Jeg sys jeg skal tabe mig!


Den jeg er
 Share

Recommended Posts

Hej! Jeg er en pige på 14år, jeg er 1.66 høj og jeg vejer 64kg.

Jeg synes ikk rigtig jeg har nogen former og jeg synes jeg har alt for ståre lår!

- Hvad kan jeg gøre for at tabe vægt og tabe mig på: Lårende, hofterne og maven? :-)

Håber VIRKELIG der er nogen der vil hjælpe mig!!!!!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Hej! Jeg er en pige på 14år, jeg er 1.66 høj og jeg vejer 64kg.

Jeg synes ikk rigtig jeg har nogen former og jeg synes jeg har alt for ståre lår!

- Hvad kan jeg gøre for at tabe vægt og tabe mig på: Lårende, hofterne og maven? :-)

Håber VIRKELIG der er nogen der vil hjælpe mig!!!!!!!! :)

Hej

Du kan ikke bestemme hvor du vil tabe dig, det styrer din krop, ikke din hjerne. Umiddelbart passer din vægt vel meget godt til din højde.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa,

Altså hvis vi kigger på BMI, så er du normalvægtig og dit BMI-tal ligger på 23.2. Du kan se se det her: Mål BMI

Som Lars rigtigt skriver, kan man ikke gennemføre punkt-vægttab. Det vil sige, at det er kroppen, som selv smider fedtet der, hvor den synes, at det skal væk :)

Hvis du endelig vil strammes lidt op, så kan du begynde og cykle og løbe lidt. Men lad være med at blive fanatisk, så det går udover din dagligdag.

Der er desværre en del piger/kvinder, som tror, at mændene synes, at det er pænt med model-tynde piger, som ikke har noget fedt på kroppen overhovedet - sådan forholder virkeligheden sig altså ikke!

Så konklusionen er altså, at jeg heller ikke synes, at du bør tabe dig - men derfor kan du stadig godt opbygge dine muskler, så du bliver strammet en smule op. Men det er også værd at bemærke, at din krop er under en stor foranding, når du er 14 år. Så tag det helt roligt :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share