Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      30 jul
    Freshwarrio

Sidste arbejdsdag inden Smukfest... andre der skal med? :)

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 maj
    Niklas123

Hej jeg er en dreng på 14 år som vejer 55 og 171cm høj. For et stykke tid siden valgte jeg at følge efter en vægtforøgning kostplan som er gået rigtig godt jeg vejede 47 kg men problemet er jeg ser ud som jeg gjorde før man kan ikke se at jeg har taget 1 gram ved i hvad det skyldes? :)

Vis kommentarer (2)
Se alle updates

Foto

Træning af bestemt muskel!

• Please log in to reply
2 svar på dette emne

#1 Hansen399

Hansen399

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 16 Indlæg:

Indsendt 6. april 2012 - 18:40

Jeg vil gerne høre, hvordan man træner en bestemt muskel. Jeg ved ikke hvad musklen hedder, men det er indersiden af overarmen. Når jeg strækker armen og spænder musklerne i armen er overarmen meget tynd. Først når armen kommer op i en 90 graders vinkel, bliver den bredere. Så det jeg vil spørge om, er, hvordan træner jeg indersiden af overarmen? Hvis I ved hvad musklen hedder, må I meget gerne fortælle mig det også.

Mvh Hansen399

#2 Dr. Durden

Dr. Durden

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.585 Indlæg:
  • Køn:Mand
  • Sted:Kbh

Indsendt 6. april 2012 - 20:17

Det handler blot om at have større overarme... træn curls og chins

Logbogsordbog:
PL, FL, BL, HS = Planche, front lever, back lever, håndstand 

BA press HS = Et pres til håndstand fra siddende eller stående, og hvor armene må bukkes

Stalder = et pres til håndstand med strakte arme fra 'straddle Lsit'; negativ betyder øvelsen kørt eccentrisk fra toppen.

HeSPU = Headstandpushup, en strict variant af handstandspushups, der køres i tripod figur - altså smalle albuer og hovedet søger frem foran hænderne og ikke ned mellem hænderne. ROM er begrænset til gulv-niveau.

HSPU = HeSPU med full ROM

CF HSPU = bredde crossfit style handstand pushups, dog uden kip

#3 Jesus

Jesus

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPip
  • 129 Indlæg:
  • Køn:Mand

Indsendt 17. april 2012 - 10:05

Det må være biceps du mener -->http://www.exrx.net/...l#anchor1910082

0 Bruger(e) læser dette emne