Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      22 okt
    Andersbjensen

er det umuligt at ændre navn, efter man har registreret?

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      14 aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Vis kommentarer (8)
Se alle updates

Foto

Træning til større muskler. (LÆS PLEASE).

• Please log in to reply
2 svar på dette emne

#1 Bolton

Bolton

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 10 Indlæg:

Indsendt 14. maj 2012 - 17:05

Hej MO.
Jeg har længe gerne ville vide noget om hvor mange reps og sets af RM man skal kører for styrke.
Jeg har hørt noget om statisk og isometrisk styrketræning som skulle have noget at gøre med dette, kunne godt tænke mig at få det genopfrisket hvis dette er muligt.
Tak på forhånd, og fordi I gider at hjælpe!

#2 esha9751

esha9751

Medlem

• Medlemmer
  • PipPip
  • 82 Indlæg:

Indsendt 14. maj 2012 - 21:42

Svaret er et spørgsmål: Hvor meget erfaring har du med træning?

Men kort sagt kan det give mening for sener mm at lægge ud med mange reps (10-12-15) for at lære teknik og vende kroppen til belastning og undgå skader. Er du erfaren kan du køre 5 eller færre reps, det er det der giver mest styrkemæssigt, men også det der medfører de største risici. Eller du kan waveloade så du kører 10-6-1-6-1 f.eks. Eller bare 10-6-1/2/3/ for færre sæt.

#3 toto_g4m3r

toto_g4m3r

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 39 Indlæg:

Indsendt 23. maj 2012 - 03:02

Uden at vide noget om din trænings erfaring, så skal du løfte tungt for at blive stærk.
Dvs. få gentagelser og mange sæt, og mange kg.D

Dette program kunne være et godt eksempel! Masser af gode løft, og en dejlig progression :)

http://www.muscleand...ug-hepburn.html

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere