Jump to content

Recent Status Updates

• Photo
      14 Aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Show comments (4)
  • Photo
      12 Aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Show comments (2)
  • Photo
      09 Jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Show comments (8)
  • Photo
      11 Jun
    Camillawilldoit

hvordan laver man indlæg

Show comments (1)
View All Updates

Photo

Jeg vil fortsætte

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 MadMathias

MadMathias

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 19 posts

Posted 26. March 2012 - 15:54 PM

Hej.

Jeg er en dreng, som i 8. klasse vejede jeg 107 kg. med en fedt procent på 31. Jeg er nu snart færdig med 9. klasse og vejer nu 101 kg. med en fedt procent på 14. Lige siden, at jeg startede i 9. klasse har jeg styrketrænet 6 gange i ugen, og spis sundt hele tiden. Men jeg føler, at jeg er ved at få et tilbagefald, og har derfor meldt mig til kajak. Jeg har regnet mig frem til, at gennem et træningspas (kajak) ville jeg forbrænde 2184 kcal. Er det ikke et alt for højt underskud, hvis jeg gerne vil beholde alt den muskelmasse jeg har fået opbygget? Jeg har selvfølgelig stadig tænkt mig at styrketræne.

Ps. jeg skal ro 2 gange ugentligt.

#2 Arcus

Arcus

Mr. Obvious

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,053 posts
  • See Topic
  • Køn:Mand
  • Sted:Narnia

Posted 26. March 2012 - 21:24 PM

Det kommer jo meget an på hvor meget du spiser nu. Og med 101 kilo lyder det som om der er lidt endnu før du rammer en ideal vægt.

Motion gør ikke et vægt tab alene. Hvis du vil tabe dig skal du begynde at spise sundt. Kajak og Cardio er dog en god ide lige meget hvad.

It's just a matter of understanding what's necessary and discipline yourself to do it.
~~ Arthur Lydiard.

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi"

#3 MadMathias

MadMathias

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 19 posts

Posted 29. March 2012 - 09:25 AM

Jeg tror ikke helt, at du forstår... Jeg har kæmpet mig fra en fedtprocent på 31 til en fedtprocent på 14. Jeg går ikke efter at nå en ideal vægt.

#4 Fame Boy

Fame Boy

Danmarks flotteste skæg

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,955 posts
  • See Topic
  • Sted:The Gym/Garagen

Posted 29. March 2012 - 09:31 AM

Det lyder som om din beregning er off.
2k kcal svarer til at løbe et halvmaraton ca.

#5 MadMathias

MadMathias

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 19 posts

Posted 29. March 2012 - 13:53 PM

Det kommer jo an på personens vægt

#6 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6,020 posts
  • See Topic

Posted 29. March 2012 - 14:20 PM

Hvor langt ror/padler/whatever du i et træningspas?

Med en vægt på 100 kg skal du nok op på noget, der minder om fire timer med max knald på, før du klokker 2000 kcal ind - og det vil jeg endda mene er højt sat.
That the only purpose for which power can be rightfully exercised over any member of a civilized community, against his will, is to prevent harm to others. His own good, either physical or moral, is not sufficient warrant. He cannot rightfully be compelled to do or forbear because it will be better for him to do so, because it will make him happier, because, in the opinion of others, to do so would be wise, or even right...The only part of the conduct of anyone, for which he is amenable to society, is that which concerns others. In the part which merely concerns himself, his independence is, of right, absolute. Over himself, over his own body and mind, the individual is sovereign.

#7 MadMathias

MadMathias

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 19 posts

Posted 29. March 2012 - 16:45 PM

Altså jeg kan godt høre nu, at 2k kcal lyder af rimelig meget, men jeg fulgte bare denne her: http://aktivtraening.dk/forbraend

#8 No6bach

No6bach

Count Camillo

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6,020 posts
  • See Topic

Posted 29. March 2012 - 18:03 PM

Uagtet hvilke beregnere du har brugt, skal du ikke bekymre dig om at komme til at tabe dig mere end ønskværdigt.

Skulle du opleve, at du over natten er blevet tynd og slap, så kan du skære lidt ned igen
That the only purpose for which power can be rightfully exercised over any member of a civilized community, against his will, is to prevent harm to others. His own good, either physical or moral, is not sufficient warrant. He cannot rightfully be compelled to do or forbear because it will be better for him to do so, because it will make him happier, because, in the opinion of others, to do so would be wise, or even right...The only part of the conduct of anyone, for which he is amenable to society, is that which concerns others. In the part which merely concerns himself, his independence is, of right, absolute. Over himself, over his own body and mind, the individual is sovereign.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users