proteiner blandet op med kulhydrater/sukker.

Jeg ville smide 100 gram ekstra havregryn indenbords om morgenen og bruge pengene på noget proteinpulver.

hm, ja det kunne selvfølgelig være en mulighed! - men da jeg havde hørt så meget om weight gainer og hvor godt det var til at starte med at bygge din vægt op tænkte jeg om det kunne være en god ide som en start, havde nemlig læst en del om OPTIMUM NUTRITION SERIOUS MASS 5,4 kg som er god for en som mig med en lav vægt! :-)

#4 CKF1

CKF1

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 267 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 24. februar 2012 - 08:52

Wheigth gainer har jeg aldrig forstået. Spis noget mere sund mad i stedet for bare at indtage flydende kalorier.

Jeg kunne forstå det hvis man er en olding, som ikke kan tygge mad eller én, som har hals-katar så det smertede at spise.

Indtag noget mere sund og nærende mad. Jeg nægter at tro på nogen har så høj forbrænding, at de bliver nødt til at tage en fede-sukker-shake..
Træning + kost! - kikser det ene er du lost!

#5 Harry_potter

Harry_potter

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 12 Indlæg:

Indsendt 27. februar 2012 - 10:40

Ja XXL kunne også være god! den havde jeg kigget på, men havde også kigget på serious mass, har læst flere steder at det er den der passer til mig! :-) kender du noget til den? ;-)

Ja prøvede faktisk at købe den engang, jeg kunne simpelthen ikke få den rystet ud eller få den ned... Jeg endte med at smide størstedelen af det ud.
Fordi der står et eller andet Amerikansk mærke der laver fede emballager er det ikke ensbetydende med at det smager godt og det er kvalitets ingredienser.

#6 SimonFTW

SimonFTW

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 10 Indlæg:

Indsendt 27. februar 2012 - 17:54

Ja prøvede faktisk at købe den engang, jeg kunne simpelthen ikke få den rystet ud eller få den ned... Jeg endte med at smide størstedelen af det ud.
Fordi der står et eller andet Amerikansk mærke der laver fede emballager er det ikke ensbetydende med at det smager godt og det er kvalitets ingredienser.

Ja det havde også læst lidt om, at man nok skulle blende det :-/ men XXL ville det være fint for mig? :-)

#7 CKF1

CKF1

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 267 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 1. marts 2012 - 00:35

Hvis du bare vil tage på og er ligeglad med om det bare er fedt, så kan du ligesågodt gå på McDonalds hver dag - eller drikke 1 liter fløde. WeightGain gør ikke andet end gør dig federe. Løft vægte og spis rigtigt - det vil f.eks sige spis nok protein men ikke junk og fedt - så vi du med tiden tage muskelmasse på.

Hvis du bare vil være fed - spis nogle burgere.. Sikkert ikke dyrere end hokus-pokus Weight-Gain...
Træning + kost! - kikser det ene er du lost!

#8 SimonFTW

SimonFTW

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 10 Indlæg:

Indsendt 1. marts 2012 - 15:50

Hvis du bare vil tage på og er ligeglad med om det bare er fedt, så kan du ligesågodt gå på McDonalds hver dag - eller drikke 1 liter fløde. WeightGain gør ikke andet end gør dig federe. Løft vægte og spis rigtigt - det vil f.eks sige spis nok protein men ikke junk og fedt - så vi du med tiden tage muskelmasse på.

Hvis du bare vil være fed - spis nogle burgere.. Sikkert ikke dyrere end hokus-pokus Weight-Gain...

Det er bare svært når man ikke har tid til de 5 måltider :-/

#9 salt

salt

Inderkredsen™

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.503 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Østerbro

Indsendt 1. marts 2012 - 16:09

Det er bare svært når man ikke har tid til de 5 måltider :-/

Selvfølgelig har du tid. Du får aldrig mere tid end du har nu.
  • T likes this
Dr. Cox: The key to my exercise program is this one simple truth: I hate my body.
Turk: What?
Dr. Cox: Do you understand the second you look in the mirror and you're happy with what you see, baby, you just lost the battle.

#10 T

T

And Then?

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7.660 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Horsens

Indsendt 2. marts 2012 - 17:58

Selvfølgelig har du tid. Du får aldrig mere tid end du har nu.

Helt enig. Desuden får du via rigtig mad en masse mikronæringstoffer (vitaminer/mineraler) som du ikke vil få via weight gainer.
"You don't frighten us, English pig-dogs! Go and boil your
bottoms, sons of a silly person. I blow my nose at you,
so-called Arthur-king, you and all your silly English kaniggets"

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere