Weight gainer!


SimonFTW
 Share

Recommended Posts

Hej, da jeg er en spinkel fyr og har svært ved at tage på har jeg overvejet weight gainer! - jeg ville bare lige høre om et par ting!

kan man godt tage det som 15årige og har det nogle bivirkninger? :-)

undskyld hvis det er der forkerte sted at skrive det! ;-)

Edited by SimonFTW
Link to comment
Share on other sites

weight gainer svare til at du tager dit proteinpulver og så lige hælder en pose sukker ned i pulveret. Det er proteiner blandet op med kulhydrater/sukker.

Jeg ville smide 100 gram ekstra havregryn indenbords om morgenen og bruge pengene på noget proteinpulver.

hm, ja det kunne selvfølgelig være en mulighed! - men da jeg havde hørt så meget om weight gainer og hvor godt det var til at starte med at bygge din vægt op tænkte jeg om det kunne være en god ide som en start, havde nemlig læst en del om OPTIMUM NUTRITION SERIOUS MASS 5,4 kg som er god for en som mig med en lav vægt! :-)

Link to comment
Share on other sites

Wheigth gainer har jeg aldrig forstået. Spis noget mere sund mad i stedet for bare at indtage flydende kalorier.

Jeg kunne forstå det hvis man er en olding, som ikke kan tygge mad eller én, som har hals-katar så det smertede at spise.

Indtag noget mere sund og nærende mad. Jeg nægter at tro på nogen har så høj forbrænding, at de bliver nødt til at tage en fede-sukker-shake..

Link to comment
Share on other sites

Ja XXL kunne også være god! den havde jeg kigget på, men havde også kigget på serious mass, har læst flere steder at det er den der passer til mig! :-) kender du noget til den? ;-)

Ja prøvede faktisk at købe den engang, jeg kunne simpelthen ikke få den rystet ud eller få den ned... Jeg endte med at smide størstedelen af det ud.

Fordi der står et eller andet Amerikansk mærke der laver fede emballager er det ikke ensbetydende med at det smager godt og det er kvalitets ingredienser.

Link to comment
Share on other sites

Ja prøvede faktisk at købe den engang, jeg kunne simpelthen ikke få den rystet ud eller få den ned... Jeg endte med at smide størstedelen af det ud.

Fordi der står et eller andet Amerikansk mærke der laver fede emballager er det ikke ensbetydende med at det smager godt og det er kvalitets ingredienser.

Ja det havde også læst lidt om, at man nok skulle blende det :-/ men XXL ville det være fint for mig? :-)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du bare vil tage på og er ligeglad med om det bare er fedt, så kan du ligesågodt gå på McDonalds hver dag - eller drikke 1 liter fløde. WeightGain gør ikke andet end gør dig federe. Løft vægte og spis rigtigt - det vil f.eks sige spis nok protein men ikke junk og fedt - så vi du med tiden tage muskelmasse på.

Hvis du bare vil være fed - spis nogle burgere.. Sikkert ikke dyrere end hokus-pokus Weight-Gain...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du bare vil tage på og er ligeglad med om det bare er fedt, så kan du ligesågodt gå på McDonalds hver dag - eller drikke 1 liter fløde. WeightGain gør ikke andet end gør dig federe. Løft vægte og spis rigtigt - det vil f.eks sige spis nok protein men ikke junk og fedt - så vi du med tiden tage muskelmasse på.

Hvis du bare vil være fed - spis nogle burgere.. Sikkert ikke dyrere end hokus-pokus Weight-Gain...

Det er bare svært når man ikke har tid til de 5 måltider :-/

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig har du tid. Du får aldrig mere tid end du har nu.

Helt enig. Desuden får du via rigtig mad en masse mikronæringstoffer (vitaminer/mineraler) som du ikke vil få via weight gainer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share