Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      12 sep
    Oksen fra Århus N

Danmarks længste fredagsbar i dag, i super vejr!

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      14 aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Vis kommentarer (8)
  • Foto
      11 jun
    Camillawilldoit

hvordan laver man indlæg

Vis kommentarer (1)
Se alle updates

Foto

Triathlon? skal - skal ikke

• Please log in to reply
3 svar på dette emne

#1 LoOkin

LoOkin

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 2 Indlæg:

Indsendt 30. marts 2012 - 19:47

Hvad er jeres erfaringer med triathlon. Jeg er selv ved at starte på på et projekt, hvor jeg giver mig selv et år til at være parat. Er det tid nok? motivationen fejler intet, og jeg har ikke været mere parat end nu.

Følg mig på www.theeie.com

#2 Kenneth-Armstrong

Kenneth-Armstrong

Medlem

• Medlemmer
  • PipPip
  • 88 Indlæg:
  • Køn:Mand
  • Sted:Nordjylland

Indsendt 31. marts 2012 - 13:34

Det tager ikke mange uger at træne op til at gennemføre et triathlon...

Men hvis du mener en Ironman, så er et år rigeligt, såfremt du undgår skader!

#3 Juan Pelota

Juan Pelota

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPip
  • 473 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 1. april 2012 - 19:24

Om 1 år er nok afhænger af mange ting, og er derfor umuligt at sige noget om. Kroppen skal tilvendes den øgede belastning, og det tager tid. Nu kan jeg se, at du på din side skriver, at din mål er Ironman Hawaii, og det vil jeg æde min hat på, at du ikke når på et år (med mindre du har en interessant træningshistorik bag dig).

Derudover er det fint, at din motivation er i top nu, men er den også det om en måned, halvt år? Motivation er en kompleks størrelse, som hele tiden går op og ned - man er ikke altid selv herre over den.

TRILAB.dk > Viden om triatlon

#4 kahlua-kalv

kahlua-kalv

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2.547 Indlæg:
  • Køn:Mand
  • Sted:Sjælland

Indsendt 1. april 2012 - 22:24

Hvad er jeres erfaringer med triathlon. Jeg er selv ved at starte på på et projekt, hvor jeg giver mig selv et år til at være parat. Er det tid nok? motivationen fejler intet, og jeg har ikke været mere parat end nu. Følg mig på www.theeie.com

Kan du svømme? Vurderet på dit indlæg og din hjemmeside, virker det som en lidt impulsiv ide, men held og lykke med projektet!

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere