Hop til indhold

Foto

Træning af knæ med en trampolin?

• Please log in to reply
1 svar på dette emne

#1 martin_petersen

martin_petersen

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 44 Indlæg:
  • Køn:Mand

Indsendt 12. april 2012 - 08:38

Hej alle

Håber folket har haft en go' påske, med masser af træning og måske løb i det gode vejr.

Jeg er blevet en smule nysgerrig på at tage en ny metode i brug for at styrke mine knæ. Jeg spiller rigtig meget håndbold, og har haft lidt problemer med mine knæ, især det venstre. Jeg har trænet mine knæ på flere forskellige måder, og det har bestemt også hjulpet, men jeg har luret lidt på at købe denne trampolin, for så at kunne træne mine knæ på en let, hurtig og nem måde derhjemme.

Men er der nogen er jer andre der har kendskab til hvor meget det egentlig hjælper at benytte en trampolin til træning af muskulaturen omkring sine knæ?

På forhånd mange tak.

Mvh
Martin

#2 RuneB

RuneB

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2.060 Indlæg:
  • Køn:Mand
  • Sted:Hvidovre

Indsendt 15. maj 2012 - 15:30

du har allerede konkluderet at styrketræning af muskulaturen omkring dine knæ er løsningen på dine knæ smerter. Hvordan ved du det?
Har du fået nogen proffesionelle til at vurdere skaden?

man kan godt argumenter for trampolin træning, men langt fra i alle tilfælde

Dette indlæg er blevet redigeret af RuneB: 15. maj 2012 - 15:30

"When Michael set the world record (43.18), it was basically 21-22. Michael was like in fourth place (at 200), maybe fifth. The others were going out at 20.8, 20.9, which was ludicrous. None of them broke 44. It's because they didn't run their own race" Clyde Hart

"Try not. Do, or do not. There is no try." Yoda

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere